Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2014, 13:36
Verwijderd
Goede zaak, Fizzle
Advertentie
Oud 12-03-2014, 13:39
Verwijderd
Geen bevolkingsgroepen gaan uitmoorden als je onverhoopt niet aangenomen wordt, he ;;;d;d:Ld
Oud 12-03-2014, 14:04
Verwijderd
Wat gaaf Fizzle!
Oud 12-03-2014, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ja voor een uitwisselingssemester! Of nouja ik ben nog auditie aan het doen, morgen de laatste opnames.
Cool
Oud 12-03-2014, 15:37
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Gelukkig is het dan na morgen al bijna weekend dus dan lijkt het uiteindelijk of de week voorbij is gevlogen!
Goed punt. Daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Oud 12-03-2014, 15:38
Verwijderd
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn hele lefehhhhh een afspraak bij een massagesalon
Oud 12-03-2014, 15:48
Verwijderd
Ik vond dat erg awkward, drie kwartier doorbrengen met iemand die aan je zit. En dat was dan nog de korte massage, ik was blij dat ik niet die van anderhalf uur had

Maar ik schijn daar raar in te zijn, dus geniet ervan
Oud 12-03-2014, 15:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vond dat erg awkward, drie kwartier doorbrengen met iemand die aan je zit. En dat was dan nog de korte massage, ik was blij dat ik niet die van anderhalf uur had

Dat kan ik me eigenlijk best wel voorstellen!
Oud 12-03-2014, 15:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn hele lefehhhhh een afspraak bij een massagesalon
Met happy end?
Oud 12-03-2014, 15:56
Verwijderd
Wie weet! Maar mijn masseur heet Victor, dat is wel een opmerkelijke naam voor een Aziatisch importhoertje.
Oud 12-03-2014, 16:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Ik had hetzelfde. Ik heb ook eens een voetzoolreflexmassage gehad, dat vond ik wat dat betreft nog erger.
Oud 12-03-2014, 17:07
Verwijderd
Citaat:

Ook lastig bij de fysiotherapeut?
Oud 12-03-2014, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ook lastig bij de fysiotherapeut?
Geen idee, daar kom ik nooit. Maar dan heb je een doel.
Oud 12-03-2014, 17:38
Verwijderd
Ik ben nog nooit bij een massage salon geweest, maar heb wel eens in Turkije een complete inzeping en scrub en massage gehad. En een massage van 20 minuten toen we ergens naar de sauna gingen. Super relaxed en ik vind het helemaal niet ongemakkelijk
Oud 12-03-2014, 17:39
Verwijderd
Ik ga naar de massagemensen op aanraden van de huisarts en de fysio, dus het is in mijn belang om het te beschouwen als luxeproduct en niet als noodzakelijk kwaad.
Oud 12-03-2014, 17:45
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben nog nooit bij een massage salon geweest, maar heb wel eens in Turkije een complete inzeping en scrub en massage gehad. En een massage van 20 minuten toen we ergens naar de sauna gingen. Super relaxed en ik vind het helemaal niet ongemakkelijk
Heb ik ook wel eens gehad, was awesome.
Oud 12-03-2014, 17:45
Verwijderd
Voor je rug? Hoe is het daar trouwens mee? Want dat was toch waar je last van had, of niet?
Oud 12-03-2014, 17:53
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Zijn er mensen die wielrennen hier?
Oud 12-03-2014, 18:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik kijk het alleen zo nu en dan.
Oud 12-03-2014, 18:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn er mensen die wielrennen hier?
wielrennen wielrennen, of wel eens een ritje maken op een dure fiets?
Oud 12-03-2014, 18:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Eh, ergens daar tussen in? Die wel geregeld op de fiets stappen en doelen hebben en dingen?

Eigenlijk maakt het niet uit, ik ben aan het overwegen een tweedehandsfiets te scoren op marktplaats oid en als je me tips kunt geven waar op te letten ben ik al wel tevreden. Ik weet dat framemaat belangrijk is en welke ik ongeveer moet hebben, maar verder 0,0 benul. Ik wil (nog) geen honderden euro's investeren want ik vermoed dat 't een zeer tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering zou kunnen zijn, maar fietsen lijkt me wel leuk om te gaan doen dit voorjaar/zomer.
Oud 12-03-2014, 18:50
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Of die ik gewoon een paar advertenties stuur en dat ie dan zegt 'goeie deal' of 'slechte deal', nog makkelijker eigenlijk
Oud 12-03-2014, 18:56
Turk February
Turk February is offline
Zo, nou. Mijn fiets is een paar dagen geleden door gemeentemensen verwijderd van een plek waar niet aangegeven stond dat er geen fietsen mochten staan. Vandaag ging ik hem ophalen, zeiden ze: "Nee, de persoon die daarover gaat is er niet, dus we kunnen je nu écht níet verder helpen. Misschien als je morgen terugkomt. Sorry, het kán nu gewoon níet."

Toen zei ik: "Dat is on-ac-cep-ta-bel."

Toen zeiden ze: "Hm, we gaan wel even voor U kijken."

En binnen vijf minuten had ik mijn fiets terug. Moest ik alleen even mijn handtekening zetten op een papiertje waar die kerel met pen op had geschreven wat voor fiets 't is. Bureaucratie.
Oud 12-03-2014, 19:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat ontzettend gaaf! Heel veel succes!
Citaat:
dat is echt cool!
Citaat:
Goede zaak, Fizzle
Dankjulliewel!!
Citaat:
Geen bevolkingsgroepen gaan uitmoorden als je onverhoopt niet aangenomen wordt, he ;;;d;d:Ld

Nee, dat Nietzsche mijn favoriete filosoof is heeft niets(zsch) te maken met het feit dat hij de übermensch heeft uitgevonden!
Citaat:
Wat gaaf Fizzle!
Citaat:
Cool
thanks! Ja ik wil zo graag
Oud 12-03-2014, 19:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja voor een uitwisselingssemester! Of nouja ik ben nog auditie aan het doen, morgen de laatste opnames.
Wenen! Hoewel ik er geen baat bij heb, hoop ik van harte dat je toegelaten wordt.
Oud 12-03-2014, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar fietsen lijkt me wel leuk om te gaan doen dit voorjaar/zomer.
Ik vond fietsen ook altijd wel chill, zeker toen ik nog op school zat en ik elke dag anderhalf uur ongestoord door een natuurgebied kon fietsen. Maar hier, overdag, in de stad...ugh nee, echt vreselijk.
Maar ik heb al heel lang geen (goed werkende) fiets, dus mss dat ik 't ineens weer heel fijn vind als ik er weer aan ga beginnen.

Citaat:
Toen zei ik: "Dat is on-ac-cep-ta-bel."
Moest het zo langzaam omdat ze 't anders niet begrepen?
Iig wel goed dat je zo snel je bicyclette terughad.

Citaat:
Nee, dat Nietzsche mijn favoriete filosoof is heeft niets(zsch) te maken....
Oud 12-03-2014, 19:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wenen! Hoewel ik er geen baat bij heb, hoop ik van harte dat je toegelaten wordt.
Nobel van je!
Oud 12-03-2014, 19:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Moest het zo langzaam omdat ze 't anders niet begrepen?
Nou ja, de man die me hielp was vriendelijk en niet dom (hoewel hij "indentiteitskaart" zei). Maar ik weet dat die mensen ook gewoon zo snel mogelijk hun werk af willen hebben, dus in eerste instantie proberen zo snel mogelijk van mij af te komen. Maar ik weet ook dat ik hen niets verschuldigd ben, en zij mij een fiets. Dat het hun niet goed uitkomt, is niet mijn probleem. Dus het was gewoon zaak dat duidelijk te maken; dan buigen de regels wel.

Citaat:
Iig wel goed dat je zo snel je bicyclette terughad.
Och, snel; heb toch een dag zonder gezeten en terug naar huis moeten lopen (want die tram ga ik niet in). Nu is mijn rechterschoenzool versleten en doet mijn rechtervoet zeer.
Oud 12-03-2014, 19:12
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Mja, ik fiets bijna dagelijks 45 minuten, ben vooral benieuwd hoe ik het als sport vind, in plaats van als vervoer. Eigenlijk moet ik 'gewoon' iemand vinden die een fiets heeft die goed voor mijn lengte zou zijn en die ik een paar weken mag lenen, maar mijn vriendinnen/kennissen die wielrennen zijn allemaal reuzen
Oud 12-03-2014, 19:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wat tof trouwens Fizzle Wanneer zou je dan gaan?
Oud 12-03-2014, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh, ergens daar tussen in? Die wel geregeld op de fiets stappen en doelen hebben en dingen?

Eigenlijk maakt het niet uit, ik ben aan het overwegen een tweedehandsfiets te scoren op marktplaats oid en als je me tips kunt geven waar op te letten ben ik al wel tevreden. Ik weet dat framemaat belangrijk is en welke ik ongeveer moet hebben, maar verder 0,0 benul. Ik wil (nog) geen honderden euro's investeren want ik vermoed dat 't een zeer tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering zou kunnen zijn, maar fietsen lijkt me wel leuk om te gaan doen dit voorjaar/zomer.
Ah so, maar goed, alsnog kan ik je niet echt helpen ;P Vriend van me heeft 'vroeger' lang op wedstrijdniveau gewielrentdtdt maar doet daar al jaren niets meer mee. Overigens kost ook een fatsoenlijke tweedehandsfiets al snel wel een paar honderd euro gok ik zo Ik ken wel iemand anders die veel fietst en ook vaak nieuwe spullen koopt maar dat is meer een Facebook-bekende ;o
Oud 12-03-2014, 19:14
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zou me denk ik heel erg afvragen wat ze van mijn lichaam vinden.
Oud 12-03-2014, 19:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ah so, maar goed, alsnog kan ik je niet echt helpen ;P Vriend van me heeft 'vroeger' lang op wedstrijdniveau gewielrentdtdt maar doet daar al jaren niets meer mee. Overigens kost ook een fatsoenlijke tweedehandsfiets al snel wel een paar honderd euro gok ik zo Ik ken wel iemand anders die veel fietst en ook vaak nieuwe spullen koopt maar dat is meer een Facebook-bekende ;o
Ja ik heb al wat Facebook-hulp ingeroepen Op marktplaats varieert het nogal, onder de honderd zijn er behoorlijk wat te vinden, maar ik heb dus geen idee of dat wat is. Ook behoorlijk wat van 500 of hoger, maar als ik die specificaties zie zijn dat niet echt fietsen voor mensen die 'even willen kijken of ze het leuk vinden'. Hoef niet gelijk toptijden te rijden, maar wil wel zeker weten dat ik 't tof vind en niet m'n plezier bederven door 40 km van huis een uit elkaar gevallen fiets te hebben ofzo
Oud 12-03-2014, 19:17
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Dit Ik vind het wel chill trouwens, maar dat vraag ik me wel af.
Oud 12-03-2014, 19:18
Carn
Carn is offline
hmm, dat heb ik dan weer niet zo. Ik ga er gemakshalve gewoon van uit dat die mensen aan de lopende band rare lichamen zien. Een vuilnisman denkt (let op, dit is een aanname) waarschijnlijk ook niet na over wat er nou in jouw vuilniszakken zit. Tenzij er bloed uit lekt en een babyarmpje uitsteekt natuurlijk; maar een beetje vuilnisman zou dan lachen en doorgaan met zijn werk .
Oud 12-03-2014, 19:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat tof trouwens Fizzle Wanneer zou je dan gaan?
Vanaf iets van September, en dan 3-4 maanden. En dan even snel eindexamen doen in Utreg en dan is het gedaan met de bachelor!
Oud 12-03-2014, 19:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja ik heb al wat Facebook-hulp ingeroepen Op marktplaats varieert het nogal, onder de honderd zijn er behoorlijk wat te vinden, maar ik heb dus geen idee of dat wat is. Ook behoorlijk wat van 500 of hoger, maar als ik die specificaties zie zijn dat niet echt fietsen voor mensen die 'even willen kijken of ze het leuk vinden'. Hoef niet gelijk toptijden te rijden, maar wil wel zeker weten dat ik 't tof vind en niet m'n plezier bederven door 40 km van huis een uit elkaar gevallen fiets te hebben ofzo
stuur me maar n berichtje op FB, kan ik je wel uphooken met de betreffende.
Oud 12-03-2014, 19:19
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Vanaf iets van September, en dan 3-4 maanden. En dan even snel eindexamen doen in Utreg en dan is het gedaan met de bachelor!
Tof wanneer weet je of je mag?
Oud 12-03-2014, 19:20
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
stuur me maar n berichtje op FB, kan ik je wel uphooken met de betreffende.
ik ga even wat opties verzamelen die ik voor kan leggen en dan laat ik het je even weten! Thanks
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet ik niet zeker! Ik stuur morgen alles op en dan hoor ik het vanzelf!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
hmm, dat heb ik dan weer niet zo. Ik ga er gemakshalve gewoon van uit dat die mensen aan de lopende band rare lichamen zien.
Ja, maar als ik masseur was, zou ik aan iedereen die ik kende vertellen over elk raar lichaam.
Oud 12-03-2014, 19:21
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Weet ik niet zeker! Ik stuur morgen alles op en dan hoor ik het vanzelf!
Spann0nd, succes!
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ja, maar als ik masseur was, zou ik aan iedereen die ik kende vertellen over elk raar lichaam.
En als vuilnisman over alle gekke vuilnis
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
hmm, dat heb ik dan weer niet zo. Ik ga er gemakshalve gewoon van uit dat die mensen aan de lopende band rare lichamen zien. Een vuilnisman denkt (let op, dit is een aanname) waarschijnlijk ook niet na over wat er nou in jouw vuilniszakken zit. Tenzij er bloed uit lekt en een babyarmpje uitsteekt natuurlijk; maar een beetje vuilnisman zou dan lachen en doorgaan met zijn werk .
Dit, inderdaad. Ze zien zoveel blote mensen, eentje meer of minder, daar doen zij niet moeilijk over. Tenminste, daar ga ik van uit. Ik ben ook dagelijks aan het werk met blote mensen en dat is inmiddels net zo normaal als mensen met kleren.
Oud 12-03-2014, 19:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja natuurlijk, maar dat geldt voor elke beroepstak lijkt me Ik vertel ook graag over de idioten waar ik soms mee moet communiceren; een ex-huisgenoot die arts is vertelde ook aan de lopende band wat voor rampzalige gedeformeerde patiënten hij soms had.
Oud 12-03-2014, 19:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik denk ook niet dat ze (half)naakte mensen gék vinden he, dat zou raar zijn Maar ik denk wel dat ze er een mening over hebben.
Oud 12-03-2014, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt ook vast wel gedaan. En als ze vinden dat ze dat over mijn lichaam moeten doen, dan is dat prima. Het is niet alsof ik hen ooit nog zie. Daarnaast ga ik er voor het gemak van uit dat mijn lichaam aardig normaal is en dat er weinig bijzonders over te vertellen valt. Ik ga me daar toch niet druk om maken, kom nou.
Oud 12-03-2014, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik er geen baat bij heb, hoop ik van harte dat je toegelaten wordt.
Oud 12-03-2014, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook niet dat ze (half)naakte mensen gék vinden he, dat zou raar zijn Maar ik denk wel dat ze er een mening over hebben.
Meh. Zelfs dat weet ik niet. Ik heb ook geen mening over een al dan niet naakt lichaam waar ik beroepsmatig mee werk.
Oud 12-03-2014, 19:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En als vuilnisman over alle gekke vuilnis
Precies, en als postbezorger over alle gekke ansichtkaarten.

Regels voor berichten