Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga de 14e naar Bill Bailey.
![]() ot: Ik zag net op fb dat ik een bericht had van de stalkerige buschauffeur die altijd uren in de winkel blijft hangen om tegen me aan te ouwehoeren. Dit vind ik creepy, want ik zit helemaal niet onder mijn eigen naam op fb, wat dus betekent dat hij goed heeft lopen zoeken. Het berichtje was 'Hoi, ben je lekker vrij vandaag?', maw: 'Ik kwam naar de winkel om jou op te zoeken, maar je bent er niet.' Hij noemt me ook al 'mijn Anoukje' en 'schatje' en dat vind ik vreselijk. (Heb ik 'm ook duidelijk laten merken met een 'sorry, hoe noem je mij?! Ik ben je schatje niet! ![]() Ouwehoeren met iemand vind ik niet erg, maar dit begin ik naar te vinden.
||
Citaat:
Ik heb 'm al lang gezegd dat ik 'm een stalker vind, dat ik niet van hem ben en dat ik geen behoefte heb aan wie dan ook, dus ook niet aan hem. Dan vind ik dit gewoon erg vervelend. Ga weg joh. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor Blixa heb ik geen kaartjes maar da's 18,50. |
![]() |
|
Mijn bff zou zaterdag weer naar Nederland komen en ik had vrienden uitgenodigd en we zouden bier gaan drinken en gezelligheid en yay...maar nu is haar opa opgenomen in het ziekenhuis en haar demente oma is ook maar opgenomen en nu is één van de weinige bezoekjes aan Nederland dus veranderd van gezellig weekendje met vriendin naar pijnlijk weekendje met familie, en dat vind ik echt heel erg sneu voor haar.
![]()
|
Een man die de hele dag door 'help!' Roept, en maan die de hele nacht bestek of iets dergelijks op de grond smijt en een man die luidruchtig hoest/overgeeft. Ik vind t heel sneu voor die mensen, maar ik word met t uur chagrijniger omdat ik niet kan slapen ervan. Zolang ik niks kan moet ik hier blijven maar ik slaap zo slecht dat ik hier ook niet beter ga worden.
|
Verwijderd
|
Ik had het hele huis van onder tot boven schoon gemaakt. Van de week hadden we ineens mieren in huis dus ik had overal met een giftige spray gesprayed en weg mieren. Nou, huis schoon, overal gestofzuigd en gedweild. Ben ik ff weg, om ik een paar uur later thuis, zit er INEENS tussen m'n voorzetraam en het raam een vliegende mierennest, echt met duizenden
![]() ![]() Daarna alles met ducttape dichtgeplakt bij gebrek aan kit. Maar morgen gaat de kitspray eroverheen want dit vind ik gewoon meer dan walgelijk. Welkom in de oudbouw. |
![]() |
|
Als wij mieren in huis hebben laat ik de kippen er wel op los, die eten die super efficient op
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Spinnen zijn lief. Gister delfde mijn keukenspin het onderspit in een gevecht met mieren. ;(
|
![]() |
Mensen die doen alsof ze heel ruimdenkend zijn en geen oordeel hebben over zoiets als een relatie met een groot leeftijdsverschil, maar als het puntje bij het paaltje komt je toch mooi voor profiteur uitmaken. En dan ook nog even tussen neus en lippen door vertellen dat er nog wel meer mensen zijn die 'zo hun bedenkingen hebben bij je intenties om zo'n relatie aan te gaan'.
En dan ook: 'Ja, het is niet dat we niet meer met je om willen gaan of zo, ik bedoel, we willen heus wel gedag tegen je zeggen aangezien we elkaar zo nu en dan noodgedwongen tegenkomen, maar we bedoelen alleen te zeggen dat we niet meer iets samen met je willen ondernemen.' Wat kunnen mensen toch enorm teleurstellend zijn. ![]() |
![]() |
|
Ik heb dat gezeik ook hoor, er zit 20 jaar tussen mij en mijn lief en dan hebben we nog wat dingen waar mensen hun bedenkingen bij (kunnen) hebben. Dat soort mensen heb je niet nodig in je leven en dat ze niet meer met je om willen gaan hierom, is alleen maar makkelijker, dan hoef jij het niet te doen. Zoek mensen die je wel wat gunnen, zou ik zeggen
![]() OT: Deze hele week duurde for ever en was redelijk bagger. Ik heb geen energie meer over.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |