Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2014, 20:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Victoria Koblenko.
Ja, dit.

Ik ga zo ook maar eens kijken
Oud 01-02-2014, 21:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben nooit zo fan van haar geweest. Maar ja, duidelijk dat ze heel 'open' is.
Mss moet ik 't maar gaan kijken, want ik heb dus alleen gezien dat ze boos wegliep en mijn mening is voornamelijk 'dramatische kutKoblenko'.
Dat stuk vind ik ook heel mooi. Ze heeft ook wel een goed punt.
Oud 01-02-2014, 21:12
Turk February
Turk February is offline
Verder is het denk ik ook niet zo dat ze per se met hem wilde neuken, dat soort dingen weet ik allemaal niet, en ik vind het ook wat debiel om daar uitspraken over te doen; er is gewoon een mooie spanning.
Oud 01-02-2014, 21:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond die spanning tussen hun ook heel leuk, je zit toch te wachten of er wat gaat gebeuren. Je ziet dat ze het allebei wel zouden willen, maar geen van hen onderneemt actie en dat is mooi.

En Victoria <3 ik ben stiekem een beetje verliefd op haar. Ze is wel eens op de Grote Markt in Den Haag.
Oud 01-02-2014, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Lekkah! Waar ga je heen?
Naar een tent hier in de buurt.

Het was lekker, maar halverwege was er een storing. Het bestellen gaat via tablets (best leuk) maar die deden het dus niet meer. We waren klaar met de derde ronde, en hadden op zich wel genoeg gegeten, maar we hadden nog wel iets gelusten.
Het werd echt superslecht opgepakt, pas na 25 minuten gingen ze het op de ouderwetse manier doen met briefjes, maar ook dat schoot niet op, dus toen hadden we geen zin meer en zijn we maar weggegaan. Beetje domper op de avond, maar goed.
Oud 01-02-2014, 23:20
Verwijderd
En: Victoria Koblenko vind ik echt superknap en sexy, maar haar optreden in 24 uur met was echt beschamend. Waar sloeg dat gedrag op? Die kusjes, dat berekenende geflirt, dat mens is 33!

Ze heeft, ook qua intelligentie, best iets in huis, dus het is mee een raadsel waarom ze zich zo moet gedragen. Ook qua boos worden en zich wijverig gedragen. Hell, ik ben 8 jaar jonger en ik kan nog een puntje zuigen aan haar gedrag.

Laatst gewijzigd op 01-02-2014 om 23:26.
Oud 01-02-2014, 23:46
Verwijderd
Ik ben weer thuis van mijn nerdfeestje. Toch altijd weer een opluchting als je je shit weer veilig thuis hebt en alles is weer aangesloten en je doet je pc aan en hij ontploft niet.
Oud 02-02-2014, 00:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ste: Hoor je na die uitzending nog steeds niet dat jullie hetzelfde klinken? en ben je naar die nieuwe sushibar geweest in de Hstraat, waar eerst die Chinees zat? Jwt, op de hoek daar? Of die bij het station?
Ik heb ook trek in sushi man
Oud 02-02-2014, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ste: Hoor je na die uitzending nog steeds niet dat jullie hetzelfde klinken? en ben je naar die nieuwe sushibar geweest in de Hstraat, waar eerst die Chinees zat? Jwt, op de hoek daar? Of die bij het station?
Ik heb ook trek in sushi man
Nee, en die onzin moet een keer afgelopen zijn. We hebben een beetje dezelfde tongpunt-r ja, maar dat wil niet zeggen dat we dezelfde stem hebben.

En: ja, daar.
Oud 02-02-2014, 09:36
Neko*
Neko* is offline
Maar je hoort je eigen stem toch sowieso anders dan anderen? Door alle gaten in je hoofd en zo.

En ik heb ook echt al drie dagen ZINNNN in sushi. Zo erg dat ik gister overwoog bij de AH te halen. Maar dat is eigenlijk nieg echt te vergelijken met in een sushitent.
Oud 02-02-2014, 10:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, en die onzin moet een keer afgelopen zijn. We hebben een beetje dezelfde tongpunt-r ja, maar dat wil niet zeggen dat we dezelfde stem hebben.

En: ja, daar.
Het was maar een grapje hoor, misschien had ik er nog 4 smilies bij moeten zetten?

Duidelijk een van de twee dus.
Oud 02-02-2014, 10:16
Verwijderd
Ja die in de Hstraat!
Oud 02-02-2014, 10:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja die in de Hstraat!
Ik heb daar nog gesolliciteerd! Maar niks van gehoord, natuurlijk.
Oud 02-02-2014, 12:18
Verwijderd
Mijn moeder en ik hebben dezelfde stem, dus ik heb wel eens hele gesprekken gevoerd met haar baas, omdat die dacht ik mijn moeder was
Oud 02-02-2014, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder wist vaak niet of ze mijn zus of mij aan de telefoon had. En een tijd terug had mijn zus ook mijn telefoon opgenomen en gedaan alsof ze mij was (en daarna deed ik alsof ik haar was) en dat was bij iemand waarmee ik regelmatig aan de telefoon zat, dus je zou zeggen dat die persoon dat wel door heeft.
Oud 02-02-2014, 14:26
Verwijderd
Niet dus Als ik alleen mijn achternaam zeg, is het zo van; Odette ben jij dat?
Oud 02-02-2014, 17:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn moeder wist vaak niet of ze mijn zus of mij aan de telefoon had. En een tijd terug had mijn zus ook mijn telefoon opgenomen en gedaan alsof ze mij was (en daarna deed ik alsof ik haar was) en dat was bij iemand waarmee ik regelmatig aan de telefoon zat, dus je zou zeggen dat die persoon dat wel door heeft.
Ik snap dit dus niet, want ik vind jullie niet echt/echt niet 'tzelfde klinken. Of Pip heeft hele goeie immitatieskillz, of jij moet betere vrienden gaan zoeken.
Oud 02-02-2014, 17:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik snap dit dus niet, want ik vind jullie niet echt/echt niet 'tzelfde klinken. Of Pip heeft hele goeie immitatieskillz, of jij moet betere vrienden gaan zoeken.
En een betere moeder?
Oud 02-02-2014, 18:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En een betere moeder?
Daar doe ik verder geen uitspraken over.
Oud 02-02-2014, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Daar doe ik verder geen uitspraken over.
Verstandig

Maar nee, blijkbaar hebben we wel dezelfde telefoonstem. Ik hoor het ook niet, maar het zal wel
Oud 02-02-2014, 20:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Philip Seymour Hoffman is dood.
Oud 02-02-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het
Oud 02-02-2014, 20:43
Verwijderd
Hem ken ik niet ik ken sowieso bijna geen namen van acteurs, hoe bekend ze ook zijn.
Oud 02-02-2014, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme. Hij is m'n favoriete acteur, serieus.

RIP

Laatst gewijzigd op 02-02-2014 om 21:00.
Oud 02-02-2014, 20:53
Noedelhap
Noedelhap is offline

Dat hij maar in de hemel gratis mag toekijken als Bunny een cock suckt.
Oud 02-02-2014, 21:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De naam zei mij ook niks, maar toen ik zijn hoofd zag, zat ik: OOOOH TWISTER.

Alleen maar een van mijn favoriete films

En Patch Adams natuurlijk. En nog wel meer, maar dat kwam als eerste in me op toen ik hem zag. Zonde.
Oud 02-02-2014, 21:47
Carn
Carn is offline
nou, dan heb je nog veel films te zien.
Oud 02-02-2014, 21:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh NEE.
Oud 02-02-2014, 21:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De naam zei mij ook niks, maar toen ik zijn hoofd zag, zat ik: OOOOH TWISTER.

Alleen maar een van mijn favoriete films

En Patch Adams natuurlijk. En nog wel meer, maar dat kwam als eerste in me op toen ik hem zag. Zonde.
Meteen z'n twee dieptepunten.

Maar godverdomme zeg.
Oud 02-02-2014, 22:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De wereld is weer een klein beetje kutter.
Oud 02-02-2014, 22:07
Verwijderd
Dat wordt de komende tijd allemaal PSH fillums kijken.

Ben ook wel benieuwd naar een van de nieuwsten, A Late Quartet
Oud 02-02-2014, 22:22
Turk February
Turk February is offline
Waarom ook hij. Adam Sandler is godverdomme één jaar ouder, maar gaat die dood? Niks hoor.
Oud 02-02-2014, 22:27
Carn
Carn is offline
Sandler gebruikt waarschijnlijk te weinig drugs
Oud 02-02-2014, 22:29
Verwijderd
Ik heb maar 2 films met Sandler gezien, maar daarin vond ik hem heel erg goed (Punch-Drunk Love en Reign over Me).
Z'n schijtlollige films mijd ik.
Oud 02-02-2014, 22:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Meteen z'n twee dieptepunten.

Maar godverdomme zeg.
Oh, serieus? Als in, kutfilm-dieptepunten of gewoon dieptepunten qua acteren? Ik vond hem, als ik het me goed herinner, want lang geleden, in Patch Adams wel goed.
Citaat:
Waarom ook hij. Adam Sandler is godverdomme één jaar ouder, maar gaat die dood? Niks hoor.
Oud 02-02-2014, 22:32
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb maar 2 films met Sandler gezien, maar daarin vond ik hem heel erg goed (Punch-Drunk Love en Reign over Me).
Z'n schijtlollige films mijd ik.
Sandler is geweldig in Punch Drunk Love. Hoffman ook.
Oud 02-02-2014, 22:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, serieus? Als in, kutfilm-dieptepunten of gewoon dieptepunten qua acteren? Ik vond hem, als ik het me goed herinner, want lang geleden, in Patch Adams wel goed.
Nee, hij is zelf altijd wel goed geweest, geloof ik. Maar dat zijn wel echt twee van de minste film die hij heeft gedaan. De rest van zijn imdb-pagina is gewoon een lijst van de beste films van de jaren '90 en 2000.
Oud 02-02-2014, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Sandler is geweldig in Punch Drunk Love. Hoffman ook.
Ja

SHUT UP SHUT UP SHUT UP SHUT UP
Oud 02-02-2014, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij is zelf altijd wel goed geweest, geloof ik. Maar dat zijn wel echt twee van de minste film die hij heeft gedaan. De rest van zijn imdb-pagina is gewoon een lijst van de beste films van de jaren '90 en 2000.
Twister is vet gek En goede CGI voor die tijd (een van de eersten die tornado's deed, of zelfs de eerste).
Oud 02-02-2014, 22:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh waarschijnlijk kan Along Came Polly daar ook wel bij.

Ik zal morgen eens door zijn IMDBlijst scrollen van jou kan ik dat soort dingen aannemen namelijk.
Oud 02-02-2014, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Oh waarschijnlijk kan Along Came Polly daar ook wel bij.

Ik zal morgen eens door zijn IMDBlijst scrollen van jou kan ik dat soort dingen aannemen namelijk.
Van mij ook, je moet kijken:

The Big Lebowski
Punch-Drunk Love
Happiness
Capote
Magnolia
Oud 02-02-2014, 22:37
Verwijderd
en Mary and Max, daarin is hij alleen de stem, maar wel goede film.
Oud 02-02-2014, 22:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Twister is vet gek En goede CGI voor die tijd (een van de eersten die tornado's deed, of zelfs de eerste).
I love Twister <3

Ik heb die volgens mij meerdere malen van TV opgenomen voor ik hem kreeg. Ik heb hem nog steeds op video
Dat was trouwens mijn eerste kennismaking met Bill Paxton en Helen Hunt. En tornado's
Oud 02-02-2014, 22:39
Verwijderd
Citaat:
I love Twister <3

Ik heb die volgens mij meerdere malen van TV opgenomen voor ik hem kreeg. Ik heb hem nog steeds op video
Dat was trouwens mijn eerste kennismaking met Bill Paxton en Helen Hunt. En tornado's
Ik wilde 'm elke keer kijken als hij op tv was vroegah. En ik wilde 'm als running gag altijd huren als we naar de videotheek gingen, dan ging ik eerst naar Twister.
Oud 02-02-2014, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Van mij ook, je moet kijken:

The Big Lebowski
Punch-Drunk Love
Happiness
Capote
Magnolia
Citaat:
en Mary and Max, daarin is hij alleen de stem, maar wel goede film.
Noted.

Weet je dat ik TBL nog niet heb gezien omdat daar hier zo'n enorme hype over werd gemaakt? Ik dacht dat het alleen nog maar kon tegenvallen na al die opwinding maar goed, neutraal. Ik zal eens kijken morgen ofzo, ik moet eigenlijk zo naar bed namelijk.
Oud 02-02-2014, 22:40
Carn
Carn is offline
PSH maakt ook Mission Impossible 3 de moeite waard.
Verwijderd
Waarschijnlijk vind je het verhaal vaag (vond je van Pulp Fiction immers ook ), en daar let je de eerste keer vooral op. Ik vond 'm de eerste keer ook nog niet geweldig, maar je moet 'm heel vaak kijken (lekker bemoedigend ).
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wilde 'm elke keer kijken als hij op tv was vroegah. En ik wilde 'm als running gag altijd huren als we naar de videotheek gingen, dan ging ik eerst naar Twister.
Ik wil hem nog steeds kijken als hij op tv is! Nooit meer, maar soit.

En dat had ik ook, maar dan met De prins van Egypte/The prince of Egypt. "U weet dat deze al eerder is gehuurd?" vroeg dat meisje dan
Oud 02-02-2014, 22:41
Carn
Carn is offline
en The Master is zeker de moeite waard, maar dat is nogal taaie kost.
Oud 02-02-2014, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarschijnlijk vind je het verhaal vaag (vond je van Pulp Fiction immers ook ), en daar let je de eerste keer vooral op. Ik vond 'm de eerste keer ook nog niet geweldig, maar je moet 'm heel vaak kijken (lekker bemoedigend ).
Pulp Fiction is toch ook vaag jezus. Ik voel ook niet de behoefte die nog een keer te kijken. Maar we gaan het meemaken allemaal!

Regels voor berichten