DOS heb je sowieso niet nodig. Wat ik zelf vaak doe, is de "ingebouwde" CD-ROM driver van Windows gebruiken - die staat in de directory \Windows\Command\EBD\
Kopieër het bestand OAKCDROM.SYS naar een diskette. Kopieër ook het bestand MSCDEX.EXE vanuit de directory \Windows\Command\ naar deze diskette.
Maak een nieuw bestand aan op die diskette, genaamd AUTOEXEC.BAT (kun je gewoon met EDIT A:\AUTOEXEC.BAT doen). Zet hier het volgende in:
MSCDEX /D:12345678
Maak nog een bestand aan maar noem dit A:\CONFIG.SYS en zet hierin:
DEVICE=OAKCDROM.SYS
Controleer of deze in totaal 4 bestanden correct op A: staan. Vervolgens ga je naar MS-DOS modus en formatteer je de schijf met de opties /s en /q erachter. /s staat voor systeembestanden kopiëren, zoals ik al zei kun je dan meteen weer van je harddisk opstarten. /q staat voor snelformatteren. Dat duurt een paar seconden, in tegenstelling tot een complete format die gemakkelijk een minuutje of 10 kan duren (zoals bij mijn 40gig het geval was).
Als de schijf geformatteerd is kopieër je die 4 bestanden van de floppy naar de harddisk. Herstart je computer, Windows 98 CD-ROM erin en installeren maar.
(Simpeler dan dit kán ik het bijna niet uitleggen

)
------------------
Ja, lafjes tegenaan hangen is dus níet neuken, ja! <<s.com studentenraad - één lid en groeiende!

)>> *N.S.V. Carolus Magnus*
[Dit bericht is aangepast door nare man (22-05-2001).]