Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2014, 16:32
Verwijderd
Zomaar, helemaal spontaan, speciaal voor mij?

Maar volgende keer gewoon beter, ik zit nog wel een keertje aan die kant!
Advertentie
Oud 18-02-2014, 16:33
Hazel
Hazel is offline
SPECIAAL VOOR JOU JA
Hazel
Hazel is offline
Nee hoor ook speciaal voor Little Phoebe want die had ik nog nooit gezien
Hazel
Hazel is offline
en toen kreeg ik ook nog een brownie
Oud 18-02-2014, 16:34
Verwijderd
Awww

Phoebe, elke keer als ik kom, even uitgebreid aankondigen
Oud 18-02-2014, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor ook speciaal voor Little Phoebe want die had ik nog nooit gezien

Citaat:
en toen kreeg ik ook nog een brownie
<3
Oud 18-02-2014, 16:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgende maand weer toch?

OT: Ik kan het niet zo waarderen dat er weer megaveel afwas staat, terwijl het voor zondag (ja, jullie schuld Pip en Margot! ) helemaal supernetjes en bijgewerkt was, op een pan of wat na.
Oud 18-02-2014, 16:36
Hazel
Hazel is offline
SORRY HOOR, volgende keer neem ik wel mijn eigen beker mee
Oud 18-02-2014, 16:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik waardeer mezelf niet vandaag, omdat ik weer een crapattack kreeg en ik ipv naar de werkgroep te gaan naar de UB ging.
Ik ging naar de UB omdat daar het boek ligt wat ik nodig heb voor het vak waar ik niet heendurfde.Ik kan nooit optijd het huiswerk maken, omdat de boeken nog steeds niet geleverd zijn en er in de UB maar 1 exemplaar van is en dat is gewoon k*t en de docente is eng en streng.
De universiteit is het slechtste wat me ooit is overkomen.
Oud 19-02-2014, 08:03
Takkeling
Takkeling is offline
Waarom is het zo verschrikkelijk moeilijk om een leuk donkergroen jurkje in maat 34 te vinden!
Oud 19-02-2014, 09:20
Verwijderd
Mijn opleiding. Verdomme, stelletje incompetente onverantwoordelijke teringlijers.
Oud 19-02-2014, 09:21
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Waarom is het zo verschrikkelijk moeilijk om een leuk donkergroen jurkje in maat 34 te vinden!
Al gekeken bij attitudeholland of topvintage? Die hebben vaak wel donkergroene dingetjes en ook in maat XS.
Oud 19-02-2014, 18:30
Miekje*
Miekje* is offline
Zeikende mensen die vriendschap blijkbaar als een bedreiging zien Hoop achtelijk, bekrompen gebak. Bah.
Oud 19-02-2014, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Zeikende mensen die vriendschap blijkbaar als een bedreiging zien Hoop achtelijk, bekrompen gebak. Bah.
spreek me eens aan dan!
Oud 24-02-2014, 19:44
Klovorhop
Klovorhop is offline
ineens twee puisten op mijn kin ga weg
Oud 25-02-2014, 09:00
Takkeling
Takkeling is offline
Mijn voormalig beste vriendin die me als een baksteen laat vallen nu het beter met haar gaat en ze andere mensen heeft gevonden om op te leunen. En die dan ook niet gewoon even meldt dat ze geen zin meer in me heeft of wat dan ook, maar doodleuk al mijn pogingen om met haar contact te onderhouden negeert. We zijn vijf jaar heel intens bevriend geweest, dan kun je toch in elk geval wel even het fatsoen opbrengen om me te woord te staan als ik om uitleg vraag. Echt onbegrijpelijk dit.
Oud 25-02-2014, 09:02
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Al gekeken bij attitudeholland of topvintage? Die hebben vaak wel donkergroene dingetjes en ook in maat XS.
Bij Topvintage zie ik inderdaad een leuke. Attitudeholland heb ik nog niet gecheckt. Dank je voor de tip!
Oud 25-02-2014, 09:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Harold Ramis is overleden.
Oud 25-02-2014, 11:00
Verwijderd
Dat alle rekeningen die zijn afgeschreven, ook weer teruggestort zijn op mijn eigen rekening zonder dat ik daar iets van weet. Krijg ik nu dus mooi aanmaningen binnen.
Oud 25-02-2014, 11:30
Verwijderd
Veel apps gaan via fb. Ik wil niet overal met fb verbonden zijn
Oud 25-02-2014, 16:31
Verwijderd
Dat ik bij de apotheker sta en te horen krijg dat het enige medicijn dat helpt als mijn maag eten niet kan verdragen tegenwoordig op voorschrift is. Fijnnnn... Geen idee hoe je dat kon misbruiken, maar het zál wel. Een of andere witte merkversie mocht ze wel meegeven, maar laatst had ik al zoiets van mijn moeder en die werkten ook niet helemaal zoals verwacht, dus daar ga ik maar niet op vertrouwen.
Oud 25-02-2014, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Dat ik bij de apotheker sta en te horen krijg dat het enige medicijn dat helpt als mijn maag eten niet kan verdragen tegenwoordig op voorschrift is. Fijnnnn... Geen idee hoe je dat kon misbruiken, maar het zál wel. Een of andere witte merkversie mocht ze wel meegeven, maar laatst had ik al zoiets van mijn moeder en die werkten ook niet helemaal zoals verwacht, dus daar ga ik maar niet op vertrouwen.
Is het een protonpompremmer (namen daarvan eindigen op -zol)? Die zijn op voorschrift om te voorkomen dat mensen met maagkanker hun symptomen ermee gaan onderdrukken en dan nooit een maagonderzoek ondergaan.
Oud 25-02-2014, 19:11
Verwijderd
Motilium instant, iets met domperidon? Kan wel dan, het is voor maaglast en maagzuur en misselijkheid.
Oud 25-02-2014, 19:11
Verwijderd
Maar vorig jaar was het dus nog niet iig.
Oud 25-02-2014, 20:31
WolterB
WolterB is offline
Dat ik de cd Moon Safari van Air kwijt ben.
Oud 27-02-2014, 02:57
Neko*
Neko* is offline
Niet kunnen slapen door keel-, hoofd- en oorpijn.
Oud 28-02-2014, 10:03
Verwijderd
Mijn gehoest, duurt al een week en wordt steeds erger
Oud 28-02-2014, 10:19
Verwijderd
Mijn geril en getril en koulijden en ziek zijn gewoon.
Oud 28-02-2014, 10:31
WolterB
WolterB is offline
Beterschap alledrie

Alleen zitten op werk door vakantie/ziekte van collegae en overladen worden met vragen die ik niet kan beantwoorden.
Oud 28-02-2014, 18:58
Verwijderd
Gewokn via het forum ziekte verspreiden ik zot ook al de hele week te snotteren en met keelpijn.
Oud 28-02-2014, 22:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat een dag, wat een dag.Vanmiddag naar de tandarts voor de andere verstandskiezen + nog wat dingetjes. Nahhh, hij heeft me toch een potje geploeterd om de onderste eruit te krijgen! En maar wrikken en maar trekken. Op een gegeven moment heeft ie de kies doormidden gezaagd om ze in stukjes eruit te kunnen trekken en nog wilde het niet. Het zweet brak m overal uit van de fysieke arbeid. De afspraak liep een half uur uit. Nu heb ik volgens mij vooral spierpijn en pijn in het gewricht, de wond zelf doet geen pijn.

Vanavond waren mijn ouders hier en we wilden net op pad gaan, viel mijn moeder over een betonnen balkje op de stoep. Bril gebroken en een wond op slechts een paar millimeter van haar oog. Dus toen moesten we naar de huisartsenpost. Gelukkig valt het redelijk mee, maar heel erg schrikken was het wel.

Nu ben ik gesloopt. Mijn armen zijn behoorlijk slap, maar ik neem aan dat het te maken heeft met de adrenalinestootopwekkende en energievretende dingen vandaag.
Oud 28-02-2014, 22:44
Verwijderd
1) Leo Vroman is dood.
2) Er was vandaag een informele herdenking in Amsterdam, maar die heb ik gemist.
Oud 01-03-2014, 18:56
Verwijderd
De laatste C1000 hier is jumbo geworden
Oud 04-03-2014, 15:52
Verwijderd
Hoi rokers. Zouden jullie als je huisarts of een thuiszorger ooit bij je langs komt even je sigaret uit willen maken en het raam open zetten. Bij voorbaat dank.
Oud 04-03-2014, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi huisarts, ja hoor, dat is goed. Kusjes.
Oud 05-03-2014, 09:28
Martiño
Martiño is offline
Collega is anderhalve week geleden na 27 weken zwangerschap bevallen van een tweeling, vandaag is een van de twee kindjes overleden. Bizarre stemming hier nu, ook omdat drie andere collega's ook zwanger zijn.
Oud 05-03-2014, 12:45
Verwijderd
Mijn gezichtshuid Eerst had ik alleen na het douchen een heel rode vlekkerige huid, maar nu is het heel de dag door. Voelt echt niet goed en ziet er ook fucked up uit.
Oud 05-03-2014, 13:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeukt het ook? Dan heb je misschien een waterallergie.
Oud 05-03-2014, 13:21
Klovorhop
Klovorhop is offline
De gele bril van die FRWL gast gewoon aanstootgevend lelijk
Oud 05-03-2014, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Jeukt het ook? Dan heb je misschien een waterallergie.
Nee, niet echt. Het is vooral rood en ruw en vlekkerig en fucked up. Kan zoiets als een waterallergie plotseling ontstaan? (Sowieso, waterallergie, lijkt me eh, challenging, op aarde )
Oud 05-03-2014, 14:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat na het douchen heb ik ook, maar dat is door te heet douchen, dan droogt de huid te veel uit. Misschien een dagcreme proberen? Bij mij helpt dat tegen die vlekken na het douchen, maar ik weet natuurlijk niet of het bij jou hetzelfde is.
Oud 05-03-2014, 14:13
Verwijderd
Ik gebruik al jaren dagcremes. Als ik niks op m'n gezicht smeer dan voelt het helemaal naar aan.

Heb er nu eentje van de Kruidvat voor de overgevoelige huid, maar het lijkt niet zoveel uit te halen. Heb alleen niet zo'n zin om geld uit te geven aan een superdure crème als het allemaal toch niks uithaalt.

Probeer nu al een tijdje m'n gezicht niet onder het warme water te houden, maar is soms lastig met haar wassen.
Oud 05-03-2014, 14:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik gebruik al jaren dagcremes. Als ik niks op m'n gezicht smeer dan voelt het helemaal naar aan.

Heb er nu eentje van de Kruidvat voor de overgevoelige huid, maar het lijkt niet zoveel uit te halen. Heb alleen niet zo'n zin om geld uit te geven aan een superdure crème als het allemaal toch niks uithaalt.

Probeer nu al een tijdje m'n gezicht niet onder het warme water te houden, maar is soms lastig met haar wassen.
Mehh, nee dan weet ik het ook niet.
Oud 05-03-2014, 14:18
Verwijderd
Zwaar lefuh
Oud 05-03-2014, 14:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mensen die tegen me gaan zeiken over de vastentijd. 'Ja aswoensdag he. EIGENLIJK mag je dat koekje niet meer'. hou je bek ik eet elk koekje dat ik wil etenbitch.
Oud 05-03-2014, 14:22
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:

Geen dagcremes, die zitten vol met parfum en andere troep. Gewoon vaseline!
Oud 05-03-2014, 14:26
Verwijderd
Maar vaseline vind ik zulk raar spul om op je gezicht te smeren. Zit je dan niet de eerste uren met een glimhoofd?
Oud 05-03-2014, 14:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat ik vandaag gebeld zal worden door iemand van het uwv, maar ik geen idee heb hoe laat en ik ondertussen niets durf te doen, want stel je voor ik kan niet op tijd opnemen..
Oud 05-03-2014, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Mensen die tegen me gaan zeiken over de vastentijd. 'Ja aswoensdag he. EIGENLIJK mag je dat koekje niet meer'. hou je bek ik eet elk koekje dat ik wil etenbitch.
<3

Iemand gisteren op fb ook, of al die mensen die carnaval vieren ook wel aan de vasten doen, want het is eigenlijk toch wel een religieus feest en blablahypocrietneuzelneuzel...
Oud 05-03-2014, 14:40
Verwijderd
Dat waardeerde ik overigens niet, ik dacht dat ik in Saai zat Ik waardeer carnaval ook niet, maar kom
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten