Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben opgeroepen als bijzitter voor de verkiezingen. Van 7.30u tot ergens na 14u als ze sluiten ben ik verplicht in het stembureau te zitten. Wat een feest!
http://www.schaerbeek.be/nl/administ...ter-stembureau |
![]() |
|
"Is bijzitter zijn een vervelende klus?
Aangewezen worden als bijzitter hoeft u niet als onaangenaam werk te bekijken. Integendeel. Het gaat feitelijk om een unieke kans om deel te nemen aan het maatschappelijke leven van uw gemeente." :') Zeg dan gewoon eerlijk dat het een kutklusje is dat eigenlijk niemand graag wil. @Mutant: wat krijg je ervoor terug?
|
Verwijderd
|
Ja, het levenslange trots kunnen zijn op die unieke kans natuurlijk ^^
We krijgen eten en drinken en een zitpenning, hoeveel dat is, weet ik niet zeker. Op een officiëlere site stond iets van 17 euro maar dat ging over 2012. Op een recente gemeentesite staat 38.50, maar het schijnt nog te verschillen voor Brussel, Wallonië en Vlaanderen. Brussel schijnt stukken hoger te liggen, Wallonië wat lager. Ik ga maar uit van 17 euro, alles wat het meer wordt is dan alleen maar fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat mijn buren twee ochtenden achter elkaar om half tien beginnen met boren en dat een uur of twee volhouden. Ik kan ze niets verwijten, half tien is op zich een sociale tijd, maar ik heb veel slaap nodig en ik ben nu zo slap dat zelfs de administratie op orde brengen niet lukt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=LOdAVEE0Bqs
Hmm Wat heb ik vandaag niet gewaardeerd... Ben vandaag verdrietig en tegelijkertijd heel boos geweest, Nadat ik een documentaire heb gezien van "Amanda Todd" Een volwassen vent heeft 't een meisje heel moeilijk gemaakt, vervolgens heeft ze zelfmoord gepleegd. Dit heeft mijn open geopend, Dat wouw ik even kwijt EDIT ; Ik heb vandaag de mensen die andere mensen 't leven onnodig moeilijk maken niet gewaardeerd. Maar dat doe ik nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu is het gewoon stil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders woonden tegenover een tuincentrum en hoveniersbedrijf en daar was dat vaste prik. Elke dag om zeven uur beginnen met vrachtwagens, geschreeuw, gravers die grind laden, gehinnik van paarden die daar ook stonden. Altijd, behalve op zondag. Ik kan me daar beter voor afsluiten dan voor de blerende kinderen, zatte pubees en scheurende brommers die hier door de straat gaan.
|
![]() |
|
Oh, ik weet dat ik gezegend ben met deze plek! Ik denk dat er weinig plekken in de stad zijn die zo rustig zijn als waar ik woon. Ik heb ook wel eens tegenover en magazijn van een ah gewoond én naast een kerk. Vanaf 6 of 7 uur werd de nieuwe lading binnengebracht en dat was een lawaai van metalen karren en schreeuwen ed en die kerk sloeg dus elk kwartier een melodietje, om helemaal knetter van te worden als je het nog niet was.
OT: ik waardeer het niet dat ik pas na twee uur wakker liggen bedacht dat ik mijn medicijnen was vergeten en nu heb ik dus nog een veel te korte nacht gehad terwijl ik zo naar mijn ouders ga (lange reis) waar mijn twee neefjes ook zijn. Heel leuk en gezellig, maar daar heb ik energie voor nodig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |