Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier staan genoeg recensies over pc systemen
![]()
||
![]() |
Citaat:
------------------ /\/\|=T/-\|_|+\/-\/-\|} -+- an all to ordinary story -+- this is my story -+- with an aftertaste so bitter -+- /\/\|=T/-\|_|+\/-\/-\|} [Dit bericht is aangepast door KoRnGuy (20-06-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Het beste is een systeem zelf te bouwen (als je dat kan dan). Is iets goedkoper meestal dan in de winkel, omdat je daar ook nog voor de naam van de maker moet betalen (zoals Packard Bell, Compaq enzo). Als je het goed onderhoud gebeurt er dan ook niks mee.
Ook is het zo dat deze systeem van deze merken moeilijk kunnen uitbreiden, als je bijvoorbeeld een nieuwe videokaart erin douwt ( ik had een Packard Bell, ging niet echt goed, veel gekloot). Zlef heb ik mijn eigen systeem gebouwd en ben er trots op, draait stabiel en perfect voor alles. - ATX kast (300 WATT is een pre!!) - processor: Amd 800 + gewone cooler - geheugen: 128 sdram - moederbord: Aus A7v Pro KT133 (je krijgt bij dit 5 USB poorten, is wel handig!) - Videokaart: Evil Kyro 64mb + tv-out - HD: Maxtor Diamondmax 20,4gb 5400rpm - Creative Sounblaster Geluidskaart + FPS 15000 speakerset (4 sattelieten, 1 subwoofer) - LG 8x4x32x (re)writer - diskdrive, Logitech Pilot Wheelmoue (Optical), Logitech keyboard). Dat is dus mijn systeem, niet duur en goed. Ik raad gewoon aan om een systeem van 1ghz of hoger te nemen. Veel succes. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb meegedaan aan een PC-prive project van mijn werk en dit heb ik nu:
een Packard Bell Internet DreamMachine 8140 met: - Intel P4 1,4 Ghz - 128 MB intern geheugen - Geforce 2mx 32 MB + TV-Out - Goldstar 12x10x32 CDRW - NEC 12x DVD - 10/100 Mbps ethenetpoort - Yamaha AC-XG geluidskaart OnBoard - 19" Monitor (echt tof is dat) - Logitech USB pilot wheel mouse - Packard Bell ActiveBoard toetsenbord Mooi systeem toch?? Had alleen liever een Athlon gehad, maar ja er was alleen keus in Packard Bell en ik wilde boven de 1 ghz zitten en dit was de enige. En dat voor nog geen 2800,-- Niet slecht toch?? |
![]() |
||
Citaat:
PACKARD BELL!!!!!!!! KILL!!!!!!
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[systeem] must...have...nieuwe pc BendeBen | 38 | 06-04-2006 16:49 | |
Software & Hardware |
Einde van de Reis? Ovidius | 58 | 31-01-2004 15:45 | |
Software & Hardware |
[Windows ME] nieuwe comp--> installeren lukt niet FastJapie | 16 | 18-08-2003 22:25 | |
Software & Hardware |
nieuwe dimm --> problemen!! wilhelm | 6 | 01-10-2002 18:06 | |
Games |
ik heb een nieuwe comp maar dan... Verwijderd | 8 | 13-03-2002 22:17 | |
Software & Hardware |
hd overbouwen zonder info te verliezen? duracelkonijntje | 19 | 28-08-2001 23:47 |