Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk ook niet dat ik ooit iemand ga verwijderen op fb. Ik heb wel een stuk 5 mensen die ik wel ken genegeerd toen ze me een vriendschapaverzoek stuurden. En idd heel veel vage figuren die ik niet ken.
|
Jep. Maar in het abstract staat dat ze siblings onder elkaar hebben vergeleken. Ik vraag me af waarom ze de kinderen van oudere vaders niet met de algemene bevolking hebben vergeleken. Dat staat vast in het artikel zelf uitgelegd. Maar dat ga ik niet lezen.
||
Citaat:
|
GODVERDOMME. Wat ben ik toch een lul. Ik dacht veertig krantenartikelen te hebben verzameld, maar het zijn veertig VOLLEDIGE kranten. Nu kan ik elke krant weer uitpluizen op dat ene artikel dat ik wilde. En de kranten hebben allemaal van die fijne namen als DD1-093928D
|
Verwijderd
|
Liefde en zo is wel gratis, maar ja, als je vriend zijn medicijnen niet kan betalen gaat-ie toch gewoon dood. En als hij zijn studie niet kan betalen, eindig je samen in een tweekamerappartement in een provinciestadje, en dat is toch ook niet echt een goede plek voor een prettig huwelijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De studie is een beetje jammer, wel. Maar ook daar is wel geld voor te lenen. Dus. mja. |
![]() |
|
|