| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wen vriendin en die kan alleen maar thuis poepen of als ze hier is. Zelfs bij haar vriend poept ze niet. En dan is ze hier tien minuten binnen en zegt ze "ja hoor, ik ben weer hier...." En dan gaat ze poepen. Vind ik best een compliment, blijkbaar is ze hier ontzettend op haar gemak |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik poep liever thuis, alleen als ik denk dat ik mijn broek vol ga schijten, ga ik bij iemand anders. Maar dan moet de nood wel echt hoog zijn. Ik heb het bij een vriendje wel eens 4 dagen op weten te houden, maar dat kan ik echt niemand aanraden.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind dat ik nu nog eens mag aanhalen dat wombats vierkant kakken.
Ik ga zelf als ik moet, waar dat ook is. Al houdt het zich wel vaak vanzelf al in als er enkel dixies zijn Sowieso heb ik vreemde darmen en vaak zat buikpijn gehad, dus ik ben blij dat ik het mezelf niet aandoe dat ik alleen maar thuis zou kunnen gaan.
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, eh, condooms die maar kort om blijven? Of die alleen om korte piemels kunnen? Of die je alleen maar kan gebruiken als je een moeilijk gesprek hebt over de Planck-constante, en je wordt het maar niet eens, dus dan ga je maar seks hebben? Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Met een harde schijf is het wel uitkijken wat je erop installeert. En ook uitkijken dat je geen malware toegefluisterd krijgt, maar dat geldt denk ik voor iedereen, dat je 'n beetje moet opletten of sommige mensen wel goed zijn voor je en/of wat mensen nou eigenlijk echt zeggen.
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn favoriete persoon is Kant. Ik hoop dat ik, naarmate ik ouder word, steeds meer op hem ga lijken. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben niet bekend met 'm als persoon. Hoe is hij, waarom wil je op hem lijken? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij denkt meer aan het soort nostalgie dat Telegraaflezers aanspreekt. Maar het sleutelwoord daarin is 'Telegraaflezers', niet 'nostalgie'. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of doel je op hoe Fransen in het dagelijkse leven spreken en niet hoe je het leert?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik was even gaan zoeken waar je op kon doelen: http://educatie-en-school.infonu.nl/...ntkenning.html
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen? lso | 10 | 05-09-2005 08:54 | |