| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben voor mijn leven verpest
|
|
|
|
Ik ga straks ook maar eens FRWL kijken.
Maar eerst moet ik stemmen en ik heb geen idee op wat. De stemwijzer zegt mij datik op de VVD moet stemmen en hoewel mijn ouders daar vast erg blij om zullen zijn, heb ik er toch mijn twijfels bij. Al helemaal na die mongole posters van ze.
|
|
|
|
Ik ging even kijken welke partij het dichtst bij me lag. Amersfoort Anders.
Met een eeneiige tweeling aan het roer. Kijk ik even verder, staat hun site vol spelfouten: "Om die reden hebben we heel veel onderwerpen ‘vertaalt’ naar geluk." "Geluk creeër je samen!" Ook dit is een mooie tegenstelling: "Maar, we weten in ieder geval zeker dat als we het blijven doen als we deden, we krijgen wat we kregen. We gaan dus voor Anders." Maar als ze het Anders gaan doen, dan doen ze het dus niét zoals ze deden, dus dan krijgen ze niet meer wat ze kregen? ![]() Dusja, die vallen af. En nu weet ik helemaal niet meer op welke partij ik moet stemmen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Maar ik denk dat ik nu wel een soort van weet wie mijn stem krijgt. Citaat:
![]() Bij mij stond eigenlijk 'Partij Sleutelstad' bovenaan, maar hun punten zijn een beetje eh...simpel. 'Werk voor iedereen! Betere en goedkopere huizen! Geen discriminatie meer! Emancipatie!'
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
"Dus hij had al een foto gezien waarop ze een triootje heeft met een bevriend echtpaar en dan is zijn reactie 'Och, dat doet ze hier vast niet'? Hoe goedgelovig kan je zijn.
|
|
||
|
Citaat:
Als ik blijf kijken zoals ik altijd heb gekeken Blijf ik denken zoals ik altijd al dacht Als ik blijf denken zoals ik altijd heb gedacht Blijf ik geloven zoals ik altijd heb geloofd Als ik blijf geloven zoals ik altijd heb geloofd Blijf ik doen zoals ik altijd heb gedaan Als ik blijf doen zoals ik altijd heb gedaan Blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt
![]() |
|
|