![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Rachelll;33505518]Hallo,
Ik heb zelf nog nooit gehoord van een jongen met wie ik een relatie of seks had dat hij dit lekker vond. Ik zou eigenlijk ook wel gaan twijfelen aan zijn geaardheid als hij mij dit zou vertellen! Bespreek dit pas met een meid als je langer da een half jaar een relatie hebt of zo het is namelijk wel een beetje apart! Begrijp ik. Ik vind het zelf ook wel raar, maar het is ook niee dat ik het altijd doe, alleen gewoon soms. Als ik een meid heb dan heb ik ook gwn liever gewone sex. Maar heel erg bedankt Groetjes, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: whoops, verkeerd gelezen. Maar als je als meisje je eigen Kut vocht proeft, bv doordat je iemand pijpt die net in je geweest is, ben je toch ook niet lesbisch? Laatst gewijzigd op 12-03-2014 om 17:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
T gaat hier toch gewoon om het wel of niet willen ervaren hoe je eigen lichaam is, smaakt enz? Als je t vies vind smaken of niet eens weet hoe t smaakt...hoe kun je dan verwachten dat een meisje waar je t mee doet t wel moet proeven?
De meeste meiden pijpen je ook nadat je al geneukt hebt en dan proven ze ook zichzelf. Daar is ook niks raar aan. Dat heeft totaal niets te maken met of je sex met een man of vrouw wilt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |