Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2014, 23:31
jador
jador is offline
Yow mensen,

Ik heb van vrienden een paar tips gevonden hoe ZIJ (dus alleen voor jongens) je leuk vindt. Je moet wel het lef hebben om wat te zeggen
DO'S
- als je haar in de ochtend ziet op whatsapp, vraag dan hoe ze heeft geslapen en als je hier mee doorgaat kun je ook met poppie of kusje emotic
- geef complimenten
- bedenk bijnamen
- iets met poppie (popje, skattie, schatje)
- vraag of ze in het echt een keer af wil spreken
- Blijf jezelf
- schrijf een liedje
- doe iets speciaals
DONT'S
- haar chick noemen
- stoer doen
- uitsloven

Let op, er wordt nog meer gepost later als ik meer tips heb... enjoy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2014, 23:56
Skizzz
Skizzz is offline
Citaat:
Yow mensen,

Ik heb van vrienden een paar tips gevonden hoe ZIJ (dus alleen voor jongens) je leuk vindt. Je moet wel het lef hebben om wat te zeggen
DO'S
- als je haar in de ochtend ziet op whatsapp, vraag dan hoe ze heeft geslapen en als je hier mee doorgaat kun je ook met poppie of kusje emotic
- geef complimenten
- bedenk bijnamen
- Blijf jezelf
- schrijf een liedje
- doe iets speciaals
DONT'S
- haar chick noemen
- stoer doen
- uitsloven

elke meid is anders, wie weet vind de een die dingen wel leuk die er staan, maar ook wel helemaal niet..
dat moet je juist ontdekken
Met citaat reageren
Oud 17-05-2014, 00:25
Scirocco
Scirocco is offline
Ik had altijd het gevoel dat vrouwen niet eens mijn liedjes zouden willen horen.
Maar vooruit, nu durf ik het weer.
Ik ga weer liedjes schrijven. Bedankt.
Oud 17-05-2014, 10:14
Verwijderd
Jij bent hier zeker wel een meester in he?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2014, 11:08
Steefdb
Steefdb is offline
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 17 Mei
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 18 Mei
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 19 Mei
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 20 Mei
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 21 Mei
Ja ehm skattie, hoe heb je geslapen - 22 Mei

Ehm stalker?
Oud 17-05-2014, 12:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-05-2014, 16:46
Durian
Durian is offline
Dit had ik nodig. Er staan serieus goede dingen hier.
Oud 17-05-2014, 17:58
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
ehm ik had het even doorgelezen en ik ben een meisje. Maar ik zou echt niet vallen voor een jongen die me ''poppie'' noemt hoor, dat klinkt echt weird. En bij de don'ts staat uitsloven. Maar ik vind ik eigenlijk best wel leuk als een jongen zich soms uitslooft.. dat geeft mij het gevoel dat hij me leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2014, 18:15
Smaug
Smaug is offline
Als je mij 'skattie' noemt dan haak ik meteen af. Je moet sowieso aftasten wanneer je woorden zoals 'schatje' gebruikt, want ik weet dat ik meteen de indruk heb dat je een player bent als je dat in het eerste gesprek met mij zegt.

Nog een tip voor jou TS, gebruik goede grammatica en leestekens. Ik vind niks zo irritant als iemand die zonder hoofdletters en leestekens typt, of iemand die constant dt fouten maakt.
Oud 17-05-2014, 18:33
Elin3
Elin3 is offline
Als mijn vriend me skattie noemt (of had genoemd voor hij mn vriend was) dan had ik hem echt heel raar aangekeken

Er zijn geen universele regels of tips, elk mens is anders en regeert anders op dingen. Waar de één als een blok voor valt vind de ander juist een afknapper. Leer gewoon die persoon kennen waar je in geïnteresseerd bent, ga in gesprek en laat simpelweg een goede indruk achter door respectvol met die ander om te gaan.
Oud 17-05-2014, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Yow mensen,

DO'S
- geef complimenten
- bedenk bijnamen
- Blijf jezelf
- schrijf een liedje
- doe iets speciaals
DONT'S
- haar chick noemen
- stoer doen
- uitsloven

Persoonlijk vind ik poppie, poppie en skattie niet klinken . Bij mij heeft een jongen het recht mij schatje, honey, sweety of iets te noemen, als hij mijn vriendje is . Een liedje schrijven hoeft ie echt niet te doen. Stoer doen en uitsloven vind ik juist wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2014, 01:06
Scirocco
Scirocco is offline
Ik vind het wel goede tips. Ik vind het wel super gaaf als je dus iemand nog nooit hebt gezien in het echt (immers wil je dus blijkbaar vragen om in het echt een keer af te spreken) je haar toch wel gewoon vast poppie, skattie of schatje moet noemen.
Maar vooral niet chick. Wel liedjes schrijven en complimenten geven dan. Maar niet overdrijven, blijf jezelf.

Sommige punten zijn wel echt tegenstrijdig.
Oud 18-05-2014, 07:37
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als je mij 'skattie' noemt dan haak ik meteen af. Je moet sowieso aftasten wanneer je woorden zoals 'schatje' gebruikt, want ik weet dat ik meteen de indruk heb dat je een player bent als je dat in het eerste gesprek met mij zegt.

Nog een tip voor jou TS, gebruik goede grammatica en leestekens. Ik vind niks zo irritant als iemand die zonder hoofdletters en leestekens typt, of iemand die constant dt fouten maakt.
Hey skattie, hoe heb je geslapen?
Oud 19-05-2014, 14:24
Volk
Volk is offline
Wat een hoop tips om vrouwen mee weg te jagen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 18:54
Akivo
Akivo is offline
Denk dat vrij veel meiden direct over hun nek gaan als je ze ''poppie' of ''skattie'' gaat noemen.
Oh en ik heb mijn favoriete tip er ff uit gehaald

Gelukkig maar dat deze master Yoda van de liefde mij dat ff heeft verteld anders was ik daar nooit achter gekomen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2014, 21:48
Verwijderd
De beste tip is dat je vrouwen bitches moet noemen. Ze doen altijd alsof ze het verschrikkelijk vinden maar ondertussen worden ze er wel vochtig van.

Belangrijk hierbij is dat ze ten alle tijden zullen ontkennen dat bovenstaande niet het geval is. Dat is slechts een truc om conflict te veroorzaken waardoor je des te meer geneigd bent om ze alsnog bitch te noemen. Men hoeft dan alleen een beroep te doen op logica om te concluderen dat daar moeilijk over doen een vorm van zelfbevrediging is.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 10:05
Verwijderd
Ik zou juist niet willen dat mijn vriendje me popi noemt ofzo vind best wel kneus. En een liedje maken als hij niet kan zingen uhm nee dankje. Ik zou juist superlief vinden als hij midden op de tafel in de kantine staat en zegt dat we eindelijk iets hebben dan heb je pas lef! dat vind ik stoer. Als je geen schaamte kent.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 12:30
Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Ik zou juist superlief vinden als hij midden op de tafel in de kantine staat en zegt dat we eindelijk iets hebben dan heb je pas lef! dat vind ik stoer. Als je geen schaamte kent.
Je doet eer aan je naam.
Oud 27-05-2014, 15:21
Verwijderd
Vraag me af of datzelfde van toepassing is als je midden in de kantine op tafel gaat staan en gaat helikopteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten