Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2014, 21:35
Verwijderd
duizendmiljard notulen kwijt wat een domme cork ben ik zeg meer dan een uur verspild met zoeken. Onvindbaar. Ik snap het gewoon niet
Advertentie
Oud 22-04-2014, 22:34
Durian
Durian is offline
De wedstrijd Atlético Madrid tegen Chelsea. Ik zou graag 90 minuten van mijn leven terug willen.
Oud 23-04-2014, 10:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik met koningsnacht en koningsdag moet werken. Van 8 tot 12 's avonds. Dat is niet lang, maar wel precies op zo'n tijd dat ik dus nergens heen kan om te feesten.
Oud 23-04-2014, 20:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het is een bende hier en ik heb mijn agenda op vakantie laten liggen en ze zouden m naar me opsturen maar ik denk dat ik de verkeerde postcode heb doorgegeven. Chaos om me heen creëert chaos in mijn hoofd. Ik voel me totaal onthand zonder mijn agenda. Nu heb ik wel een ander soort van agenda gecreëerd, maar het is niet zo overzichtelijk als mijn oude agenda en er staan natuurlijk niet de afspraken in die in mijn oude agenda stonden. En ik ben ook de adressen kwijt die erin stonden en mijn cadeaubonnen a 40 euro's
Oud 23-04-2014, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik herken heel erg het gehandicapt zijn zonder agenda! Mijn agenda ligt in Duitsland en ik heb nu wel een fototje gekregen van deze week maar ik kan NIKS vooruitplannen!
Oud 23-04-2014, 21:35
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ik kan geen agenda bijhouden, wat ook soms frustrerend is. De eerste weken van een nieuwe agenda begin ik heel fanatiek, maar daarna verslonst het weer. Ik ben te laks om telkens het in de agenda op te schrijven, maar daardoor vergeet ik wel eens dingen.
Oud 23-04-2014, 22:10
Durian
Durian is offline
De wedstrijd Real Madrid tegen Bayern München. Bayern had moeten winnen...
Oud 23-04-2014, 22:11
Durian
Durian is offline
Dat mijn bril kapot is.
Oud 25-04-2014, 13:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kreeg vorige maand een belastingaanslag voor rioolheffing en afval etc.
Dat is een bedrag van 357 euro, en ik heb het niet zo breed, dus ik heb kwijtschelding aangevraagd. Er staat op de website dat het 't beste is om 't online aan te vragen, want dan kunnen ze 't sneller verwerken.
Het is nu dus al bijna een maand geleden en ik heb nog steeds geen bericht en de uiterste betaaldatum is al bijna. Natuurlijk kan het dat ze mijn aanvraag hebben afgekeurd, maar dan zou ik het fijn vinden als ze dat even melden.
Meh, ik kan dat helemaal niet betalen nu.
Oud 25-04-2014, 13:23
WolterB
WolterB is offline
Even achteraanbellen. Meestal hebben die formulieren een verwerkingstijd van 6 weken (in de gemeenten waar ik gewoond heb iig wel) en overlappen die met de betaaldata.

Bij mij was het iig zo dat ik niet hoefde te betalen tot er een uitspraak was en vorig jaar kwam die pas half juni
Oud 25-04-2014, 13:35
Verwijderd
Tot uitspraak heb je ontheffing Trimm!
Oud 25-04-2014, 13:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hmm, ik heb nou al aangegeven dat ik dan maar in termijnen ga betalen.
Beetje gek dat er 6 weken verwerkingstijd is terwijl ik maar een maand heb om te betalen. En dat dat nergens staat aangegeven dat het zo lang kan duren.
Nou maar hopen dat ze de kwijtschelding goedkeuren en dat ze dus geen flappies van m'n rekening afschrijven.
Oud 25-04-2014, 14:05
Verwijderd
Als student krijg je bijna altijd kwijtschelding volgens mij.
Oud 25-04-2014, 14:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een vriendin van mij niet, maar dat zal wrs zijn omdat zij samenwoont met haar vriend en hij een goed inkomen heeft. Nou ja, fingers crossed!
Oud 25-04-2014, 15:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zou wel gewoon wachten met betalen tot de uitspraak, want met een verzoek tot kwijtschelding vraag je automatisch uitstel aan. Goeie kans ook dat je het gewoon toegewezen krijgt.
Oud 25-04-2014, 16:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Pas als je uitslag hebt van hun beslissing hoef je te betalen.
Ik krijg geen kwijtschelding, omdat ik zuinig met mijn geld omga dom systeem.
Oud 25-04-2014, 17:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Sowieso een dom systeem, met al die kwijtscheldingen voor vanalles en nog wat. Beter zorgen ze ervoor dat niemand kwijtschelding nodig heeft, heb je al die bureaucratie ook niet nodig.
Oud 25-04-2014, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Pas als je uitslag hebt van hun beslissing hoef je te betalen.
Ik krijg geen kwijtschelding, omdat ik zuinig met mijn geld omga dom systeem.
Dit klopt volgens mij niet, want het gaat naar inkomen, niet naar uitgaven
Oud 25-04-2014, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Dit klopt volgens mij niet, want het gaat naar inkomen, niet naar uitgaven
Ook op basis van spaargeld.
Oud 27-04-2014, 18:11
Commander2
Commander2 is offline
Reclames op spotify
Oud 27-04-2014, 18:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Reclames op spotify
Dan moet je betalen. Een tientje per maand voor alle muziek die je wilt zonder reclame. Als je dat niet eens kan opbrengen en je klaagt over een beetje reclame ben je de muziek niet eens waard.
Oud 27-04-2014, 18:20
Commander2
Commander2 is offline
Download ik t wel
Oud 27-04-2014, 18:28
Verwijderd
Spotify is ook nogal 2 jaar geleden.
Oud 27-04-2014, 18:31
Commander2
Commander2 is offline
Wat nu dan?
Oud 27-04-2014, 19:42
Nonny
Nonny is offline
Pijn in mijn enkel al de hele dag -.-'
Oud 27-04-2014, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat nu dan?
Het schijnt dat muziek kopen vet hip is.

ot:
Gisteren tot half 1 's nachts gewerkt en vanochtend om 10 uur weer begonnen. Een collega was ziek en het was superdruk, dus ik moest langer blijven.
Daarna moest ik eigenlijk werken aan een presentatie, maar ik ben zo moe dat ik me niet kan focussen.
Darnaast heb ik ook nog eens geen koningsnacht+dag kunnen vieren en heb ik voornamelijk binnengezeten, omdat mijn vrienden conjo's zijn en ik dus in de avond moest werken. Kutlefuh.
Oud 27-04-2014, 21:20
Verwijderd
Je vrienden waren toch gewoon in Rotown zei je?
Oud 27-04-2014, 21:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je vrienden waren toch gewoon in Rotown zei je?
Ja, dat klopt. Dat maakt ze nog geen mindere conjo's.
Oud 27-04-2014, 21:28
Qimm
Qimm is offline
Dat het vertrek van mijn zeer goede vriend nu wel heel snel dichterbij komt
Oud 28-04-2014, 09:40
Durian
Durian is offline
Ik ben weer eens verkouden of heb ik hooikoorts? Ik weet het niet en terwijl ik dit typ komt er weer vocht uit mijn linker neusgat, ja, links het is nooit rechts.
Oud 29-04-2014, 00:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Een grote bovenbeenspier die al vier dagen smiddags en savonds continu trekt. Zoals je dat wel eens bij een ooglid hebt als je moe bent. En het houdt me uit mijn slaap
Oud 29-04-2014, 17:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ennn dag vijf
Oud 29-04-2014, 21:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet mogen hardlopen. Verdomme, ik ben pas op de helft van mijn rustperiode. En OVERAL ZIE IK MENSEN RENNEN. Ik ben zo jaloers
Oud 30-04-2014, 12:30
WolterB
WolterB is offline
Spierpijn
Oud 30-04-2014, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Spierpijn
Veel gegrinnik hier
Oud 30-04-2014, 13:01
WolterB
WolterB is offline
Het erge is dat het komt door dagje meelopen op de bouw
Oud 30-04-2014, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Het erge is dat het komt door dagje meelopen op de bouw
Veel jaaaaajaa hier
Oud 30-04-2014, 15:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

ot:
Presentatie morgen en ik heb sinds zondag alleen maar een beetje naar m'n scherm zitten staren dus nu heb ik stresssss. Ben nu op weg naar Roffa om dingen te bespreken met mijn mede presentatrice (huhuh), en danoeten we slles nog in een ppt flikkeren. Zal wel weer nachtwerk worden.
Oud 30-04-2014, 15:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh en ik heb een paar laarzen aan waar ik kneiterverliefd op ben, maar elke keer als ik ze aanheb raak ik kreupel aan m'n rechterpoot. 2 stappen gezet en m'n enkel ligt nu al open. Waarom doet alles wat ik liefheb me pijn? [/emo]
Oud 30-04-2014, 16:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Niet mogen hardlopen. Verdomme, ik ben pas op de helft van mijn rustperiode. En OVERAL ZIE IK MENSEN RENNEN. Ik ben zo jaloers
Dat is zo herkenbaar!

Ik waardeer het niet dat mijn huur weer flink omhoog gaat én dat mijn tv/internet-abonnement ook duurder wordt en ik kan nu al niet rondkomen
Oud 30-04-2014, 22:17
Miekje*
Miekje* is offline
Me zorgen maken over mensen.
Oud 01-05-2014, 16:28
Miekje*
Miekje* is offline
God, wat een heerlijke sfeer weer hier in huis
Oud 03-05-2014, 14:57
WolterB
WolterB is offline
Dat ik me een half uur vergist heb ik hoe laat ik weg moest zodat ik een half uur op een trein moet wachten en later aankom dan gepland
Oud 05-05-2014, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het Brabantse gezin dat om 5 voor 8 bij mijn werk binnen kwam lopen en een uberbestelling deed.
Ik zei ze nog 'Wij zijn om 8 uur ook 2 minuten stil vanwege de dodenherdenking. U ziet vanzelf wanneer, want dan doen we het licht even uit.'
Dus het is 8 uur, iedereen in de winkel is netjes stil (zelfs de toeristen die helemaal geen idee hadden dat dat gewoonte is op 4 mei), maar familie Braab zit nog lekker te beppen.
Ik doe nog 'sssst', naar het meisje en die luisterde. Daarna begonnen mama en oma te giechelen en een fucking foto te maken met hun telefoon van hun gezellige uitje.
Pas toen ik een boos 'Wat de fuck?!' gebaar naar ze maakte werden ze een beetje rustig. Volwassen mensen! Waarvan eentje hoogstwaarschijnlijk de oorlog nog heeft meegemaakt.

Ik vind het echt zo respectloos. Het kan dat je vergeet dat het al 8 uur is, maar ik had het van tevoren gezegd en als je dan giechelend een fucking 'selfie' gaat maken ben je imo gewoon een stuk stront.
Oud 05-05-2014, 00:16
Adolf Heijn
Adolf Heijn is offline
Het beste is het gewoon te slapen. Dat scheelt een hoop ergernis.
Oud 05-05-2014, 18:54
Verwijderd
Het programma van bevrijdingspop. Al geven ze me geld toe.
Oud 05-05-2014, 19:41
Calyx
Calyx is offline
Het idee dat ik sommige mensen nooit meer zal zien.
Oud 06-05-2014, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Het Brabantse gezin dat om 5 voor 8 bij mijn werk binnen kwam lopen en een uberbestelling deed.
Ik zei ze nog 'Wij zijn om 8 uur ook 2 minuten stil vanwege de dodenherdenking. U ziet vanzelf wanneer, want dan doen we het licht even uit.'
Dus het is 8 uur, iedereen in de winkel is netjes stil (zelfs de toeristen die helemaal geen idee hadden dat dat gewoonte is op 4 mei), maar familie Braab zit nog lekker te beppen.
Ik doe nog 'sssst', naar het meisje en die luisterde. Daarna begonnen mama en oma te giechelen en een fucking foto te maken met hun telefoon van hun gezellige uitje.
Pas toen ik een boos 'Wat de fuck?!' gebaar naar ze maakte werden ze een beetje rustig. Volwassen mensen! Waarvan eentje hoogstwaarschijnlijk de oorlog nog heeft meegemaakt.

Ik vind het echt zo respectloos. Het kan dat je vergeet dat het al 8 uur is, maar ik had het van tevoren gezegd en als je dan giechelend een fucking 'selfie' gaat maken ben je imo gewoon een stuk stront.
Wat een randfiguren idd..
Oud 06-05-2014, 14:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Gewoon de winkel uitsturen voortaan.
Oud 06-05-2014, 14:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tsja, het is vrij asociaal, maar wat het met "respect" te maken heeft snap ik niet zo goed. Genoeg van die lui die hoog van de toren blazen over de dodenherdenking zijn alsnog pvv-plebs.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten