Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het voor een groot gedeelte te wijten is aan het feit dat op Kazaa, WinMX e.d. veel "verder verwijderde" resultaten worden gevonden...de resultaten worden niet op ping geselecteerd (geloof ik?) dus je hebt grote kans dat je iemand pakt met een 56k modem en een ping van 2400. Verder kun op Kazaa best iemand pakken met een bandwidth van 350, maar die persoon kan best al 10 users aan het uppen zijn. Dat kun je niet zien (toch?)
Op Napster zitten dat soort mensen ook wel, maar die kun je er makkelijker uitfilteren (oa op ping "at best 100" of connection "at least T1). Verder zou ik ook niks zinnigs kunnen bedenken...ik ga alleen afgaan op wat ik meemaak. En de realiteit is dat ik en vrienden van me (met verschillende lijnen, oa ISDN/Fast ADSL/kabel/universiteit) in Kazaa en WinMX bijna nooit écht hoge snelheden halen. Toegegeven, er zitten wel eens mensen tussen waarvan je 40-45 k/s haalt, maar da's natuurlijk niks vergeleken met de 170k/s die ik regelmatig op Napster haalde... Met IMesh overigens kun je wel erg hoge snelheden halen, maar dat komt omdat er van meerdere streams (gebruikers) wordt gedownload...eigenlijk werkt IMesh (bij een file met hoge availability) dus eigenlijk precies hetzelfde als Download Accelerator ------------------ Ja, lafjes tegenaan hangen is dus níet neuken, ja! <<s.com studentenraad - één lid en groeiende! ![]() [Dit bericht is aangepast door nare man (05-06-2001).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
waar het om gaat is dus het principe.. iemand met een dial-up heeft ook geen ruk aan imesh met zijn multiple-streams; hij zal toch nooit harder gaan dan bijv 10kB/s, want of je nou op 1x 10kB/s download of op 3x 3,33kB/s; dat maakt niet uit..
maar ik word er zo moedeloos van dat geblaat van 'napster is slecht want ik haal daar altijd lage snelheden'.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Psychologie |
Zusje... Mira Dos Santos | 47 | 15-05-2004 13:34 | |
Psychologie |
zo gaat het super en zo gaat het weer onwijs kut!! smilegirl | 66 | 18-07-2003 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 |