| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
We vinden het ook te duur trouwens, die tuin ligt op het noorden en er is nooit een klap mee gedaan. Citaat:
dat tel ik dan ook mee. De tuin is zoals gezegd 1 oerwoud dus dat kost ook wel wat knaken om dat er fatsoenlijk uit te laten zien. Liever nog hebben we antieke openslaande deuren van rond het bouwjaar van ons huis (1885).
|
||
|
|
|
|
Ow god..
Facebook: "Aan mijn Marokkaanse landgenoten, hierbij bied ik mijn excuses bla bla wat Geert Wilders zegt bla bla" Geertje dit en Geertje dat. Iedereen moet en zal laten zien dat hij/zij het NIET eens is met Wilders!!!!!!! Wie gaat er nou zijn excuses aanbieden voor het gedrag van Geert Wilders? Je hebt geen controle over die man, je kent hem totaal niet, je hebt nog nooit zijn hand geschud of zijn wang gekust. Het is niet je oom, broer, vader of zusje. En terwijl iedereen alleen maar kijkt naar Geertje zijn mensen het publiek vergeten, dat publiek dat zo mooi meezingt als een clubje a la carnaval. Racisme dit en dat.. nu willen ze opeens, MET IEDEREEN hem gaan aanklagen voor haat zaaien, racisme bla dit en bla dat. Je moet zo'n blaffend hondje de rug toekeren en niet hem gaan voeden met alle aandacht die je hebt. Mocht je er dan toch last van hebben. bla bla
|
|
||
|
Citaat:
Het enige wat je kunt doen is massaal niet op hem stemmen, dan heeft hij ook geen stem meer.
|
|
|
|
Ik ben er ook gek van. Kan ik een paar zakken bij je bestellen als je weer eens naar Delft komt?
En Dark Phoenix, ik zeg in mijn post ook dat ik excuses ver vind gaan. Dat het beter zou zijn om Wilders te negeren en massaal niet op hem te stemmen is niet in Frage, maar zo'n dooddoener. Hij wordt namelijk niet massaal genegeerd en er wordt wél op hem gestemd. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Ik ben bereid je onderarmen te krabben hiervoor.Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Een klasgenootje schrijft zelf gedichten. Kijk eens wat een pareltjes:
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zet hem in goed of slecht daglicht, dan zal hij aandacht krijgen. Negeer hem en mensen zijn er zo snel mee klaar als de ponypletter of andere "ow wat vinden wij dat erg, laten wij er even wat van zeggen en dan weer doorgaan met het leven verhaal"
|
|
||
|
Citaat:
) die dat soort gedichten posten. Superleuk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben voor het eerst in mijn leven mensen van facebook aan het schoppen. Zal ik oude klasgenootjes wegdoen? Eigenlijk spreek ik ze nooit meer, maar ja, het is over vijf jaar waarschijnlijk heel leuk om mee te krijgen wie wanneer kinderen krijgt enzo. Aan de andere kant: het is twijfelachtig of facebook dan überhaupt nog bestaat. Bovendien is het beter om te verwijderen dan verwijderd te worden.
WAT NU |
![]() |
|
|