Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wat is volgens jou de beste verandering:
1 10 15.15%
2 9 13.64%
3 10 15.15%
1, 2 en 3 31 46.97%
5 6 9.09%
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 10:07
Verwijderd
1 extra fbbaas

2 een vaste topic met uitleg over dichten, links e.d.

3 het beleid moet strenger worden

4 keuze 1, 2 en 3

5 iets anders

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 10:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Internationalist schreef:
Op voor de 4e gekozen, omdat ik voor alle drie ben

Dat lijkt me btw een goede vijfde keus
4 is nu 1, 2 en 3

5 is iets anders

Zo oké?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:15
tacidvs
tacidvs is offline
Hoe stem je op 5?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Hoe stem je op 5?
Door op 5 te stemmen.
('k zag het al, is al veranderd)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:20
tacidvs
tacidvs is offline
@FB:
Kun je niet maken dat ze bovenaan blijven staan, zoals op bv Psychologie?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:27
Morphia
Morphia is offline
5.

Extra forumbaas lijkt me niet nodig, er zijn er nu 3. Uitleg over dichten lijkt me ook niet nodig en als mensen dat willen kunnen ze dat zelf ook wel vinden.

Een ander beleid lijkt me de beste oplossing. Alleen hoe dat gerealiseerd kan worden weet ik eerlijk gezegd ook niet. Misschien moet de hele opzet veranderd worden, dat je een topic opent met bijvoorbeeld:

- Hoe geef in zo weinig mogelijk woorden liefde weer;
- Beschrijf je droomplek;

Op die manier heb je niet meer een topic van één persoon, met een paar reacties eronder (als je geluk hebt) maar wordt er een topic geopend met een uitdaging voor iedereen. Ook kun je elkaar helpen, door te verbeteren en ook door reacties van anderen te lezen leer je veel.

Je mag alleen een topic voor een eigen gedicht maken met de vraag "Hoe kan ik deze zin mooi laten lopen?" Of een andere vraag waar anderen iets mee kunnen.

En dan misschien in combinatie met 3, omdat het wel de bedoeling is dat dit ook werkelijk uitgevoerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:45
Gothic
Gothic is offline
1 en 3, alleen kon ik niet meer op 3 stemmen. Er is nu 1 fb waarvan ik weet dat die actief is, eentje vast ook wel, 1tje iig nooit gezien, maar die zal er vast ook zijn.

3 het beleid moet nog strenger, misschien 1 gedichtentopic per persoon per dag. Gedichten sneller naar psy.

[edit] er wordt te snel op persoon beoordeeld, als je een keer iets negatiefs bij iemand hebt gezegt kan je dat ook terug verwachten, dat is een beetje flauw. Ik vind dat er meer gereageerd moet worden op de gedichten, wie ze ook schrijft... hoe dit te controleren is ofzo, geen id, het kan iig in 'het DoP beleid' gezet worden [/edit]

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:58
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
1 extra fbbaas

2 een vaste topic met uitleg over dichten, links e.d.

3 het beleid moet strenger worden

4 keuze 1, 2 en 3

5 iets anders

1. eentje -x-tra?
Dus degene die we nu hebben doen het blijkbaar niet goed?
Moeten die dan eerst niet weg?

2. Die is er, maar mensne blijven op hun niveau dichten, of je het nou leuk vind of niet (sommige mensne kunnen niet beter)

3. Dan wordt het alleen maar leuker om te doorbreken (Kantine?!)

4. Right

5. Jah, uppen verbieden (ook al is het dank je) en betere kritische reacties (Zet dat in het beleid, zo niet, verwijder ze)
Oud 15-04-2002, 13:06
Genesis
Genesis is offline
1, 2 en 3.

1 -> er hoeft niet per se een weg als die dat niet wil, er is nog ruimte voor 1 forumbaas extra. Bij voorkeur een die thuis is in de sfeer op dop. Voorbeelden moge duidelijk zijn, ik zal hier geen namen noemen.

2 -> leuk idee.. de precieze invulling hiervan moet maar blijken. In ieder geval goed voor de afwisseling denk ik.

3 -> vooral optie 3 denk ik.. onzin hoort op onzin, psychologie op psychologie, en gedichten op dop. Misschien beetje simpel gezegd, maar een duidelijke invulling aan dit geheel moet in de praktijk maar blijken denk ik.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:23
^AmArU^
^AmArU^ is offline
4 en 5;

met 1, 2, en 3 ben ik het eens

5: Misschien dat men een optie kan installeren zodat men gedichten kan beoordelen en de goed beoordeelde gedichten langer bovenaan blijven staan dan de slecht beoordeelde gedichten om de onzin die net niet onder onzin valt sneller weg te kunnne werken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:44
Anne
Anne is offline
Ik heb voor optie 2 gekozen. Waarom? Omdat ik het niet met optie 1 en 3 eens ben. Er zijn al 3 forumbazen, dystopia is hier ook vaak als forumbaas+ en ik zie iig 2 van de 3 forumbazen regelmatig. (al heb ik een week geleden crazyjaap gesignaleerd! ) De forumbazen doen hun werk prima, het ligt meer aan de leden en aan de topics.

Optie 3: het beleid is op zich al streng genoeg. Niet meer dan 2 gedichten per dag, niet uppen en te psychologische gedichten gaan naar psychologie. Strenger moet je het niet maken, denk ik, want dan vinden mensen het (zoals Secreet al schreef) alleen maar 'gaaf' om die regels te doorbreken.

Waarom optie 2? Ik denk dat het goed is om een vast topic te hebben waarin mensen enkele dingen kunnen lezen die met poezie te maken hebben en daar ook links naar andere poezie-pagina's kunnen vinden.

Wat er nog meer zou kunnen veranderen: er moeten reacties komen over de vorm, maar ook over de inhoud, al moeten die niet te psychologisch worden. Misschien (het was al eerder in het andere topic genoemd) kunnen we in onze titels zetten dat we commentaar willen, of daar een symbool voor gebruiken (zoals het pijltje) en dat moet dan ook vastgelegd worden in het beleid.

En natuurlijk moet iedereen weten dat het nog altijd een forum voor scholieren is en niet professioneel. We kunnen ons best doen het zo professioneel mogelijk te maken, maar dat is niet altijd mogelijk. Zolang de sfeer maar goed is en blijft en dát kunnen we wel zelf veranderen!
Oud 15-04-2002, 13:47
Doc
Doc is offline
*koos voor optie 3*
Oud 15-04-2002, 14:13
ekki
ekki is offline
ik heb voor 3 gekozen, om de reden dat ik niet voor 2 en 3 kon kiezen. ik vind dat het beleid strenger moet, zoals meer chat uit topics verwijderen (ik laat nog wel 'ns wat staan als er onder weer een serieuze reactie komt).
2 lijkt me ook wel leuk, maar niet per sé nodig.
1 lijkt me niet echt nodig. als het hier nou een vreselijke rotzooi was ofzo... bovendien is het aantal topics ook wel bij te houden (niet meer dan 1 pagina per dag tegenwoordig), wat vroeger een beetje anders was.
Oud 15-04-2002, 14:31
Verwijderd
Secreet: zeggen wat er niet goed is mag in die andere topic. Hier wordt gevraagd wat er veranderd moet worden. Dan kies je dus voor een van de 5 mogelijkheden, die andere 4 hoef je niet te weerleggen, dat geloof ik zo ook al.

Het is bij veel van de leden nooit goed. Er moest een fb bij, er kwam er een bij. Nu moeten we opeens alle drie weer weg. We moeten iets aan het beleid doen, we deden er iets aan. Nu is het weer niet goed. Er moet weer iets veranderen, we proberen het. En we kunnen oprotten. Zie jij de logica? Ik niet. Ik weet wel waarom het is, maar logica zit er niet in.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:58
Iotje
Iotje is offline
@leo: het is ook niet geheel eerlijk ten opzichte van jullie, deze kritiek. Ik denk dat het ook meer tegen het beleid bedoeld is dan tegen de Fb'ers in persoon. Ik hoor hier namelijk amper klachten, hooguit dat er geen FB'ers zijn of dat ze wel wat strenger mogen. Heel wat anders dan op andere fora van scholieren dus

Verder denk ik dat je één argument vergeet voor een extra FB:
als er één gekozen wordt uit de vaste dichters (denk aan: ratsja, secreet e.d.) het vergroot de betrokkenheid van de leden. De FB 's lijken namelijk wat dichterbij te staan: immers, er zijn hier wel FB's, maar topics openen doen ze zelden........

(ik= internationalist)
Oud 15-04-2002, 15:06
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Secreet: zeggen wat er niet goed is mag in die andere topic. Hier wordt gevraagd wat er veranderd moet worden. Dan kies je dus voor een van de 5 mogelijkheden, die andere 4 hoef je niet te weerleggen, dat geloof ik zo ook al.

Het is bij veel van de leden nooit goed. Er moest een fb bij, er kwam er een bij. Nu moeten we opeens alle drie weer weg. We moeten iets aan het beleid doen, we deden er iets aan. Nu is het weer niet goed. Er moet weer iets veranderen, we proberen het. En we kunnen oprotten. Zie jij de logica? Ik niet. Ik weet wel waarom het is, maar logica zit er niet in.
Leonie, ik heb niet gezegd dat jullie alle drie wegmoeten...jij en ekki tonen wel enige betrokkenheid, dat heb ik noit ontkent...
Ik vraag me alleen af...waarom de 2 drukst bezochte forums met 3 forumbazen er vanaf kunnen en wij als klein forumpje niet?
Te weinig tijd of inzet vanaf jullie kant? of toch voornamelijk van Jaap?

Ik ben VOOR een -x-tra forumbaas...Maar vind het waanzin dat het nodig is als we er 3 hebben...
Oud 16-04-2002, 08:41
Anne
Anne is offline
Wat Internationalist (onder de naam van Iotje, kan het nog irritanter ) schreef, vind ik wel logisch. Als er iemand die hier heel vaak komt en zelf ook veel dicht en post als forumbaas wordt gekozen, is deze veel meer betrokken bij de rest van de dichters. Hiermee wil ik niet zeggen dat jullie, Leonoor en ekki, niet betrokken zijn bij het forum, want dat is wel zo, dat weet ik heel erg zeker. Ik hoop alleen dat jullie begrijpen wat ik zojuist schreef
Oud 16-04-2002, 09:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Internationalist schreef:

Jaap wordt weerus niet genoemd
Omdat ze hem nooit zien...
Oud 16-04-2002, 12:30
Verwijderd
Ik heb op 1 gestemd, maar ik ben het ook eens met 5 (datgene wat Morphia schreef..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:29
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Omdat ze hem nooit zien...
Jij wel dan, ik bedoel: hier? Doe mij ook eens een stel helderziende ogen! Trouwens, Internationalist onder de naam van Iotje is weer eens lekker bescheiden, hij vergat zichzelf op te noemen.

Wordt ik nou gebanned als ik zeg dat er mensen zijn die vinden dat Crazyjaap maar eens moet komen vertellen waarom hij er 'niet zo vaak' is?
Oud 16-04-2002, 15:15
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tacidvs schreef:

Wordt ik nou gebanned als ik zeg dat er mensen zijn die vinden dat Crazyjaap maar eens moet komen vertellen waarom hij er 'niet zo vaak' is?
Is hem al eens gevraagd.. Hij zegt dat ie wel degelijk vaak online is, dat ie alleen niet vaak iets post.

en let op: dan komt nu hier onder de discussie over dat een forumbaas ook veel moet posten, zodat leden kunnen ZIEN dat ie online is...

Genesis
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:22
tacidvs
tacidvs is offline
Nee, geen zin in, al gedaan. Waar kan je zien hoevaak iemand heeft gepost de laatste x tijd?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:26
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Nee, geen zin in, al gedaan. Waar kan je zien hoevaak iemand heeft gepost de laatste x tijd?
met de zoekfunctie he
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:36
Genesis
Genesis is offline
hij heeft onder de nick crazyjaap deze maand al drie keer gereplied en zelfs een geweldig gedicht gepost!! Dus het valt allemaal reuze mee!

Genesis
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:30
Roos
Roos is offline
1 en 2.
Oud 16-04-2002, 17:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rosi schreef:
1 en 2.
Waarom?
Oud 16-04-2002, 19:22
ekki
ekki is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Ik vraag me alleen af...waarom de 2 drukst bezochte forums met 3 forumbazen er vanaf kunnen en wij als klein forumpje niet?
waarom kunnen wij het niet met 3 fb's af?
het is toch niet een enorme rotzooi?

kan iemand me nog een keer uitleggen waarom er per sé nog een fb bij zou moeten? om de reden dat 't een troep is of om de reden dat diegene 't gezelliger zou moeten maken oid? dat laatste werkt namelijk niet.
Oud 16-04-2002, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ekki schreef:

waarom kunnen wij het niet met 3 fb's af?
het is toch niet een enorme rotzooi?

kan iemand me nog een keer uitleggen waarom er per sé nog een fb bij zou moeten? om de reden dat 't een troep is of om de reden dat diegene 't gezelliger zou moeten maken oid? dat laatste werkt namelijk niet.
Iets dat misschien zou kunnen heersen is misschien het gevoel dat fb'ers betrokken zijn. Het gevoel dat ze vaak aanwezig zijn ofzo. Ik zal maar ff bot zeggen wat iedereen denkt. Jaap, die zien we nooit. Dan krijg je het gevoel dat hij er nooit is. Bij DK bijv zijn de fb deel van het forum, ze scheppen een soort van geheel, reageren. Ok jij reageert, Leonoor post vaak en reageert ook. Op een of andere manier zouden fb er meer moeten zijn, of het gevoel geven dat ze er zijn... Ik zeg ook maar wat, ik denk hardop, misschien dat het iets helpt, misschien niet...
Oud 16-04-2002, 20:58
ekki
ekki is offline
ok, gothic, ik begrijp wat je bedoelt. maar dan zijn er toch 2 fb's die reageren en betrokken zijn? is dat niet genoeg? moet er nog een fb zijn die betrokken is? en wat levert dat dan precies op?
Oud 17-04-2002, 08:00
Caatje
Caatje is offline
En 6: Geen van bovenstaande opties
Daar stem ik op.

Liefs,
Caroline
Oud 17-04-2002, 09:49
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ekki schreef:
en wat levert dat dan precies op?
voornamelijk het algemene gevoel van betrokkenheid omdat het beleid dichterbij komt. Het gevoel van 'laten we het nu eens met zn allen gaan doen' Het gevoel dat er meer geluisterd wordt waarschijnlijk, omdat je dan een extra aanspreekpunt hebt die zich middenin het forum bevindt.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:29
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Caatje schreef:
En 6: Geen van bovenstaande opties
Daar stem ik op.

Liefs,
Caroline

hmmmmmmmm, dan is vijf ook wel een optie

je kunt moeilijk overal tegen zijn...........
Oud 17-04-2002, 12:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Genesis schreef:

voornamelijk het algemene gevoel van betrokkenheid omdat het beleid dichterbij komt. Het gevoel van 'laten we het nu eens met zn allen gaan doen' Het gevoel dat er meer geluisterd wordt waarschijnlijk, omdat je dan een extra aanspreekpunt hebt die zich middenin het forum bevindt.

Genesis
Zoiets... DoP heeft het goede tijd gehad (toen heette het niet DoP)... Het was een soort groep, net als bijv Onzin, DK of lifestyle... Ik denk dat dat het leukste was. Maar ja als je nieuw was kreeg je geen reacties. Nu is het zo der er een hoop topics staan, maar er is geen geheel, het is ieder voorzich, en ik vind dat de fb'ers bij de groep moeten horen, niet erboven of er gewoon niet. Misschien een soort ander verlangen dan ergens anders. Kijk Leonoor post wel gedichten en reageerd. ekki post soms gedichten en reageert ook soms. Ik wil jullie niet allemaal verwijten geven ofzo, maar bijv Jaap reageert zo goed als niet. Ok hij heeft deze maand een gedicht gepost. En daarvoor? Geen id. Ik vind dat het weer een geheel moet worden, waar de fb'ers een deel van zijn. Een extra fb, waar ik dan voorstel iemand die redelijk post op DoP en zelf ook gedichten post, zou meer groepsgevoel kunnen geven ofzo. Ik denk dat het de sfeer iets goeds doet. En nee, er hoeft geen fb bij omdat het een zooitje is. Maar een fb die reageert en post, net als de rest van de leden... Tja misschien dat een fb zich misschien iets meer moet bewijzen ofzo, of betrokken moet zijn. Tja ik vind dat absoluut niet veel gevraagt en met 3 betrokken fb'ers is er alweer 1 meer dan de 2 die er nu zijn en hoeven de 2 die nu al posten en reageren weer wat minder te reageren ofzo, zolang er maar weer sfeer en geheel komt...

Tja ik probeer telkens maar iets te bedenken, misschien is niemand het er mee eens en is het allemaal dom wat ik zeg, maar misschien dat ik spreek voor meerderen en zit er iets nuttigs bij...
Oud 17-04-2002, 13:50
Iotje
Iotje is offline
Objectieve cijfers:

Jaap: heeft in totaal, dus in alle 106 ! pagina's DoP, twee topics (waarvan 1 gedicht) gepost te weten:

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=21907

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=17197

Ekki: ekki heeft in de afgelopen 106 pagina's DoP 9 topics gepost.
(dat is eclusief de sticky one )

Leonoor: leonoor is de meest dichtende forumbaas op DoP: 23 topics in 106 pagina's op haar naam.

Ik wil met deze cijfers de forumbazen niet afkraken of becommentariseren , ik zie dit alleen als argument voor een extra FB........................

BTW, ik ben Internationalist a.k.a. Vliegh, die dit mogelijk onder Iotjes naam post , maar dat dus niet zeker weet

NB.
Ik heb niet gekeken naar de hoeveelheid reacties van de FB'ers. Ik weet nl. dat helemaal Leo en Ekki vaak reageren en dat het 'm daar dus niet in zit. Misschien past het beter om iemand met echt betrokkenheid erbij te hebben, iemand die zeer regelmatig post (weer denk ik aan: Secreet, Anneee, Ratsja, en Amaru )..........
Oud 17-04-2002, 14:35
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Gothic schreef:

En nee, er hoeft geen fb bij omdat het een zooitje is. Maar een fb die reageert en post, net als de rest van de leden...
ik denk dat dit een belangrijke zin is..

Dat iets goed is wil niet zeggen dat het dus niet meer beter kan.

Citaat:
Internationalist schreef onder de naam van Iotje:
(weer denk ik aan: Secreet, Anneee, Ratsja, en Amaru )..........
Laten we nog maar geen namen noemen, dat is vooruitlopen op de feiten. Gewoon kijken hoeveel mensen dat nodig of wenselijk vinden, en dan lijken de beheerders/ overige FB's mij volwassen genoeg een gedegen kandidaat uit te zoeken.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:17
ekki
ekki is offline
Citaat:
Genesis schreef:

ik denk dat dit een belangrijke zin is..

Dat iets goed is wil niet zeggen dat het dus niet meer beter kan.
dat is zo.
maar, nogmaals, ik denk namelijk dat het niet zo heel veel zou uitmaken of er een nieuwe fb zou komen. het doet namelijk denk ik niets beters aan de sfeer, behalve dat men hier een fb ziet die wat vaker gedichten post dan de huidige ofzo. maar dat verandert niet de kwaliteit van het forum, denk ik. dan zouden we namelijk ook andere regels moeten hebben enzo voor het sluiten e.d. al zou dat ook niet echt veranderingen met zich mee hoeven brengen (klopt deze zin? ).

overigens wil ik benadrukken dat ik niet tegen een fb erbij ben, maar dat ik denk dat het niet zal helpen. dat ik dus niet denk dat het met een fb erbij beter wordt.
misschien ook wel of misschien voor een tijdje.
misschien heb ik ongelijk.

Citaat:

Laten we nog maar geen namen noemen, dat is vooruitlopen op de feiten. Gewoon kijken hoeveel mensen dat nodig of wenselijk vinden, en dan lijken de beheerders/ overige FB's mij volwassen genoeg een gedegen kandidaat uit te zoeken.
idd (dank u)
Oud 17-04-2002, 15:19
ekki
ekki is offline
overigens post ik nu niet meer zo veel gedichten inderdaad. ik schrijf er nog wel veel meer dan ik post, maar ik vind ze niet goed en daarom post ik niet. mijn dichtkunst is achteruit gegaan de laatste tijd.

maar volgens mij reageer ik de laatste tijd toch best wel veel. of totaal niet?
Oud 17-04-2002, 15:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ekki schreef:
overigens post ik nu niet meer zo veel gedichten inderdaad. ik schrijf er nog wel veel meer dan ik post, maar ik vind ze niet goed en daarom post ik niet. mijn dichtkunst is achteruit gegaan de laatste tijd.

maar volgens mij reageer ik de laatste tijd toch best wel veel. of totaal niet?
Er zijn mensen die meer reageren... je reageert af en toe, er wordt gewoon in het algemeen zowiezo te weinig gereageerd...
Oud 17-04-2002, 15:50
ekki
ekki is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Er zijn mensen die meer reageren
dat is waar.
Oud 17-04-2002, 16:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ekki schreef:

dat is waar.
En nu er een opmerking over gemaakt is reageer je mee, das iig iets positiefs...

Maar met die opmerking bedoelde ik, er zijn mensen die meer en die minder reageren... er wordt gewoon in het algemeen weinig gereageerd...
Oud 17-04-2002, 16:44
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Genesis schreef:

Genesis
Had toch even behoefte om mijn keus duidelijk te maken, was geen twijfel aan de FB'ers oid, maar nee, gewoon mijn mening
Oud 17-04-2002, 17:12
ratsja
ratsja is offline
andere FB'er of er een bij.....kan je altijd proberen lijkt me...
wat zijn de tegenargumenten eigenlijk omtrent dit ?
Oud 17-04-2002, 19:05
Secreet
Secreet is offline
Eigenlijk heeft gothic hier iets ongelooflijk zinnigs gezegd waar ik het helemaal mee eens ben...Het gaat er niet om hoe functioneel forumbazen zijn, en of ze overal slotjes op zetten en de rommel weghalen...Dat is namelijk niet alles wat een forumbaas maakt..

Zoals al vaker is genoemd: De betrokkenheid van een forumbaas bij een forum moet ook van belang zijn...Er moet een band zijn, zowel tussen forummers onderling als forumbazen...als iedereen elkaar en het forum waar ze zitten beter begrijpen, zou dat bevorderend voor de sfeer zijn, en effectiever in het posten...

Je kunt 20 topics met gedichten posten, maar zonder enige connectie en belangen hierbij is een reply...net zo nutteloos als het woord "mooi".

Damn...toch weer gwereageerd...
Oud 17-04-2002, 20:35
ekki
ekki is offline
dus de band die ik met dit forum heb is te klein, waardoor er een fb moet komen waarvan de band met dit forum groter is.

tsja.

overigens heb ik al wat dingen geplaatst op admin hierover, over een eventuele nieuwe fb erbij en wat mensen daarvan vinden.

het is nog best lastig een hele goeie fb te vinden. ik zal het hier maar ook meteen zeggen, ik ben namelijk een beetje 'bang' voor 'vriendjespolitiek' hier. maar ik weet niet of dat 'rechtvaardig' is.

iig staat er een discussie op admin en horen jullie er nog meer over.
Oud 17-04-2002, 20:54
ekki
ekki is offline
Citaat:
Internationalist en ratsja vroegen:
andere FB'er of er een bij.....kan je altijd proberen lijkt me...
wat zijn de tegenargumenten eigenlijk omtrent dit ?
omdat er al genoeg fb's zijn.

maar nogmaals: we discussiëren erover op admin.
Oud 17-04-2002, 21:15
AngelLena
AngelLena is offline
heb op 1,2 en 3 gestemd. Een extra forumbaas is misschien wel makkelijk. Heb je grotere indruk onder fb's wat hier allemaal gaande is, fb's zijn er denk ik ook niet 24 uur per dag. Verder zou een strenger beleid helemaal geen kwaad kunnen. Ja, en 2, ach, dat haalt niet zoveel uit volgens mij, maar ja, er stond geen optie 1 en 3 dus dan 2 er maar bij.
Oud 17-04-2002, 21:31
ekki
ekki is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
...fb's zijn er denk ik ook niet 24 uur per dag...
is imho ook niet nodig op dit forum. het is geen onzin of kantine.
Oud 18-04-2002, 09:00
Caatje
Caatje is offline
Citaat:
Iotje schreef:
hmmmmmmmm, dan is vijf ook wel een optie

je kunt moeilijk overal tegen zijn...........
Blijkbaar kan dat wel en zeker in dit geval,
ik zal het even toelichten:

Een extra fbbaas hoef ik niet, deze boeien me ook al niet, ik post hier gewoon mijn gedichten en lees af en toe andere gedichten, daar heb ik sowieso geen FB voor nodig. Maar ik vind het prima dat ze er zijn.

Ik heb geen vaste topic met uitleg over dichten, links e.d. nodig, vind ik overigens ook behoorlijk overdreven in een topic waar mensen komen die al dichten.

Het beleid hoeft voor mij niet strenger te worden, maar als het wel gebeurt, ook goed.

Keuze 1, 2 en 3 zijn het dus niet voor mij.

Maar 5 iets anders ook niet, want ik hoef niets anders, wil hier gewoon af en toe mijn gedichten posten en af en toe wat gedichten lezen.

Vandaar dat ik ben voor een 6e optie: Geen van bovenstaande opties.
Oud 18-04-2002, 09:44
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Caatje schreef:
*lapje tekst*
een tevreden lid

Ik denk dat jij ook weer iemand bent die weinig last heeft met FB's en ook weinig te zeuren heeft watdat soort dingen aan gaat.. Maar als je nou eens gevraagd wordt wat jij graag beter zou wilen zien, wat zou je noemen??

Genesis
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:28
ratsja
ratsja is offline
word er dan wel iets aan gedaan....vraag ik me af
en wat is nu werkelijk het probleem
Reageren

Regels voor berichten