Advertentie | |
|
![]() |
|
Beterschap alledrie
![]() Alleen zitten op werk door vakantie/ziekte van collegae en overladen worden met vragen die ik niet kan beantwoorden.
|
Wat een dag, wat een dag.Vanmiddag naar de tandarts voor de andere verstandskiezen + nog wat dingetjes. Nahhh, hij heeft me toch een potje geploeterd om de onderste eruit te krijgen! En maar wrikken en maar trekken. Op een gegeven moment heeft ie de kies doormidden gezaagd om ze in stukjes eruit te kunnen trekken en nog wilde het niet. Het zweet brak m overal uit van de fysieke arbeid. De afspraak liep een half uur uit. Nu heb ik volgens mij vooral spierpijn en pijn in het gewricht, de wond zelf doet geen pijn.
Vanavond waren mijn ouders hier en we wilden net op pad gaan, viel mijn moeder over een betonnen balkje op de stoep. Bril gebroken en een wond op slechts een paar millimeter van haar oog. Dus toen moesten we naar de huisartsenpost. Gelukkig valt het redelijk mee, maar heel erg schrikken was het wel. Nu ben ik gesloopt. Mijn armen zijn behoorlijk slap, maar ik neem aan dat het te maken heeft met de adrenalinestootopwekkende en energievretende dingen vandaag.
|
Verwijderd
|
Ik gebruik al jaren dagcremes. Als ik niks op m'n gezicht smeer dan voelt het helemaal naar aan.
Heb er nu eentje van de Kruidvat voor de overgevoelige huid, maar het lijkt niet zoveel uit te halen. Heb alleen niet zo'n zin om geld uit te geven aan een superdure crème als het allemaal toch niks uithaalt. Probeer nu al een tijdje m'n gezicht niet onder het warme water te houden, maar is soms lastig met haar wassen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand gisteren op fb ook, of al die mensen die carnaval vieren ook wel aan de vasten doen, want het is eigenlijk toch wel een religieus feest en blablahypocrietneuzelneuzel... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |