Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had altijd het gevoel dat vrouwen niet eens mijn liedjes zouden willen horen.
Maar vooruit, nu durf ik het weer. Ik ga weer liedjes schrijven. Bedankt.
|
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 17 Mei
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 18 Mei Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 19 Mei Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 20 Mei Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 21 Mei Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 22 Mei Ehm stalker?
|
ehm ik had het even doorgelezen en ik ben een meisje. Maar ik zou echt niet vallen voor een jongen die me ''poppie'' noemt hoor, dat klinkt echt weird. En bij de don'ts staat uitsloven. Maar ik vind ik eigenlijk best wel leuk als een jongen zich soms uitslooft.. dat geeft mij het gevoel dat hij me leuk vindt.
|
![]() |
|
Als je mij 'skattie' noemt dan haak ik meteen af. Je moet sowieso aftasten wanneer je woorden zoals 'schatje' gebruikt, want ik weet dat ik meteen de indruk heb dat je een player bent als je dat in het eerste gesprek met mij zegt.
Nog een tip voor jou TS, gebruik goede grammatica en leestekens. Ik vind niks zo irritant als iemand die zonder hoofdletters en leestekens typt, of iemand die constant dt fouten maakt.
|
Als mijn vriend me skattie noemt (of had genoemd voor hij mn vriend was) dan had ik hem echt heel raar aangekeken
![]() Er zijn geen universele regels of tips, elk mens is anders en regeert anders op dingen. Waar de één als een blok voor valt vind de ander juist een afknapper. Leer gewoon die persoon kennen waar je in geïnteresseerd bent, ga in gesprek en laat simpelweg een goede indruk achter door respectvol met die ander om te gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het wel goede tips. Ik vind het wel super gaaf als je dus iemand nog nooit hebt gezien in het echt (immers wil je dus blijkbaar vragen om in het echt een keer af te spreken) je haar toch wel gewoon vast poppie, skattie of schatje moet noemen.
Maar vooral niet chick. Wel liedjes schrijven en complimenten geven dan. Maar niet overdrijven, blijf jezelf. Sommige punten zijn wel echt tegenstrijdig.
||
Citaat:
|
![]() |
Denk dat vrij veel meiden direct over hun nek gaan als je ze ''poppie' of ''skattie'' gaat noemen.
Oh en ik heb mijn favoriete tip er ff uit gehaald - vraag of ze in het echt een keer af wil spreken Gelukkig maar dat deze master Yoda van de liefde mij dat ff heeft verteld anders was ik daar nooit achter gekomen |
![]() |
|
Verwijderd
|
De beste tip is dat je vrouwen bitches moet noemen. Ze doen altijd alsof ze het verschrikkelijk vinden maar ondertussen worden ze er wel vochtig van.
Belangrijk hierbij is dat ze ten alle tijden zullen ontkennen dat bovenstaande niet het geval is. Dat is slechts een truc om conflict te veroorzaken waardoor je des te meer geneigd bent om ze alsnog bitch te noemen. Men hoeft dan alleen een beroep te doen op logica om te concluderen dat daar moeilijk over doen een vorm van zelfbevrediging is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou juist niet willen dat mijn vriendje me popi noemt ofzo vind best wel kneus. En een liedje maken als hij niet kan zingen uhm nee dankje. Ik zou juist superlief vinden als hij midden op de tafel in de kantine staat en zegt dat we eindelijk iets hebben dan heb je pas lef! dat vind ik stoer. Als je geen schaamte kent.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Vrije tijd |
Conditie opbouwen 13 jarige Element | 25 | 26-05-2011 15:23 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Veranderingen wat betreft dop. Verwijderd | 68 | 02-05-2002 16:05 |