Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2014, 09:11
Verwijderd
Ik droomde dat ik een kind had, en dat mijn vriend niet wilde geloven dat hij de vader was. Het kind heette Albrechtina.
Advertentie
Oud 19-01-2014, 09:26
Verwijderd
Ik ben met Andijvie en Etmakas.

Ik ga zometeen eerst skypen met mijn zusje, daarna met mijn zus en morgen met mijn andere zusje. Zin in. <3
Oud 19-01-2014, 09:44
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat zijn veel zusjes!
Oud 19-01-2014, 09:46
Verwijderd
Een zus en twee zusjes!
Oud 19-01-2014, 10:01
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Gezellig!
Oud 19-01-2014, 10:03
Verwijderd
Zeker gezellig.
Oud 19-01-2014, 10:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hoe goed is jouw Fins, als je als maatstaf een onderwijsniveau zou nemen?
Vmbo kader. Ik weet alleen niet wat "tantoe spange shit mattie" is in het Fins.
Oud 19-01-2014, 10:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Is dat soms niet ontzettend hard misgegaan? Op een of andere manier denk ik dat als je 4 meisjes bij elkaar zet dat er gegarandeerd gewonden vallen
Oud 19-01-2014, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Is dat soms niet ontzettend hard misgegaan? Op een of andere manier denk ik dat als je 4 meisjes bij elkaar zet dat er gegarandeerd gewonden vallen
Dat was bij ons met 2 al het geval
Oud 19-01-2014, 10:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja ik heb ook geregeld ruzie gehad met mijn broer en mijn zusje hoor, daar niet van.
Oud 19-01-2014, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, tuurlijk joh. Ik had altijd ruzie met het zusje dat een jaar jonger was dan ik. Zo erg dat mijn moeder wel eens tegen haar heeft gezegd "Kom op dan, bijt van je af, mep maar eens terug, wordt maar boos!" En ik heb mijn jongste zusje wel eens aan haar armen naar een koude douche gesleept. Mijn oudste zus verlinkte ons altijd als we iets stiekem gedaan hadden. En mijn zusje "leende" altijd kleren van mijn andere zusje en daar werd zij dan weer boos om. Het was echt niet altijd gezellig en ik wilde ze vaak genoeg het raam uit gooien. En dat is geheel wederzijds geweest. Maar op het moment zijn we allemaal het huis uit (mijn jongste zusje sinds twee weken ) en is het supergezellig. We zien elkaar echt niet vaak, maar als we elkaar zien is het altijd tof. En we hebben ook echt nog wel eens ruzie hoor, maar dat is niet meer zo extreem als eerst. Ik heb de laatste jaren niemand meer onder de douche gezet

Edit: Daar staat overigens wel tegenover dat mijn zus me heeft geleerd hoe je eyeliner moest aanbrengen, dat ik het haar van mijn zusje gedaan heb toen ze de communie deed, dat ik uit ging met mijn zusje, dat we altijd iemand hadden om advies konden vragen als het om jongens ging, dat ik altijd voor mijn zusje zorgde als ze problemen had met haar oren (waaraan ze verschillende keren geopereerd was) en dat mijn zus mijn klasgenoten eens in elkaar gemept heeft omdat ze me uitscholden.
Oud 19-01-2014, 10:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Pfff, ben ik blij dat het bij onze ruzies thuis alleen schelden geblazen was maar goed om te weten dat je niet meer zo agressief bent nu
Oud 19-01-2014, 10:33
Verwijderd
Mijn zus en ik hebben elkaar echt flink gekrabd enzo. Maar toen zij eenmaal uit huis ging, ging het veel beter. Sindsdien echt een goede band. We lijken ook heel erg op elkaar, kopen volledig onafhankelijk van elkaar dezelfde kleding en schoenen, ontdekken dezelfde boeken en muziek, dat soort dingen. Maar vroeger botste dat dus soms flink
Oud 19-01-2014, 10:35
Verwijderd
Ik ben altijd blij dat ik enig kind ben.
Oud 19-01-2014, 10:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik heb mijn zusje ooit "trut" genoemd. Zo heftig was het bij ons.
Oud 19-01-2014, 10:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben altijd blij dat ik enig kind ben.
Oh dat lijkt me dan weer helemaal niets!
Oud 19-01-2014, 10:39
Verwijderd
Mja, mij lijken broers en zussen echt helemaal niks. Ik heb wel ooit bijna een stiefbroertje gehad, maar dat was altijd oorlog, dus dat is ook niet de beste maatstaf.
Oud 19-01-2014, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus en ik hebben elkaar echt flink gekrabd enzo. Maar toen zij eenmaal uit huis ging, ging het veel beter. Sindsdien echt een goede band. We lijken ook heel erg op elkaar, kopen volledig onafhankelijk van elkaar dezelfde kleding en schoenen, ontdekken dezelfde boeken en muziek, dat soort dingen. Maar vroeger botste dat dus soms flink
Oh, wij lijken echt helemala niet op elkaar In sommige dingen wel hoor (we hebben alle vier dezelfde neus, om maar iets te noemen), maar we zijn wel echt heel anders allemaal. Ofja. Ja. Ik denk van wel. Mijn jongste zusje en ik lijken nog het meest op elkaar, maar dat heeft te maken met dat zij dezelfde boosheid heeft als ik heel lang heb gehad en dat ik daar heel erg veel in herken. Mijn ouders roepen altijd dat dat komt omdat we allebei roodharig.
Oud 19-01-2014, 10:49
Hazel
Hazel is offline
Het lijkt mij best wel leuk om een goede band met je broer of zus te hebben en leuke dingen met diegene te kunnen doen
Oud 19-01-2014, 10:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb zojuist met mijn slaperige hoofd mijn avondmedicatie ingenomen in plaats van mijn ochtendmedicatie Ik heb maar vast een tweede kop koffie ingeschonken
Oud 19-01-2014, 10:52
Verwijderd
Mijn broertje en ik konden elkaar vroeger nooit uitstaan. We hadden elke week wel een gevecht wat wel eindigden in een lachbui. Nu is meer rot joch en trut naar elkaar roepen.
Oud 19-01-2014, 10:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het lijkt mij best wel leuk om een goede band met je broer of zus te hebben en leuke dingen met diegene te kunnen doen
Ja mij ook wel!
Citaat:
Ik heb zojuist met mijn slaperige hoofd mijn avondmedicatie ingenomen in plaats van mijn ochtendmedicatie Ik heb maar vast een tweede kop koffie ingeschonken
Oei
Oud 19-01-2014, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Oh, wij lijken echt helemala niet op elkaar In sommige dingen wel hoor (we hebben alle vier dezelfde neus, om maar iets te noemen), maar we zijn wel echt heel anders allemaal. Ofja. Ja. Ik denk van wel. Mijn jongste zusje en ik lijken nog het meest op elkaar, maar dat heeft te maken met dat zij dezelfde boosheid heeft als ik heel lang heb gehad en dat ik daar heel erg veel in herken. Mijn ouders roepen altijd dat dat komt omdat we allebei roodharig.
Qua uiterlijk lijken mijn zus en ik echt helemaal niet op elkaar, zij lijkt echt op mijn moeder en ik juist op mijn vader. Ook qua gedrag is dat eigenlijk wel zo, ik ben vrij introvert en kon vroeger echt ineens volledig ontploffen, zij was heel extravert en vooral als puber eigenlijk permanent tegendraads (ik was juist heel meegaand). Dus wij dachten altijd dat we echt niet op elkaar leken, tot we wat meer afstand tot elkaar namen en we toch telkens dezelfde dingen leuk vonden.
Oud 19-01-2014, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Het is ook wel heel leuk. Jammer genoeg woon ik niet dichtbij genoeg om zomaar even iets leuks te gaan doen. Maar gelukkig is het weer bijna carnaval en dan zijn we allemaal thuis. En we gaan over twee weken bij mijn ouders thuis freubelen aan onze kostuums. Dat is wel hel tof. Met de carnaval zijn we altijd allemaal thuis en dat voelt veel gaver dan kerstmis of wat dan ook.
Oud 19-01-2014, 10:56
Verwijderd
Mijn broertje is meer mijn vader en ik mijn moeder. En dat botst constant. Ik hoop dat het later beter gaat, want nu kunnen we elkaar echt niet uitstaan. Hij is ook heul erg puberaal nu.
Oud 19-01-2014, 10:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn broer is 5 jaar ouder en toen we heel klein waren hadden we wel veel ruzie, maar vanaf het moment dat ik ook naar de middelbare school ging keek ik heel erg tegen hem op. Na de middelbare school ging hij een jaar naar het buitenland en toen heb ik zijn kleren gedragen en zijn muziek geluisterd We lijken niet heel erg op elkaar, maar ik mag mijn broer erg graag.
Oud 19-01-2014, 11:02
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
toen heb ik zijn kleren gedragen
Dat gebeurt andersom nou nooit!
Oud 19-01-2014, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Zelfs dat niet eigenlijk. Het idee dat er in mijn jeugd continu iemand om me heen zou zijn geweest vind ik akeliger dan me voorstellen dat ik een 'speelkameraadje' of 'praatpaal' had gehad. En als volwassene denk ik dat vrienden dat zijn voor mij en ik ben ook niet iemand die altijd naar dezelfde personen trekt, vandaar waarschijnlijk dat ik zoveel verschillende vriendschappen heb verspreid over het land. Lekker makkelijk Maar ook qua vriendschappen heb ik nooit echt een bff gehad. Mensen waar ik vaker mee optrok, dat wel.
Oud 19-01-2014, 11:06
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ugh, wat is bff toch een kut term
Oud 19-01-2014, 11:06
Verwijderd

To infinity... and beyond!
Oud 19-01-2014, 11:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 19-01-2014, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Qua uiterlijk lijken mijn zus en ik echt helemaal niet op elkaar, zij lijkt echt op mijn moeder en ik juist op mijn vader. Ook qua gedrag is dat eigenlijk wel zo, ik ben vrij introvert en kon vroeger echt ineens volledig ontploffen, zij was heel extravert en vooral als puber eigenlijk permanent tegendraads (ik was juist heel meegaand). Dus wij dachten altijd dat we echt niet op elkaar leken, tot we wat meer afstand tot elkaar namen en we toch telkens dezelfde dingen leuk vonden.
Wij lijken echt niet op elkaar. We luisteren allevier andere muziek, dragen andere kleren, hebben een ander vak gekozen (mijn zus is audioloog, mijn zusje is bijna klaar op de kunstacademie en mijn zusje doet HBO-V, maar met een andere insteek dan ik toen ik daar aan begon), hebben heel andere verwachtingen/doelen in het leven, kijken anders tegen belangrijke dingen aan, uiten ons anders. En alles wat ik verder wil zeggen, kan niet zonder heel vies of klef of meh te klinken, dus dat hou ik braaf voor me
Het is iig wel erg gezellig bij ons thuis
Oud 19-01-2014, 11:19
Neko*
Neko* is offline
Tussen mij en mijn broertje zit nog geen anderhalf jaar. Dat heeft zeker positieve kanten, we speelden heel graag met elkaar, en op vakanties had je in elk geval ook nog de ander. Maar ook negatieve kanten want we gingen bijna gelijktijdig door dezelfde fases, maar uitten ons allebei op een erg andere manier. Maar ik ben altijd blij geweest met hem, en als puntje bij paaltje kwam dan waren we er ook altijd voor elkaar.
Oud 19-01-2014, 11:21
Verwijderd
Wij schelen drie jaar en mensen denken tegenwoordig dat we een tweeling zijn. Hij is groter dan ik
Oud 19-01-2014, 11:24
Verwijderd
Mijn zus en ik schelen bijna 6 jaar.
Ik ben wel benieuwd hoe mijn dochter op een broertje/zusje zal reageren
Oud 19-01-2014, 11:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik scheel 2 jaar met mijn zusje en 2 jaar met mijn broer. Zwaar leven als de middelste
Oud 19-01-2014, 11:30
Verwijderd
Ben je geëmigreerd korreltjezout?
Oud 19-01-2014, 11:31
Verwijderd
Ik vind het niet zo fijn als mijn zus thuis is. Dat botst redelijk vaak. Zoals nu dus, nu ze zes weken vakantie heeft.

Dat ze vakantie heeft, zorgt überhaupt al voor irritatie. Zit ik te leren, zit zij rustig serie na serie te kijken.
Oud 19-01-2014, 11:32
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ben je geëmigreerd korreltjezout?
Nee ik zoek de gezelligheid op
Oud 19-01-2014, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo fijn als mijn zus thuis is. Dat botst redelijk vaak. Zoals nu dus, nu ze zes weken vakantie heeft.

Dat ze vakantie heeft, zorgt überhaupt al voor irritatie. Zit ik te leren, zit zij rustig serie na serie te kijken.
Kun je dan niet ergens anders gaan zitten leren? Ze zit neem ik aan niet bij jou op de kamer ofzo?
Oud 19-01-2014, 11:34
Verwijderd
Ja, dat doe ik ook wel, maar het botst alsnog wel. Ligt ook wel aan mij hoor, puberale trekjes enzo.
Oud 19-01-2014, 11:35
Verwijderd
Gaat ze zomaar een serie kijken als jij zit te leren, hoe durft ze
Oud 19-01-2014, 11:35
Verwijderd
Ik herken het ook wel, ik had vroeger op mijn kamer geen plek om huiswerk te maken, dus deed ik dat beneden. En daar zat mijn zus dan ook altijd irritant te doen
Oud 19-01-2014, 11:36
Verwijderd
Ik zit altijd beneden mijn huiswerk te maken en mijn broertje op zijn kamer. Als hij eens huiswerk maakt
Oud 19-01-2014, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ik herken het ook wel, ik had vroeger op mijn kamer geen plek om huiswerk te maken, dus deed ik dat beneden. En daar zat mijn zus dan ook altijd irritant te doen
Ja, dit dus. Maar ik heb nu ruimte gemaakt op mijn kamer dus ik ga maar snel aan de slag. Hoe sneller ik ook weer klaar ben!
Oud 19-01-2014, 11:37
Verwijderd
Studeren altijd in de stilteruimte van de bieb/UB
Oud 19-01-2014, 11:38
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Studeren onder het genot van zoveel mogelijk pokkenherrie
Oud 19-01-2014, 11:41
Verwijderd
Masturberend studeren
Oud 19-01-2014, 11:42
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Studeren altijd in de stilteruimte van de bieb/UB
Dat kan ik dus echt niet he. Ik ben zo jaloers op de mensen die dat wel kunnen.
Oud 19-01-2014, 11:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Masturberend studeren
Omg ja superchill!

Regels voor berichten