Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
AdAware en Spybot houden bij lange na niet alles weg.. En veel mensen weten niet dat ze eerst aan moeten vinken wat te scannen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 12:26. |
![]() |
|
Je cache en temporary files wissen helpt ook wel!
Wat ik altijd gebruik is nog steeds Windows Washer (het heeft ooit 3.2 aan puin geruimt, maar als je veel formateert zul je hieraan niet zoveel aan hebben)
||
![]() |
Citaat:
![]() - Edit - Wat ook wel aardig werkt is de mapweergave zetten op alles weergeven, en dan bij start/zoeken zoekt naar bestanden met de extensie *.old *.tmp *.bak *.syd *.bk! en deze verwijderd. Zoek ook meteen even naar de map Recent, open die map en verwijder die links die daarin staan, die gebruik je namelijk niet (ik niet tenminste).
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 23:35. |
![]() |
|||
Citaat:
En om problemen te voorkomen wanneer je ze wist ,gebruik dan ff windows washer (gebruik de zoekfunctie ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
windows opnieuw installeren zonder cd-rom xxx_Sean_xxx | 7 | 07-12-2006 23:33 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Op andere partitie installeren Verwijderd | 11 | 16-12-2005 18:26 | |
Software & Hardware |
[Alg] Windows 98 opnieuw installeren kaatje27 | 6 | 10-07-2005 12:28 | |
Software & Hardware |
Windows Xp wil niet opnieuw installeren G.T.C. | 6 | 26-01-2004 15:24 | |
Software & Hardware |
Cd-rom TWL (of: Engelse Windows) Verwijderd | 1 | 24-03-2003 15:44 | |
Software & Hardware |
[win98] Verwijderen en opnieuw installeren Kez | 3 | 01-10-2002 19:04 |