Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2014, 18:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee.
Oud 11-03-2014, 18:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat is geheel persoonlijk, Woyt.
Oud 11-03-2014, 19:45
Verwijderd
Ja, dat weet ik, maar ik vind het heeeerlijk
Oud 11-03-2014, 19:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wij gaan dit jaar met de caravan naar Wenen en misschien trekken we door richting Praag.
Wenen wat een fantastische stad! Oh ik wil zo graag toegelaten worden!!
Oud 11-03-2014, 19:49
Verwijderd
Ja, en ik ga mijn moeder gewoon naar alle theaters slepen Het is daar zo mooi
Oud 11-03-2014, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goedzo!
Ohh mijn hart SCHEURT IN TWEE als ik aan Wenen denk
Oud 11-03-2014, 19:50
Verwijderd
hihi
Oud 11-03-2014, 19:52
Verwijderd
Doe maar niet laten scheuren, anders kan je niet meer naar Wenen
Oud 11-03-2014, 20:02
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga begin juli een 8-daagse huttentocht door Oostenrijk doen en in basic berghutten slapen Dat lijkt me echt een topvakantie. Ook al krijg ik er studiepunten voor. Misschien is het daardoor alleen maar gaver
Oud 11-03-2014, 20:04
Verwijderd
Dat wil ik ook ooit eens doen, lekker romantisch in een berghutje
Oud 11-03-2014, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Nou Sadye, daar moet je je niet veel romantisch bij voorstellen, hoor
Oud 11-03-2014, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Doe maar niet laten scheuren, anders kan je niet meer naar Wenen
True!
Oud 11-03-2014, 20:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik, maar ik vind het heeeerlijk
Dat mag. Ik niet.
Oud 11-03-2014, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Nou Sadye, daar moet je je niet veel romantisch bij voorstellen, hoor
Oud 11-03-2014, 20:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
<3
Oud 11-03-2014, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Pip ik vind het zo gaaf dat je zo'n leuke samenwoonpartner hebt he
Ik ook
Citaat:
Gewoon een kurk in je kut.
Oud 11-03-2014, 21:26
Verwijderd
Ik ga altijd graag op vakantie maakt me niet zo veel uit wat
Oud 11-03-2014, 21:33
Verwijderd
Ik ga graag op vakantie maar ben al heel lang niet meer geweest. Ik heb met mijn vriend twee keer oud en jieuw gevierd in het buitenland, we zijn een keer een weekend op Texel geweest en hij is een week in frankrijk geweest toen ik daar aan heg werk was. Maar ik wil op vakantje in frankrijk of zo en in een tent slapen en het bloed heet hebben en op de camping staan. Ik hoop dag dat volgende zomer weer kan.
Oud 11-03-2014, 21:36
Verwijderd
Volgens mij kan ik al mijn "vakanties" en weekendjes weg nog uit mijn hoofd opnoemen.
1993-1996 - Veluwemeer
1994 - Luxemburg, 10 dagen
1995 - Baarle Nassau, drie weken
1999 - Weekend Parijs
2004 - Midweek Berlijn
2007 - 10 dagen Kopenhagen en Malmö
2010 - Spanje, 9 dagen met stop in Zwitserland en Andorra
2011 - Tour door Zuid-Oost Europa: Slovenië, Italië, Kroatië, Oostenrijk, Hongarije, Slowakije
2013 - Verenigde Staten: Salt Lake City, New York City, New Jersey, Houston en Orlando (en nog een hoop vliegvelden)
2013 - Week Berlijn en een dagje Polen

Ik zou ze geen van allen voor geen goud willen missen.
Oud 11-03-2014, 21:36
Verwijderd
En oh, ik ben net bij een toneelvereniging wezen kijke en het was best leuk. Volgen de week weer!
Oud 11-03-2014, 21:37
Verwijderd
Oh en dan reken ik de ettelijke weken Duitsland niet mee.
Oud 11-03-2014, 21:39
Verwijderd
Citaat:
En oh, ik ben net bij een toneelvereniging wezen kijke en het was best leuk. Volgen de week weer!
Tof
Oud 11-03-2014, 22:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo, ik kijk IHHNNG en ik denk dat ik echt zou sterven van schaamte als mijn moeder een dildoparty voor me zou organiseren en dingen zou zeggen als 'Zet de lullen maar op tafel!'
Oud 11-03-2014, 22:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zit elke week wel in het buitenland en ik weet niet zeker wanneer ik het nou precies tot vakantie moet rekenen
Oud 11-03-2014, 22:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ha leuk!

Ik heb de dubieuze eer om in het toneelstuk van dit jaar de hoofdrol te spelen... De mannelijke hoofdrol
Oud 11-03-2014, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ha leuk!

Ik heb de dubieuze eer om in het toneelstuk van dit jaar de hoofdrol te spelen... De mannelijke hoofdrol
Niks dubieus aan, dikke complimenten voor je acteerkunsten!

En ik vraag me af...
Offtopic: *kusjes voor Koen verstopt*
Oud 11-03-2014, 23:57
Verwijderd
Ik vind weinig dingen meer arremoeiig dan amateurtoneel.
Oud 11-03-2014, 23:59
Verwijderd
Nou ja, het ligt een beetje aan de mate van amateurisme, dat wel.
Oud 12-03-2014, 06:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Niks dubieus aan, dikke complimenten voor je acteerkunsten!
[/offtopic]
Het is overmacht, we hebben maar 1 man

Maar goed, we zullen zien wat het wordt. Het is niet alsof we een groot publiek zullen hebben want het is bijzonder arremoeierig
Oud 12-03-2014, 06:17
Verwijderd
Ja, dat moet je zo niet verkopen natuurlijk

En je was dus beter als man dan de man voor de mannelijke hoofdrol!
Oud 12-03-2014, 06:23
Qimm
Qimm is offline
Naja, die wilde niet perse de hoofdrol omdat hij een andere rol leuker vond
Oud 12-03-2014, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat moet je zo niet verkopen natuurlijk
Oud 12-03-2014, 07:33
Verwijderd
Het weer

Mijn humeur
Oud 12-03-2014, 08:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik verbleef meerdere jaren geleden in dit hotel maar de ervaring was zo slecht, hetmoet echt beoordeeld worden en mensen moeten gewaarschuwd worden.
We kregen een kamer toegewezen wat zonder twijfel de voormalige bijkeuken was, pal naast de receptie op de eerste verdieping.
Hij was ongeveer 2 meter breed, met 2 eenpersoonsbedden, met een kloof van ongeveer 20cm ertussen - de enige ruimte waar je kon lopen of staan.
Er zat een grote zwarte vlek op het groezelige blauwe tapijt.
De badkamer werd gedeeld, maar was uitzonderlijk onhygiënisch.
Een aantal andere gasten had zichzelf buitengesloten, waardoor ze de hele nacht op de bel drukten om naar binnen te kunnen.
De receptionist was echter stiekem vertrokken die nacht, dus hij was er niet om de gasten binnen te laten!
Uiteindelijk moest ik opstaan en me aankleden om deze mensen zelf open te doen.
Ja, dit is het hotel waar je moet betalen om het werk van het personeel uit te voeren!
Het ontbijt was walgelijk, en we hebben uiteindelijk ons geld teruggevraagd, en hebben in een ander hotel ingecheckt op het Rembrandtplein.
Wees gewaarschuwd, het is een vreselijk hotel dat niet open zou mogen blijven.
Zelfs jaren later kan ik me de ervaring helaas nog steeds met herinneren.
En bovendien geloof ik geen woord van de beoordelaars die het allemaal een 5-sterren beoordeling geven (in diverse talen maar bijna in dezelfde bewoordingen) .
Het is duidelijk dat het werk is van een insider die pogingen doet om de plek aan te prijzen

Van het slechtste hotel van Amsterdam bijvoorbeeld
Wow Op welke site vind je de leukste? Leuk voor als ik werkontwijkend gedrag heb.
Oud 12-03-2014, 08:25
Neko*
Neko* is offline
Maandag had ik heel de dag het gevoel dat het dinsdag was, en vandaag weer. Kei onhandig, drie dagen lang dinsdag.
Oud 12-03-2014, 08:48
Martiño
Martiño is offline
Gelukkig is het dan na morgen al bijna weekend dus dan lijkt het uiteindelijk of de week voorbij is gevlogen!
Oud 12-03-2014, 08:53
Verwijderd
Ik ben overigens nog maar zelden naar een amateurtoneel wezen kijken. Terwijl er wel een vereniging was in het dorp van mijn ouders, die twee keer per jaar een stuk hadden. Dat had er onder andere mee te maken dat die vereniging bestond uit vijftigplussers die zichzelf behoorlijk artistiek vonden. Vrouwen met gebatikte, wijde broeken aan, en van die kettingen waar een edelsteen aan hangt die "het beste past bij hoe ik me vandaag voel" en op wolky-schoenen, gecombineerd met mannen die "zo nu en dan een pittig sigaartje best wel kunnen waarderen", bijna allemaal in zwart liepen en een lelijk klein gekleurd brilletje op hadden.
Een stel daarvan was een tijd lang bevriend met mijn ouders, en op een gegeven moment had ik ze al een jaar of vijf niet meer gezien en werd ik begroet met "Aaaah, lieverd! Je straalt helemaal, of niet? Willem, zeg eens dat ze straalt. Wat ben jij mooi zeg, je straalt echt iets uit. Willem. Willem! Willem, wat straalt ze nu uit dan? Willem, kijk nou eens even. Nou, maar hoe is het dan? Ach, echt, SPW? Ik heb jou altijd iets veel creatievers zien doen. Je had als klein kind al zo'n creatieve ziel!"
Oud 12-03-2014, 09:06
Qimm
Qimm is offline
Hihi ja dat soort mensen zijn wel griezelig! Ik ben zelfs de oudste van de groep waar ik bij zit (samen met nog iemand die even oud is)
Oud 12-03-2014, 09:41
Verwijderd
Dat is bij mij niet zo. Ze warne tot voor kort met twaalf, maar nu nog maar met vier. De regisseur wilde volgens de CAO betaalt worden en dat konden ze niet betalen. De voorzitter kon er, mede door spanningen in zijn privéleven niet meer mee omgaan dat er, wanneer je voorzitter bent, nu eenmaal tegen je geschopt wordt dus die is ook gestopt. De rest wilde al langer stoppen, maar ze zaten midden in een stuk en dan laat je de rest niet in de steek. Tenminste, dat begreep ik gisteren. Nu is het nog een vrouw van ongeveer 35, die zwanger is van haar vierde, een buschauffeur van een jaar of veertig, een vrouw van 45/50 en een kerel waar ik de leeftijd echt niet vna kan schatten, maar die in ieder geval 35 is geweest. Dus ik ben de jongste.
Oud 12-03-2014, 09:53
Martiño
Martiño is offline
Klinkt een beetje als een wespennest. Klein groepje nog maar trouwens!
Oud 12-03-2014, 09:56
Verwijderd
Daar was ik ook een beetje bang voor, maar aan de andere kant - als dat zo is, kom ik er vanzelf wel een keer achter. Veel mensen speelden ook al heel erg lang en hadden het gewoon een beetje gehad met toneel in general, werd gezegd. Nou, prima. Ik zie wel waar het schip strandt. Vooralsnog leek het me wle leuk en ben ik benieuwd!
Oud 12-03-2014, 10:17
Qimm
Qimm is offline
Beetje potentieel stekelig. Maar gewoon proberen. Vind toneel zo'n lekkere uitlaatklep <3
Oud 12-03-2014, 10:32
Verwijderd
Gewoon proberen, inderdaad, als ik het niet meer zou doen omdat het potentieel stekelig zou zijn, zou ik ook meteen kunnen stoppen met werken, naar school gaan, mijn familie niet meer spreken. Alles is zo ongeveer potentieel stekelig, ik zie het wel.
Oud 12-03-2014, 11:42
Martiño
Martiño is offline
Zo bedoelde ik het ook niet hoor
Oud 12-03-2014, 11:43
Verwijderd
Oh, ik ook niet, ik lees 't nu terug en ik heb 't inderdaad niet zo handig geformuleerd.
Oud 12-03-2014, 12:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ga begin juli een 8-daagse huttentocht door Oostenrijk doen en in basic berghutten slapen Dat lijkt me echt een topvakantie. Ook al krijg ik er studiepunten voor. Misschien is het daardoor alleen maar gaver
Ik ben jaloers! Ik hoop volgend jaar weer de bergen in te kunnen trekken. Hoewel een huttentocht meestal redelijk duur is, maar kamperen en vanuit daar dagtochten maken en een keer een nacht in een hut moet wel kunnen. Of misschien weer een keer een topje beklimmen Ik heb er nu al zin in!
Waar in Oostenrijk ga je naartoe?

Citaat:
Wenen wat een fantastische stad! Oh ik wil zo graag toegelaten worden!!
Heb je auditie gedaan voor het conservatorium in Wenen?
Oud 12-03-2014, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zit elke week wel in het buitenland en ik weet niet zeker wanneer ik het nou precies tot vakantie moet rekenen
Ja dat heb ik ook wel. In Utah en Orlando was het (ook al was het in Disney) keihard buffelen. Duitsland was dat ook en het is voor mijn werk en ik leer heel veel maar blah.
Oud 12-03-2014, 13:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Heb je auditie gedaan voor het conservatorium in Wenen?
Ja voor een uitwisselingssemester! Of nouja ik ben nog auditie aan het doen, morgen de laatste opnames.
Oud 12-03-2014, 13:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat ontzettend gaaf! Heel veel succes!
Oud 12-03-2014, 13:32
Qimm
Qimm is offline
dat is echt cool!

Regels voor berichten