Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2014, 14:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Een schuifpui oid maakt je zo gemiddeld 30.000 lichter.
Dure schuifpui dan. Wij hebben net een verdieping op ons huis laten zetten voor ongeveer dat bedrag.
Oud 20-03-2014, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Uitbouwen is wel het beste plan als het gaat om het verhogen van de waarde. Maar daar kan je eventueel ook een 2de hypotheek voor krijgen; ik geloof dat sommige gemeentes soms ook een deel willen financieren van verbouwingen als het gaat om waardebehoud en waardeverhogingen.
Ja, dat willen we zeker doen in de toekomst, maar we wilden eerst even een jaartje kijken hoe we alles rooien.
We vinden het ook te duur trouwens, die tuin ligt op het noorden en er is nooit een klap mee gedaan.

Citaat:
Dure schuifpui dan. Wij hebben net een verdieping op ons huis laten zetten voor ongeveer dat bedrag.
het is een schatting van alle kosten want alleen met schuifpui ben je er nog niet...er moet een heel gat in de muur gehakt worden (zit nu alleen een klein raam) en dat zou dan in de keuken moeten maar dan missen we we halve keuken want die zit tegen die muur aan dat tel ik dan ook mee. De tuin is zoals gezegd 1 oerwoud dus dat kost ook wel wat knaken om dat er fatsoenlijk uit te laten zien. Liever nog hebben we antieke openslaande deuren van rond het bouwjaar van ons huis (1885).
Oud 20-03-2014, 15:06
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Mocht iemand van jullie nog een huis of kamer weten in Amsterdam dan houd ik mij warm aanbevolen (en jajajajaja, ik weet dat de kansen nihil zijn).
Concurrentie, .
Oud 20-03-2014, 15:12
Verwijderd
Mijn nichtje zoekt ook nog een kamer in Amsterdam, wie biedt?
Oud 20-03-2014, 15:37
Verwijderd
Wow jongens, wat is toetsweek toch oneindig chill.
Oud 20-03-2014, 16:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ow god..

Facebook:
"Aan mijn Marokkaanse landgenoten, hierbij bied ik mijn excuses bla bla wat Geert Wilders zegt bla bla"

Geertje dit en Geertje dat. Iedereen moet en zal laten zien dat hij/zij het NIET eens is met Wilders!!!!!!!

Wie gaat er nou zijn excuses aanbieden voor het gedrag van Geert Wilders?
Je hebt geen controle over die man, je kent hem totaal niet, je hebt nog nooit zijn hand geschud of zijn
wang gekust. Het is niet je oom, broer, vader of zusje.

En terwijl iedereen alleen maar kijkt naar Geertje zijn mensen het publiek vergeten,
dat publiek dat zo mooi meezingt als een clubje a la carnaval.

Racisme dit en dat.. nu willen ze opeens, MET IEDEREEN hem gaan aanklagen voor haat zaaien, racisme
bla dit en bla dat.

Je moet zo'n blaffend hondje de rug toekeren en niet hem gaan voeden met alle aandacht die je hebt. Mocht
je er dan toch last van hebben.

bla bla
Oud 20-03-2014, 16:06
Pierrot
Pierrot is offline
Mensen die over Wilders zeiken op Facebook doen dat in het algemeen voor de bühne. Ze krijgen vierhonderduizend likes van hun - niet PVV-stemmende - vrienden. Daarna voelen ze zich supergoed.
Oud 20-03-2014, 16:15
Verwijderd
Geert Wilders lult ook onzin, dus dat daar onzinnige reacties opkomen, tja..
Oud 20-03-2014, 16:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mja sowieso, zeuren op Facebook.
Oud 20-03-2014, 16:19
Verwijderd
Shit Ik drukte mijn muziek weg.
Oud 20-03-2014, 16:26
Hazel
Hazel is offline
Toegegeven, je excuses aanbieden voor Wilders gaat wat ver, maar ik zie in dit geval liever verontwaardiging dan onverschilligheid.
Oud 20-03-2014, 16:30
Hazel
Hazel is offline
Ligt het trouwens aan mij of is de patatje joppiesauschips () van nu hetzelfde als pickleschips van vroeger? Belangrijke vraag, houdt me al een tijd bezig.
Oud 20-03-2014, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Toegegeven, je excuses aanbieden voor Wilders gaat wat ver, maar ik zie in dit geval liever verontwaardiging dan onverschilligheid.
Ja dit
Oud 20-03-2014, 16:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Want? Ik zie ook geen publieke verontschuldigingen voor moordenaars, verkrachters en pedofielen, terwijl die ook vrij naar zijn.

Het enige wat je kunt doen is massaal niet op hem stemmen, dan heeft hij ook geen stem meer.
Oud 20-03-2014, 16:40
Pierrot
Pierrot is offline
Ik krijg er een beetje een raar gevoel bij. Alsof mensen tegen elkaar aan het opbieden zijn in verontwaardigingsniveau.
Oud 20-03-2014, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ligt het trouwens aan mij of is de patatje joppiesauschips () van nu hetzelfde als pickleschips van vroeger? Belangrijke vraag, houdt me al een tijd bezig.
Nee, veel flauwer.
Oud 20-03-2014, 16:41
Verwijderd
Al is de pickles ook wel de helft flauwer van vroeger, maar Joppie komt niet in de buurt, het heeft er alleen aan geroken.
Oud 20-03-2014, 16:42
Verwijderd
En ik weet dat omdat ze hier nog gewoon te koop zijn. Phoebe is er gek van Wolter heeft ze laatst ook opgenomd.
Oud 20-03-2014, 16:46
Hazel
Hazel is offline
Ik ben er ook gek van. Kan ik een paar zakken bij je bestellen als je weer eens naar Delft komt?

En Dark Phoenix, ik zeg in mijn post ook dat ik excuses ver vind gaan. Dat het beter zou zijn om Wilders te negeren en massaal niet op hem te stemmen is niet in Frage, maar zo'n dooddoener. Hij wordt namelijk niet massaal genegeerd en er wordt wél op hem gestemd.
Oud 20-03-2014, 16:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

het is een schatting van alle kosten want alleen met schuifpui ben je er nog niet...er moet een heel gat in de muur gehakt worden (zit nu alleen een klein raam) en dat zou dan in de keuken moeten maar dan missen we we halve keuken want die zit tegen die muur aan dat tel ik dan ook mee. De tuin is zoals gezegd 1 oerwoud dus dat kost ook wel wat knaken om dat er fatsoenlijk uit te laten zien. Liever nog hebben we antieke openslaande deuren van rond het bouwjaar van ons huis (1885).
Ja, dan komt dat meer in de buurt. Wij willen ook graag nog een schuifpui/tuindeuren, en dat moet dan uitkomen op de (nog te realiseren) veranda. Oh als ik toch geld als drek had! *fantaseer*
Oud 20-03-2014, 16:52
Verwijderd
Picklechips kan je gewoon bij de jumbo kopen hoor. Van de week nog geknaagd.
Oud 20-03-2014, 16:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben er ook gek van. Kan ik een paar zakken bij je bestellen als je weer eens naar Delft komt?

En Dark Phoenix, ik zeg in mijn post ook dat ik excuses ver vind gaan. Dat het beter zou zijn om Wilders te negeren en massaal niet op hem te stemmen is niet in Frage, maar zo'n dooddoener. Hij wordt namelijk niet massaal genegeerd en er wordt wél op hem gestemd.
Precies, maar dan kun je wel lekker je verontschuldigingen aan gaan bieden en dus nog meer de aandacht op hem vestigen, of je kunt meewerken aan het gewoon negeren en niet op hem stemmen en gewoon lekker je schouders ophalen als hij de zoveelste onzin bewering doet. Er zijn blijkbaar mensen die het met hem eens zijn en hij krijgt zat aandacht zonder dat mensen hem nog eens extra in de spotlight zetten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Oud 20-03-2014, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Wat Pip zegt:
Citaat:
Naar het schijnt is ie in sommige Jumbo's te koop en zoniet neem ik graag bestellingen aan
Oud 20-03-2014, 16:55
Verwijderd
Je moet wel ribbelpicklechips hebben. Niet-ribbel is kut.
Oud 20-03-2014, 16:55
Verwijderd
Het wordt vanavond weer doodgaan van ze zenuwen bij WIDM, elk jaar hetzelfde liedje :')
Oud 20-03-2014, 17:08
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Breng jij dat dan een keer voor me mee? Hier in de buurt zit geen jumbo Ik ben bereid je onderarmen te krabben hiervoor.

Citaat:
Precies, maar dan kun je wel lekker je verontschuldigingen aan gaan bieden en dus nog meer de aandacht op hem vestigen, of je kunt meewerken aan het gewoon negeren en niet op hem stemmen en gewoon lekker je schouders ophalen als hij de zoveelste onzin bewering doet. Er zijn blijkbaar mensen die het met hem eens zijn en hij krijgt zat aandacht zonder dat mensen hem nog eens extra in de spotlight zetten. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ja, ik ben het ergens wel met je eens. Aan de andere kant: hij gaat steeds een stapje verder en wanneer is het dan wel gerechtvaardigd om verontwaardiging te uiten?
Oud 20-03-2014, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Breng jij dat dan een keer voor me mee? Hier in de buurt zit geen jumbo Ik ben bereid je onderarmen te krabben
Als je mn bovenarmen en schouders ook meepakt hebben we een deal.
Oud 20-03-2014, 17:12
Verwijderd
Een klasgenootje schrijft zelf gedichten. Kijk eens wat een pareltjes:

Citaat:
Elk meisje/jongen heeft een jongen/meisje waar zij/hij moeilijk overheen komt

Die ene, die je aan het lachen maakt.

Die ene, die je vlinders in je buik geeft,

zelfs als iemand zijn/haar naam noemt.

Die ene, die je aan alles herrinnerd.

Die ene, waarvan zijn naam in je hart geschreven staat.

Die ene, die je vergelijkt met elke andere jongen/meisje.

Die ene, waar je uren over door kan praten.

Die ene, waar je dag en nacht voor huilt.

Die ene, waarvan niemand begrijpt waarom hij/zij?
en

Citaat:

Waarom houd dat ene woord je zo in beslag in je hele leven?

Dat ene woordje waar je veel over piekert.

Zoals;

Waarom moet ik altijd vechten?

Waarom hebben anderen het beter voor elkaar?

Waarom verlaten geliefden je?

Waarom kan ik de weg van het leven niet meer terug vinden?

Het antwoord is als volgt:

Als je hebt gevochten voor alles kijk dan eens achterom wat je ervan hebt geleerd

Als je denkt dat iamand anders het beter voor elkaar heeft kijk dan om je heen wat jezelf hebt

De geliefden kom je altijd weer tegen

De weg terug vinden van je leven kun jezelf door geen masker op te zetten

en zelf inzien hoe speciaal je bent!!!

Kijk niet snel naar een ander kijk naar jezelf wat je bereikt hebt en wees trots op jezelf!!!!
Ze gebruikt comic sans. Ze is het type dat plaatjes van glitterkatten en eenhoorns plaatst overal.
Oud 20-03-2014, 17:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Als je mn bovenarmen en schouders ook meepakt hebben we een deal.
Prima
Oud 20-03-2014, 17:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Breng jij dat dan een keer voor me mee? Hier in de buurt zit geen jumbo Ik ben bereid je onderarmen te krabben hiervoor.

Ja, ik ben het ergens wel met je eens. Aan de andere kant: hij gaat steeds een stapje verder en wanneer is het dan wel gerechtvaardigd om verontwaardiging te uiten?
Je hebt al het recht om verontwaardiging te uiten. Ik denk dat de cruciale vraag is, helpt het, of maakt het het alleen maar erger?
Oud 20-03-2014, 17:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En ik denk dus dat dit soort acties op Facebook het probleem alleen maar erger maken.
Oud 20-03-2014, 17:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

en

Ze gebruikt comic sans. Ze is het type dat plaatjes van glitterkatten en eenhoorns plaatst overal.
Prachtig. *traantje wegpinkt*
Oud 20-03-2014, 17:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar ik heb een kutdag/week, dus misschien dat het daarom emoosies losmaakt. Vooral als ik die glitterkatten erbij visualiseer...;_;
Oud 20-03-2014, 17:25
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
En ik denk dus dat dit soort acties op Facebook het probleem alleen maar erger maken.
Natuurlijk. Aandacht = aandacht.
Zet hem in goed of slecht daglicht, dan zal hij aandacht krijgen.
Negeer hem en mensen zijn er zo snel mee klaar als de ponypletter of andere "ow wat vinden wij dat erg, laten wij er even wat van zeggen en dan weer doorgaan met het leven verhaal"
Oud 20-03-2014, 17:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Voor Trimm:

Oud 20-03-2014, 17:28
Geel
Geel is offline
Citaat:

en

Klasgenoot? Hoe oud is ze dan? Ik heb ook fb-vrienden (de echte vrienden dus ) die dat soort gedichten posten. Superleuk
Oud 20-03-2014, 17:31
Hazel
Hazel is offline
Trimm, misschien is dit al eens gevraagd maar hoe is het nu afgelopen met die ene collega van je? Ooit nog iets van gehoord?
Oud 20-03-2014, 17:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, misschien is dit al eens gevraagd maar hoe is het nu afgelopen met die ene collega van je? Ooit nog iets van gehoord?
Ja, die is weer terecht en hij werkt ook weer gewoon. Ik weet nog steeds niet wat er precies aan de hand was. Hij houdt vol dat hij dagenlang een soort van 'out' is geweest, maar het schijnt wel dat er foto's van hem zijn dat hij op die dagen aan het feesten was verkleed als zijn vrouwelijke alter-ego.
Oud 20-03-2014, 17:54
Hazel
Hazel is offline
Wild verhaal! Gelukkig is hij terecht.
Oud 20-03-2014, 18:08
Verwijderd
Hallo, heeft iemand even 2000 euro voor mij plz.
Oud 20-03-2014, 18:18
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb nog ongeveer 1.30.
Oud 20-03-2014, 18:19
Verwijderd
Dat is een begin.
Oud 20-03-2014, 18:19
Pierrot
Pierrot is offline
Oh, en ik de Koninklijke Bibliotheek. Even tienmiljarduizend kranten digitaal beschikbaar maken. Vanuit je luie stoel, met een bord Chinees op schoot, onderzoek doen, <3.
Oud 20-03-2014, 18:26
Pierrot
Pierrot is offline
"Niet zoo heel ver van onze grens, vier neger-beestigheid hoogtij!", lololz
Oud 20-03-2014, 18:32
Verwijderd
Ik ben voor het eerst in mijn leven mensen van facebook aan het schoppen. Zal ik oude klasgenootjes wegdoen? Eigenlijk spreek ik ze nooit meer, maar ja, het is over vijf jaar waarschijnlijk heel leuk om mee te krijgen wie wanneer kinderen krijgt enzo. Aan de andere kant: het is twijfelachtig of facebook dan überhaupt nog bestaat. Bovendien is het beter om te verwijderen dan verwijderd te worden.

WAT NU
Oud 20-03-2014, 18:35
Verwijderd
Jullie zien, ik sta voor veel moeilijke keuzes in mijn leven.
Oud 20-03-2014, 18:46
Verwijderd
Ik laat iedereen staan. Facebook is de plaats waar iedereen vrienden met mij mag zijn.
Oud 20-03-2014, 18:50
Verwijderd
Dat heeft ook wel iets moois.
Oud 20-03-2014, 18:51
Pierrot
Pierrot is offline
Hmm, ik ben wel wat selectiever. Dat komt ook omdat ik nu al een keer of drie door Thaise ladyboys ben toegevoegd.
Oud 20-03-2014, 18:53
Verwijderd
Ook Thaise ladyboys zijn bij mij welkom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten