Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2012, 14:08
Tinu
Tinu is offline
Mét beffen/pijpen/aftrekken/vingeren : 20-tal keer.

Zonder dat, enkel seks : 7
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 17:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Te veel om nog te tellen?
Nee hoor, maar ik snap niet waarom je het aantal bedpartners dat je gehad hebt openbaar zou willen maken
Oud 05-09-2012, 17:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee hoor, maar ik snap niet waarom je het aantal bedpartners dat je gehad hebt openbaar zou willen maken
Ik zou niet weten waarom je het aantal bedpartners als enige in je hele leven niét openbaar wilt hebben, terwijl je al het andere wel spuit, maar dat zal aan mij liggen.

Ot; geen idee, ik vind het aantal niet zo heel belangrijk.
Oud 05-09-2012, 18:00
Afrodiete
Afrodiete is offline
Tussen de 10 en 20
Oud 05-09-2012, 19:12
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het is niet zo moeilijk om het aantal bedpartners bij te houden hoor. Gewoon een lijstje maken en dan weet je het weer.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom mensen er benieuwd naar zijn, hoeveel bedpartners andere mensen op dit forum gehad hebben... Ikzelf 5 overigens, mocht 't iemand interesseren.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 20:08
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zou niet weten waarom je het aantal bedpartners als enige in je hele leven niét openbaar wilt hebben, terwijl je al het andere wel spuit, maar dat zal aan mij liggen.

Ot; geen idee, ik vind het aantal niet zo heel belangrijk.
Blijkbaar heb ik toch grenzen op het gebied van wat ik deel online. Maar ik zou het IRL ook nooit tegen iemand vertellen.
Oud 05-09-2012, 21:06
feniks
feniks is offline
39 sekspartners... Dan ben je dus serieus wel een gebruiksvoorwerp van jezelf aan het maken.
Is overigens geen veroordeling, hooguit een constatering.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 15:27
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
39 sekspartners... Dan ben je dus serieus wel een gebruiksvoorwerp van jezelf aan het maken.
Is overigens geen veroordeling, hooguit een constatering.
Oud 06-09-2012, 15:38
Scarlet Spider
Scarlet Spider is offline
Aantal bedpartners: goh, heb toch met veel mensen al in bed gelegen hoor ... tussen vader en moeder, met de neefjes en nichtjes op vakantie, etc.

Aantal sekspartners: eentje.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 23:34
Verwijderd
Eentje.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 01:08
Jessuh
Jessuh is offline
0! ;D
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 08:04
Zeppelin
Zeppelin is offline
Met 20 mannen geneukt van 2001 t/m 2011.

Nu doe ik niet meer aan neukseks, simpelweg omdat mijn interesse daar niet ligt. Dat lag het al die tijd al niet maar dat kon ik maar moeilijk plaatsen. Neuken was een vlucht, wilde er vooral niet aan dat ik fetisjist ben en dat heel raar vond en me schaamde.
Ik maak momenteel mijn persoonlijke seksuele revolutie mee en nu pas heb ik (voor mij) relevante seks. Daar hoef ik niet eens mijn kleren voor uit te trekken. Aan mijn haar trekken haalt het beste in me naar boven, bijvoorbeeld. Verder zijn er nog talloze dingen die voor mij seks zijn maar die niet vallen onder de noemers neuken, pijpen, beffen etc etc.

In mijn nieuwe leventje met een relevante lijst dus, zit ik op 4
Mijn seksleven zou echter pas compleet voelen als ik een medefetisjist zou treffen (met dezelfde fetisj dus). Maar ik denk dat die kans nihil is dat ik zo iemand tref.
Oud 07-09-2012, 08:49
Tinu
Tinu is offline
Ok, ik denk dat iedereen nu wél bijzonder benieuwd is om te weten over wélke fetish dit nu echt gaat dan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 10:58
Afrodiete
Afrodiete is offline
Hmm ik denk dat veel fetisjisten er niet voor uit durven komen dat ze een fetisj hebben.
Oud 07-09-2012, 11:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hmm ik denk dat veel fetisjisten er niet voor uit durven komen dat ze een fetisj hebben.
Ik denk dat dat vooral ligt aan de fetisj en welke invloed het heeft op hun (eventuele) seksleven. In het geval van Zeppelin is het veel lastiger dan het voor iemand met bijvoorbeeld een voetfetisj is, want Zeppelin geniet helemaal niet van "gewone" seks.

Veel fetisjen zijn een "aanvulling" (for lack of a better word) op "gewone" seks. Ik denk dat het voor mensen met extreme fetisjen inderdaad heel moeilijk is en blijft het toch een taboe.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 11:30
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ok, ik denk dat iedereen nu wél bijzonder benieuwd is om te weten over wélke fetish dit nu echt gaat dan.
bevallingsfetisj

bevallingfetisj, bevalling fetisj, bevallingsfetish, bevalling fetish, child birth fetisj, child birth fetish, google zoektermen mensen in de kast naamzoek!!

Vowel, wat bedoel je met de eerste zin van je laatste alinea, ik snap het niet helemaal!
Oud 07-09-2012, 11:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vowel, wat bedoel je met de eerste zin van je laatste alinea, ik snap het niet helemaal!
Voor veel mensen is een fetisj iets wat je als toevoeging doet op "normale seks", iets wat je extra opwindt maar terwijl je ook prima "gewone" seks kunt hebben. Voor een kleinere groep mensen is een fetisj het enige wat hen opwindt, en is "gewone" seks dat dus niet. Voor die mensen is het waarschijnlijker lastiger dan voor degenen die ook zonder de fetisj te beoefenen prima seks kunnen hebben.
Oud 07-09-2012, 11:51
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Voor veel mensen is een fetisj iets wat je als toevoeging doet op "normale seks", iets wat je extra opwindt maar terwijl je ook prima "gewone" seks kunt hebben. Voor een kleinere groep mensen is een fetisj het enige wat hen opwindt, en is "gewone" seks dat dus niet. Voor die mensen is het waarschijnlijker lastiger dan voor degenen die ook zonder de fetisj te beoefenen prima seks kunnen hebben.
Ik denk juist dat een fetisj primair is, namelijk je geaardheid en reguliere seks een aanvulling.
Ik heb ook andere voorkeuren naast mijn fetisj (bdsm) maar mijn fetisj is echt primair.
Het is gewoon puur toeval dat ik én fetisjist ben én niet van reguliere seks hou
Oud 07-09-2012, 12:32
Vowel
Vowel is offline
Wat ik ermee bedoelde was dat ik genoeg mensen ken met een fetisj die echt wel geil kunnen worden zonder dat die fetisj eraan te pas komt. Die fetisj en gewone seks staan bij hen los van elkaar (al kan het natuurlijk prima samen!). Mijn voormalig beste vriend had een trampling-fetisj (of hoe het ook heet in het Nederlands), maar die kon daar ook prima zonder (m.a.w.: er werd niet iedere keer dat hij seks had over hem heengelopen ).

Verder bedoelde ik inderdaad wat DP zei.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 11:25
Verwijderd
Ergens in de 20
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 12:46
pielemaus
pielemaus is offline
Weet het niet precies eigenlijk, maar ik schat het aantal tussen de 10 en de 15.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 19:07
Verwijderd
Citaat:
23. Ja. Ik weet het.

Ook met vrouwen ??
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 16:39
Rachelll
Rachelll is offline
Ik heb 8 bed-partners gehad.
Met citaat reageren