| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Verder is het denk ik ook niet zo dat ze per se met hem wilde neuken, dat soort dingen weet ik allemaal niet, en ik vind het ook wat debiel om daar uitspraken over te doen; er is gewoon een mooie spanning.
|
|
|
|
Ik vond die spanning tussen hun ook heel leuk, je zit toch te wachten of er wat gaat gebeuren. Je ziet dat ze het allebei wel zouden willen, maar geen van hen onderneemt actie en dat is mooi.
En Victoria <3 ik ben stiekem een beetje verliefd op haar. Ze is wel eens op de Grote Markt in Den Haag.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was lekker, maar halverwege was er een storing. Het bestellen gaat via tablets (best leuk) maar die deden het dus niet meer. We waren klaar met de derde ronde, en hadden op zich wel genoeg gegeten, maar we hadden nog wel iets gelusten. Het werd echt superslecht opgepakt, pas na 25 minuten gingen ze het op de ouderwetse manier doen met briefjes, maar ook dat schoot niet op, dus toen hadden we geen zin meer en zijn we maar weggegaan. Beetje domper op de avond, maar goed. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
En: Victoria Koblenko vind ik echt superknap en sexy, maar haar optreden in 24 uur met was echt beschamend. Waar sloeg dat gedrag op? Die kusjes, dat berekenende geflirt, dat mens is 33!
Ze heeft, ook qua intelligentie, best iets in huis, dus het is mee een raadsel waarom ze zich zo moet gedragen. Ook qua boos worden en zich wijverig gedragen. Hell, ik ben 8 jaar jonger en ik kan nog een puntje zuigen aan haar gedrag. Laatst gewijzigd op 01-02-2014 om 23:26. |
|
|
|
|
Ste: Hoor je na die uitzending nog steeds niet dat jullie hetzelfde klinken?
![]() ![]() en ben je naar die nieuwe sushibar geweest in de Hstraat, waar eerst die Chinees zat? Jwt, op de hoek daar? Of die bij het station?Ik heb ook trek in sushi man
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En: ja, daar. |
|
|
|
|
|
Maar je hoort je eigen stem toch sowieso anders dan anderen? Door alle gaten in je hoofd en zo.
En ik heb ook echt al drie dagen ZINNNN in sushi. Zo erg dat ik gister overwoog bij de AH te halen. Maar dat is eigenlijk nieg echt te vergelijken met in een sushitent.
|
|
||
|
Citaat:
Duidelijk
|
|
|
|
Mijn moeder wist vaak niet of ze mijn zus of mij aan de telefoon had. En een tijd terug had mijn zus ook mijn telefoon opgenomen en gedaan alsof ze mij was (en daarna deed ik alsof ik haar was)
en dat was bij iemand waarmee ik regelmatig aan de telefoon zat, dus je zou zeggen dat die persoon dat wel door heeft.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
De naam zei mij ook niks, maar toen ik zijn hoofd zag, zat ik: OOOOH TWISTER.
Alleen maar een van mijn favoriete films ![]() En Patch Adams natuurlijk. En nog wel meer, maar dat kwam als eerste in me op toen ik hem zag. Zonde.
|
|
||
|
Citaat:
Meteen z'n twee dieptepunten.Maar godverdomme zeg.
|
|
|
Verwijderd
|
Dat wordt de komende tijd allemaal PSH fillums kijken.
Ben ook wel benieuwd naar een van de nieuwsten, A Late Quartet |
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En goede CGI voor die tijd (een van de eersten die tornado's deed, of zelfs de eerste).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
waarschijnlijk kan Along Came Polly daar ook wel bij.Ik zal morgen eens door zijn IMDBlijst scrollen
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb die volgens mij meerdere malen van TV opgenomen voor ik hem kreeg. Ik heb hem nog steeds op video ![]() Dat was trouwens mijn eerste kennismaking met Bill Paxton en Helen Hunt. En tornado's
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Weet je dat ik TBL nog niet heb gezien omdat daar hier zo'n enorme hype over werd gemaakt? Ik dacht dat het alleen nog maar kon tegenvallen na al die opwinding maar goed, neutraal. Ik zal eens kijken morgen ofzo, ik moet eigenlijk zo naar bed namelijk.
|
|
||
|
Citaat:
En dat had ik ook, maar dan met De prins van Egypte/The prince of Egypt. "U weet dat deze al eerder is gehuurd?" vroeg dat meisje dan
|
|
||
|
Citaat:
jezus. Ik voel ook niet de behoefte die nog een keer te kijken. Maar we gaan het meemaken allemaal!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|