| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
wanneer men het in het dagelijks leven weglaat en wanneer niet. Want wat je op school leert is natuurlijk ook maar zo-zo, daar leer je ook dat 'comme ci comme ça' normaal alledaags Frans is, en 'du blockst mich total' populair duits. Citaat:
Hou eens op met je obsessieve perfectionistische afvalgepraat trouwens. Of niet het gepraat, maar vooral de gedachten erachter.
|
||||
|
|
|
|
Ik durf echt niet te poepen bij iemand anders thuis. Ik sterf bijna nog liever dan dat ik poep bij een ander. De gedachte dat iemand het kan horen, of nog erger, ruiken vind ik echt de ergste kwelling die ik me voor kan stellen. In het bijzonder als ik erg op iemand gesteld ben of als ik iemand leuk vind. Ik heb nog maar een keer in mijn leven een relatie gehad met iemand in wiens buurt ik het wel durfde. Volgens mij komt het omdat mijn vader hier ook erg anal over doet (ha-ha)
. Als ik op vakantie ga met iemand is het ook altijd een issue met veel ongemak als gevolg.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Okee, ik ga toch iets bijdragen aan deze discussie.
Mijn vriend stuurde me een keer een link naar een topic over de vraag 'wat vind je ervan dat vrouwen poepen?'. Daar stond een verhaal van een vrouw die niet durfde te poepen in het bijzijn van haar man. Dat wil zeggen, ze durfde niet te poepen als hij ook thuis was. Ze ging vooral in openbare gelegenheden naar het toilet. Ze had serieuze darmklachten door het eindeloze ophouden. Die man kon het totaal niks schelen dat ze poepte, maar wilde er een sport van maken om haar een keer te betrappen. Iedere keer dat ze ietsjes langer dan normaal op het toilet was, riep hij: 'HAAAA! JE POEPT!'. Maar dat was dan natuurlijk nooit zo. Nadat ik dat had gelezen overtuigde hij me ervan dat hij geen enkel probleem heeft met mijn spijsvertering. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind dit echt fucking gaaf om te zien:
![]() Welke temperatuur zich voordoet in het lichaam bij een bepaalde emotie of gevoelens. Ik vind het zelf vooral een eyeopener dat liefde zoveel op geluk lijkt. Het zou wat mij betreft een boel verklaren iig voor mezelf waarom ik bang was om alleen te zijn en dat ik vast hield aan mensen waar ik van hield terwijl die relatie ook echt niet goed voor me was. En waarom mensen in het algemeen zo angstvallig vast blijven houden aan slechte relaties omdat ze van iemand houden. Het benadert geluk. En als je al niet zo gelukkig bent, dan ja, wordt het moeilijk om het gevoel dat er in de buurt komt op te geven. Depressie vind ik ook mooi om te zien. http://technotweet.com/human-emotion...ear-and-shame/ |
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn poepprobleem is minder erg dan een paar jaar terug. Toen ik mn ex in Finland ging bezoeken heb ik 6 dagen niet gepoept. Niet omdat ik niet wou maar omdat het niet lukte. Blokkades. Inmiddels durf ik wel te schijten als mn huisgenoot er ook is. En op andere wc's inmiddels ook.
Fetisj-wise zou ik het liefst 3 liter water in me laten lopen om zwanger te lijken dus het zou handig zijn als ik er overheen groei. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb er nog nooit bij nagedacht dat je problemen zou kunnen hebben met plassen of poepen op andere plekken dan thuis.
De treinwc's vind ik vies en gebruik ik liever niet, maar verder... Ik ga toch ook niet mijn neus niet snuiten of niet niezen omdat er toevallig anderen in mijn buurt zijn? Wel grappig om te lezen van iedereen, hmmm. En Donald Fuck: ik kan je als negentienjarige en net-DK-er niet zo serieus nemen wat betreft je bevindingen over de seksloosheid van mensen.
Laatst gewijzigd op 18-01-2014 om 21:59. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd wel bijzonder als ik lees dat anderen niet eens stil staan bij plassen/poepen op andere wc's. Het is voor mij heel lang écht een onmogelijkheid geweest om uberhaupt ergens anders te plassen, fysiek ging dat gewoon niet en dat beheerste dus álles voor mij..
|
|
|
|
Verwijderd
|
Grappig hè. Zo zijn er wel meer dingen waar je niet bij stil staat, dat anderen het heel anders beleven dan jij, of zo. Of klink ik nu heel vaag? Vond/vind ik altijd wel een meerwaarde van kletsen op een forum, je komt per definitie dingen tegen waar je je normaliter niet mee bezig houdt en je leest gedachtes en meningen waar je in je vriendengroep of zo wellicht niet snel tegen aan zou lopen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou, dan moet je je eens door de eerste Doctor Who afleveringen worstelen, uit de tijd dat geloofwaardig acteren niet bestond en vrouwen vooral veel moesten gillen, dwarsliggen en geholpen worden. Tering wat erger ik me aan Barbara en Susan. Maar dat heeft wel een nut, want ik wil de hele geschiedenis kennen
|
|
|
|
|
Om me ook maar even te mengen in de poepdiscussie:
Ik kan opzich overal, maar ik ga liever niet als mensen mss wat kunnen horen of ruiken. Ik vind 't dan ook superkut als mensen een wc hebben die vlakbij de woonkamer zit. Wie maakt dat nou zo?! Ik schaam me dan echt kapot.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
voor plassen heb ik echt 0,0 schaamte. Ik pies altijd met de deur open wat m'n huisgenoot niet zo chill vindt. Als we bezoek hebben moet ik altijd even schakelen dat ik de deur dan wel moet dichtdoen.
Ik vind het iets heel gezelligs hebben als ik plas en iemand anders is in de buurt zijn of haar ding aan het doen. |
|
|
||
|
Citaat:
En heel fijn voor je, sta je er ook wel eens bij stil dat er mensen zijn op dit forum die totaal geen behoefte hebben aan deze informatie? Mij maakt het niet uit, maar ik vraag het me echt af.
|
|
||
|
Citaat:
(Huhuhuh, see what I did there?)
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dit je oprecht afvraagt (wat ik me best voor kan stellen), waarom vraag je het dan op zo'n botte, respectloze manier, met hier nog een trap en daar nog een steek? Dat is meestal niet precies dé manier om dingen gedaan te krijgen. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |