![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Met 20 mannen geneukt van 2001 t/m 2011.
Nu doe ik niet meer aan neukseks, simpelweg omdat mijn interesse daar niet ligt. Dat lag het al die tijd al niet maar dat kon ik maar moeilijk plaatsen. Neuken was een vlucht, wilde er vooral niet aan dat ik fetisjist ben en dat heel raar vond en me schaamde. Ik maak momenteel mijn persoonlijke seksuele revolutie mee en nu pas heb ik (voor mij) relevante seks. Daar hoef ik niet eens mijn kleren voor uit te trekken. Aan mijn haar trekken haalt het beste in me naar boven, bijvoorbeeld. Verder zijn er nog talloze dingen die voor mij seks zijn maar die niet vallen onder de noemers neuken, pijpen, beffen etc etc. In mijn nieuwe leventje met een relevante lijst dus, zit ik op 4 ![]() Mijn seksleven zou echter pas compleet voelen als ik een medefetisjist zou treffen (met dezelfde fetisj dus). Maar ik denk dat die kans nihil is dat ik zo iemand tref.
||
Citaat:
Veel fetisjen zijn een "aanvulling" (for lack of a better word) op "gewone" seks. Ik denk dat het voor mensen met extreme fetisjen inderdaad heel moeilijk is en blijft het toch een taboe. |
![]() |
||
Citaat:
bevallingfetisj, bevalling fetisj, bevallingsfetish, bevalling fetish, child birth fetisj, child birth fetish, google zoektermen mensen in de kast naamzoek!! Vowel, wat bedoel je met de eerste zin van je laatste alinea, ik snap het niet helemaal!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ook andere voorkeuren naast mijn fetisj (bdsm) maar mijn fetisj is echt primair. Het is gewoon puur toeval dat ik én fetisjist ben én niet van reguliere seks hou ![]()
|
Wat ik ermee bedoelde was dat ik genoeg mensen ken met een fetisj die echt wel geil kunnen worden zonder dat die fetisj eraan te pas komt. Die fetisj en gewone seks staan bij hen los van elkaar (al kan het natuurlijk prima samen!). Mijn voormalig beste vriend had een trampling-fetisj (of hoe het ook heet in het Nederlands), maar die kon daar ook prima zonder (m.a.w.: er werd niet iedere keer dat hij seks had over hem heengelopen
![]() Verder bedoelde ik inderdaad wat DP zei. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Enquete Aids xbacktodecember | 4 | 12-12-2012 10:00 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje heeft veel bedpartners gehad Lisaa! | 10 | 18-08-2009 00:20 | |
Seksualiteit |