Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2014, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dit bevestigen!

[afbeelding]
Zijdelings op schoot, hoofdje tegen je borst, ene arm in een klem rond het hoofdje, andere arm in een klem rond romp en armpjes, als ouders dat goed doen is het zo gepiept kunnen de meeste ouders bij het tweede kind beter dan bij het eerste (want je voelt je er heel gemeen door)
Advertentie
Oud 19-01-2014, 20:05
Verwijderd
Mijn peuter zingt nu liedjes in bed, wat een leven
Oud 19-01-2014, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Gast, dit is precies de issue juist.
Ja dat klopt. Er mag niet gezegd worden dat bepaalde dingen vies en asociaal zijn in bepaalde ogen. Prima hoor, maar loop er niet zo om te huilen.
Oud 19-01-2014, 20:14
Klovorhop
Klovorhop is offline
Huilen is voor jou te laat (8)
Oud 19-01-2014, 20:15
Klovorhop
Klovorhop is offline
Pappie, ik zie tranen in uw o-hogen (8)
Oud 19-01-2014, 20:17
Verwijderd
Citaat:
bij mijn huisarts zijn sommige speelgoedjes nog van toen ik klein was, en dat geeft zo'n thrill van herkenning. Heb de laatste keer dat ik er was ook echt even gespeeld met zo'n bord met onderzoek dingen (draai, knisper, spiegel, toet toet ding etc.)
Toen ik de laatste keer bij de huisarts was, stond al het speelgoed nog op dezelfde plek als toen ik klein was. Zelfs de boekjes en puzzels waren hetzelfde. Alleen er was een nieuwe ton waar het speelgoed inzat.
Oud 19-01-2014, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ja dat klopt. Er mag niet gezegd worden dat bepaalde dingen vies en asociaal zijn in bepaalde ogen. Prima hoor, maar loop er niet zo om te huilen.
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt, zie ik.
Oud 19-01-2014, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt, zie ik.
Het zal wel. Ik vind bepaalde dingen die Pip doet erg asociaal/vies, maar prima verder, haar leven. Ik denk gewoon dat je afkeurende reacties kan verwachten als je t op een forum post, en als er dan zo word gereageerd op de eerste negatieve reactie ooit (bij mijn weten) erop, tja sorry hoor. Grow a pair.
Oud 19-01-2014, 20:41
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb trouwens Nachttrein naar Lissabon gekocht, forum. Omdat ik geen verzendkosten voor een ander boek wilde betalen bij bol en jullie allemaal zo lovend waren over dit boek. It better be good!
Oud 19-01-2014, 20:42
Verwijderd
Oh ja, die heb ik ook klaar liggen om te lezen!
Oud 19-01-2014, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Het zal wel. Ik vind bepaalde dingen die Pip doet erg asociaal/vies, maar prima verder, haar leven. Ik denk gewoon dat je afkeurende reacties kan verwachten als je t op een forum post, en als er dan zo word gereageerd op de eerste negatieve reactie ooit (bij mijn weten) erop, tja sorry hoor. Grow a pair.
Mijn punt is dat 'grow a pair' en 'niet zo huilen' precies het advies is dat o.a. door mij gegeven wordt, hoewel wat vriendelijker natuurlijk. En dat er ook meermaals gezegd is dat negatieve reacties prima zijn. Die zijn er overigens eerder ook al geweest.

De ophef komt doordat dit niet zozeer 'gatverdamme' is maar meer 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND'. En ook wel doordat er net drie pagina's aan poepgesprekken zijn geweest, maar Carn plotsklaps inzoomde op Pip.
Oud 19-01-2014, 21:55
Verwijderd
Ahw, is siqu nu weer verwijderd?
Oud 19-01-2014, 22:08
Verwijderd
Niet kijken jongens!

Spoiler

Om maar even toe te voegen aan de discussie.
Oud 19-01-2014, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ahw, is siqu nu weer verwijderd?
Jep.
Oud 19-01-2014, 22:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het gaat niet om het feit dat er negatief gereageerd wordt, maar om het viezige argument 'dit hoef ik niet te lezen.' Dat soort fatsoensridderij krijgt regelmatig de verdiende reactie 'dan lees je het toch niet,' maar in dit geval wordt het door sommigen opeens ontvangen als een welkom 'tegengeluid;' alsof de stille meerderheid hier maandenlang de mond gesnoerd is onder de terreur van mensen die enthousiast reageren op verhalen die om begrijpelijke redenen een enthousiaste reactie uitlokken.

Stel je een wereld voor waarin iedere keer als Carn op humoristische wijze zijn afkeer jegens de in zijn ogen minderwaardige rassen laat blijken, er iemand hem zou melden geen behoefte te hebben aan dergelijke puberaliteiten; men zou niet weten hoe snel de barricade te bereiken, uit volle borst zingend:

Laatst gewijzigd op 19-01-2014 om 22:44.
Oud 19-01-2014, 22:42
Verwijderd
Oud 19-01-2014, 22:50
Verwijderd
Heeft iemand hier weleens Braid gespeeld? Wat een frustrerend spel. Ik vind het verhaal interessant dus ik wil 't eigenlijk wel afmaken, maar al die puzzels
Oud 19-01-2014, 22:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heeft iemand hier weleens Braid gespeeld? Wat een frustrerend spel. Ik vind het verhaal interessant dus ik wil 't eigenlijk wel afmaken, maar al die puzzels
Ja.
Oud 19-01-2014, 22:58
Verwijderd
Is het erg als ik puzzelstukjes mis? Je kan geen levels resetten en soms kun je na een fout niet meer terug.
Oud 19-01-2014, 23:14
Verwijderd
Hebben jullie een lievelingsboek?

Ik ging nav een Facebookstatus van Mutant kijken op mijn goodreads account welke boeken ik het meest positief heb beoordeeld, maar ik heb daar 76 boeken op een gedeelde eerste plaats dus dat blijft lastig kiezen
Oud 19-01-2014, 23:16
Verwijderd
Citaat:

Ik ging nav een Facebookstatus van Mutant kijken op mijn goodreads account welke boeken ik het meest positief heb beoordeeld, maar ik heb daar 76 boeken op een gedeelde eerste plaats dus dat blijft lastig kiezen
Wat is jouw Goodreads?
Oud 19-01-2014, 23:17
Verwijderd
Ik heb op Goodreads ook belachelijk veel boeken hoog gerated, maar ik lees ook eigenlijk vooral boeken op aanraden van anderen en die lijken mij dan toch goed te kennen ofzo.
Oud 19-01-2014, 23:18
Verwijderd
Ja, ik hou gewoon wel van boeken in het algemeen, dus meestal rate ik hoog
Mijn account is gewoon met mijn echte naam.
Oud 19-01-2014, 23:18
Verwijderd
Als lievelingsboek zou ik euh, The Chosen van Chaim Patok zetten denk ik. Al heb ik die al heel lang geleden gelezen, maar ik weet wel dat ik dat echt een fijn boek vond toen ik het las. Verder Ik heb altijd gelijk van Hermans, prrr.
Oud 19-01-2014, 23:21
Verwijderd
Ik mag Hermans nooit zo. Hoe meer Hermans zichzelf laat doorschemeren in zijn hoofdpersoon, hoe meer ik me alleen maar loop te ergeren
Oud 19-01-2014, 23:22
Verwijderd
"Your tastes are 67% similar for the books you both rated."
Oud 19-01-2014, 23:23
Verwijderd
Ik kan alleen maar genieten van Hermans.
Oud 19-01-2014, 23:25
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Watchmen en The Sandman. Als er geen plaatjes in staan hoeft het van mij meestal niet zo, tenzij het non-fictie is.

Dat gezegd hebbende kan ik wel erg genieten van Sherlock Holmes of de verhalen van Gogol en Charms.
Oud 19-01-2014, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet om het feit dat er negatief gereageerd wordt, maar om het viezige argument 'dit hoef ik niet te lezen.' Dat soort fatsoensridderij krijgt regelmatig de verdiende reactie 'dan lees je het toch niet,' maar in dit geval wordt het door sommigen opeens ontvangen als een welkom 'tegengeluid;' alsof de stille meerderheid hier maandenlang de mond gesnoerd is onder de terreur van mensen die enthousiast reageren op verhalen die om begrijpelijke redenen een enthousiaste reactie uitlokken.

Stel je een wereld voor waarin iedere keer als Carn op humoristische wijze zijn afkeer jegens de in zijn ogen minderwaardige rassen laat blijken, er iemand hem zou melden geen behoefte te hebben aan dergelijke puberaliteiten; men zou niet weten hoe snel de barricade te bereiken, uit volle borst zingend:

[filmpje]
Je hebt me overtuigd.
Oud 20-01-2014, 01:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is het erg als ik puzzelstukjes mis? Je kan geen levels resetten en soms kun je na een fout niet meer terug.
Je kunt nog wel terug naar de levels waar je nog niet alle puzzelstukjes hebt. De behaalde puzzelstukjes hou je, maar de levels worden wel gereset.
Oud 20-01-2014, 15:15
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb op Goodreads ook belachelijk veel boeken hoog gerated, maar ik lees ook eigenlijk vooral boeken op aanraden van anderen en die lijken mij dan toch goed te kennen ofzo.
Wat is jouw goodreadsnaam?
Oud 20-01-2014, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Wat is jouw goodreadsnaam?
Aumgn.
Oud 20-01-2014, 17:55
Verwijderd
Mijn moeder had me vandaag opgesloten. Ze vergeet altijd dat ik wat langer thuis ben op maandag.
Oud 20-01-2014, 18:08
Hazel
Hazel is offline
Heb je zelf geen sleutel van het huis waar je woont?
Oud 20-01-2014, 18:08
Verwijderd
Jawel, maar ik raak ze altijd kwijt.
Oud 20-01-2014, 18:16
Hazel
Hazel is offline
Wiens schuld is het dan he?
Oud 20-01-2014, 18:19
Verwijderd
Mijn moeder, want zij sluit de deur af en er is nog iemand thuis.
Oud 20-01-2014, 18:23
yash
yash is offline
ja
Oud 20-01-2014, 18:23
Verwijderd
Ben jij nieuw?
Oud 20-01-2014, 18:50
Martiño
Martiño is offline
Mijn moeder had vroeger ook altijd van die briljante acties. Trok ze de deur achter zich dicht met de sleutels aan de binnenkant op t slot en de achterdeur op de haak. Gevolg: niemand kon het huis meer in want je kreeg de voordeur niet van het slot als er een sleutel opstond aan de binnenkant. En dat gebeurde niet een keer, maar tientallen keren (en dan kon ik na schooltijd dus door het keldergat naar binnen kruipen...). De simpele oplossing (sleutels niet meer aan de binnenkant op t slot laten staan) was niet acceptabel, want in geval van nood wilde ze snel de deur van t slot hebben... Toen ze vervolgens ook t keldergat beter beveiligde en ik dus een keer écht niet meer het huis in kon komen en dreigde een steen door het raam te gooien werd ze wel iets milder en mocht de sleutel voortaan naast de voordeur liggen in plaats van in het slot.
Oud 20-01-2014, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar ik raak ze altijd kwijt.
Huh.

Heb je wel een sleutelhanger? Gewoon niet de deur uitgaan voor je ze hebt gevonden, dan krijgen ze niet de kans om écht kwijt te raken. Je bent ze waarschijnlijk wel vaak een beetje kwijt (van het type 'huh mijn sleutels! ik dacht dat ze in mijn tas zaten!' 'Kijk in je jaszak!' 'Nee ook niet... o, op de tafel.'), maar dat is niet zo erg.
Oud 20-01-2014, 18:52
Verwijderd
ik heb mijn fiets over de schutting gegooid en ben over de schutting geklommen. De buurvrouw verklaarde me voor gek.
Oud 20-01-2014, 18:53
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn fiets over de schutting gegooid en ben over de schutting geklommen. De buurvrouw verklaarde me voor gek.
Koekwaus. Waarom gooi je dan je fiets over de schutting? Die kan je toch gewoon ergens buiten aan een paaltje vastmaken?
Verwijderd
Citaat:
Koekwaus. Waarom gooi je dan je fiets over de schutting? Die kan je toch gewoon ergens buiten aan een paaltje vastmaken?
Dat was de enige manier om weg te kunnen gaan en mijn fiets stond in de tuin.
Verwijderd
Ik had net een mandarijn en hij was nog best wel lekker.
Oud 20-01-2014, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Dat was de enige manier om weg te kunnen gaan.
O wacht, ja, je moest van binnen naar buiten.
Verwijderd
Ze moest naar buiten, niet naar binnen.
Verwijderd
Oh, te laat.
Verwijderd
Mijn avondeten vandaag was gebakjes.
Oud 20-01-2014, 18:56
Verwijderd
Mijn avondeten wordt spruitjes. Ik heb ze net geschild.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten