| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De ophef komt doordat dit niet zozeer 'gatverdamme' is maar meer 'DAT DIT KAN IN NEDERLAND'. En ook wel doordat er net drie pagina's aan poepgesprekken zijn geweest, maar Carn plotsklaps inzoomde op Pip. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Stel je een wereld voor waarin iedere keer als Carn op humoristische wijze zijn afkeer jegens de in zijn ogen minderwaardige rassen laat blijken, er iemand hem zou melden geen behoefte te hebben aan dergelijke puberaliteiten; men zou niet weten hoe snel de barricade te bereiken, uit volle borst zingend:
Laatst gewijzigd op 19-01-2014 om 22:44. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat gezegd hebbende kan ik wel erg genieten van Sherlock Holmes of de verhalen van Gogol en Charms.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt me overtuigd.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Mijn moeder had vroeger ook altijd van die briljante acties. Trok ze de deur achter zich dicht met de sleutels aan de binnenkant op t slot en de achterdeur op de haak. Gevolg: niemand kon het huis meer in want je kreeg de voordeur niet van het slot als er een sleutel opstond aan de binnenkant. En dat gebeurde niet een keer, maar tientallen keren (en dan kon ik na schooltijd dus door het keldergat naar binnen kruipen...). De simpele oplossing (sleutels niet meer aan de binnenkant op t slot laten staan) was niet acceptabel, want in geval van nood wilde ze snel de deur van t slot hebben... Toen ze vervolgens ook t keldergat beter beveiligde en ik dus een keer écht niet meer het huis in kon komen en dreigde een steen door het raam te gooien werd ze wel iets milder en mocht de sleutel voortaan naast de voordeur liggen in plaats van in het slot.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je wel een sleutelhanger? Gewoon niet de deur uitgaan voor je ze hebt gevonden, dan krijgen ze niet de kans om écht kwijt te raken. Je bent ze waarschijnlijk wel vaak een beetje kwijt (van het type 'huh mijn sleutels! ik dacht dat ze in mijn tas zaten!' 'Kijk in je jaszak!' 'Nee ook niet... o, op de tafel.'), maar dat is niet zo erg. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen? lso | 10 | 05-09-2005 08:54 | |
| Studeren |
Media & cultuur? Tisch | 29 | 23-11-2004 22:02 | |