| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Iedereen heeft 1 sleutel en mijn oma een reserve. Dat was handig toen we nog in ons oude huis woonden, Nu wonen we te ver van oma af.
Mijn broertje heeft de sleutels van het oude huis nog steeds. Hij kan gewoon de poort openmaken daar, want die mensen hebben dat slot niet vervangen
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik deed vandaag mee met het schoolschaaktoernooi en was verreweg de slechtste. Okee, de eennaslechtste. Dat komt omdat ik me er nooit in heb verdiept. Maar nu ik iedereen er zo over hoorde praten, leek het me best wel leuk, dus misschien is dit wel een goede aanleiding om me erin te verdiepen.
Schakershumor is wel... bijzonder. We keken met z'n allen naar een partij doorgeefschaak. Iemand zette zijn toren naar voren en toen begon iedereen te lachen. En soms zei iemand iets als 'haha, die pion op F5...' en dat was dan blijkbaar ook heel grappig.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, zo gaat dat.Ik kan erg slecht schaken, maar waarschijnlijk ben ik wel iets beter dan de anderen die zeggen dat ze 't slecht kunnen, want ik heb het daadwerkelijk een aantal jaar recreatief gedaan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ga zelf niet zo kinderachtig iemand een beetje proberen te verdedigen; net of dat mij iets uit zal maken; je weet hopelijk wel beter.
|
|
||
|
Citaat:
Ik snap denk ik wel wat het grapje is, als je ziet dat iemand een opvallend domme zet doet waarmee het gewoon een kwestie van tijd is voordat je mat staat dan is dat wel grappig om te zien.
|
|
|
|
Ik heb leren schaken toen ik in het ziekenhuis lag, toen ik een jaar of 8 of 9 was. Toen heb ik het best vaak gedaan, maar nu volgens mij al bijna 20 jaar niet meer (behalve een incidenteel potje) :\
|
|
||
|
Citaat:
Battle Chess?ik heb een schaakgame op mijn telefoon, maar ik verlies al alle partijen op easy
|
|
||
|
Citaat:
het is een hele fijne serie, intelligent geschreven, drama (maar niet te veel emo), goede, niet al te onrealistische karakters, en een mooie dosis humor, sarcasme en general awesomeness.Fijn om te horen dat hij (ze?) bevalt
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet nog dat als het schaakmat was, de koning van de verliezende partij werd uitgekleed, is dat dit spel?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar nee, volgens mij was Battle Chess met allemaal vechtende poppetjes... kan me geen naakte koning herinneren iig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar blijkbaar mag het allebei.
|
|
||
|
Citaat:
'Zelfs toen werd ik al kwaad om relevante issues.
|
|
||
|
Ah!
Citaat:
|
|
|
|
Grappig voor de wel-kijkers trouwens: http://nynkekijkttv.tumblr.com/post/...achtles-en-hoe
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen? lso | 10 | 05-09-2005 08:54 | |
| Studeren |