Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2014, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oké, ik denk dat ik het snap. Omdat er geen rood stipje dichter bij het doel staat dan hij, mag hem de bal niet toegespeeld worden.

Of mag ie daar überhaupt niet staan? Is ie nu al in overtreding?
Hij mag er wel staan, maar zodra hij aangespeeld wordt is het buitenspel en wordt ie afgefloten.

Uitzondering is als de tegenstander de bal naar hem speelt, of als het gaat om een ingooi of doeltrap.
Oud 16-06-2014, 20:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je hebt de boel ten minste nog netjes op een bord gelegd. Ik eet het altijd uit het bakje.
Deed ik ook wel eens, maar ik vind dat niet makkelijk eten.
Oud 16-06-2014, 20:34
Verwijderd
Ook op een bord ziet het er iig nogal vies uit.
Oud 16-06-2014, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er om dat op het moment dat je de bal speelt, je precies het juiste bedrag moet betalen om de arbitrage en de FIFA om te kopen en de juiste hoeveelheid doping moet gebruiken. Anders is het buitenspel.
Oud 16-06-2014, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Oké, ik denk dat ik het snap. Omdat er geen rood stipje dichter bij het doel staat dan hij, mag hem de bal niet toegespeeld worden.

Nee, pas als je de bal aanraakt/actief meedoet aan het spel (bijvoorbeeld voor de keeper gaan staan zodat ie geen bal kan zien aankomen) sta je buitenspel en word je afgefloten. Hij staat nu inderdaad wel in buitenspelpositie en als hem de bal nu wordt aangespeeld, staat ie buitenspel.

Snappez-vous?
Oud 16-06-2014, 20:39
Verwijderd
Citaat:

Alleen als hij op dat moment aangespeeld wordt door een ander blauw stipje.

oh latetrain.
Oud 16-06-2014, 20:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hij mag er wel staan, maar zodra hij aangespeeld wordt is het buitenspel en wordt ie afgefloten.

Uitzondering is als de tegenstander de bal naar hem speelt, of als het gaat om een ingooi of doeltrap.
Wat is een ingooi en wat is een doeltrap? Je verzint nu dingen, denk ik.

Citaat:
Deed ik ook wel eens, maar ik vind dat niet makkelijk eten.
Ik ook niet, maar als ik lui genoeg ben voor een kant-en-klaar-maaltijd, ben ik te lui voor een bord.
Oud 16-06-2014, 20:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, pas als je de bal aanraakt/actief meedoet aan het spel (bijvoorbeeld voor de keeper gaan staan zodat ie geen bal kan zien aankomen) sta je buitenspel en word je afgefloten.
Is dat niet heel discutabel, wanneer iemand 'actief meedoet' aan het spel? Ik vind het maar ingewikkeld.

Maar ik snap het nu wel, geloof ik.
Oud 16-06-2014, 20:50
Verwijderd
Ik vind je behoorlijk koketteren met je voetbal-ignorance, elk EK/WK weer, maar ik geloof dat ik dat elke keer zeg.
Oud 16-06-2014, 20:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is een ingooi en wat is een doeltrap? Je verzint nu dingen, denk ik.
Nu loop je te obvious te trollen.
Oud 16-06-2014, 20:56
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind je behoorlijk koketteren met je voetbal-ignorance, elk EK/WK weer, maar ik geloof dat ik dat elke keer zeg.
Ik stel gewoon vragen.

En verder zou ik er niet zo mee koketteren als andere mensen niet zo koketteerden met hun voetbalkennis.
Oud 16-06-2014, 20:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nu loop je te obvious te trollen.
Ik neem aan dat doeltrap gewoon betekent dat iemand de bal in het doel trapt, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat een ingooi is.
Oud 16-06-2014, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet heel discutabel, wanneer iemand 'actief meedoet' aan het spel?
Ja!
Oud 16-06-2014, 20:59
Verwijderd
haha dat is waar ja, vanuit een doeltrap kan je niet buitenspel staan hebben wij ooit nog een prachtige goal mee gemaakt
Oud 16-06-2014, 21:00
Carn
Carn is offline
Toch knap dat er kinderen van 6 zijn, met een lager intellect dan dat van jou Turk, die dit allemaal al wel snappen. Hoogst opmerkelijk. tenzij je lekker aan het trollen bent natuurlijk. Je hebt toch wel iemand ooit een bal zien ingooien, of de keeper een bal zien uittrappen?
Oud 16-06-2014, 21:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Toch knap dat er kinderen van 6 zijn, met een lager intellect dan dat van jou Turk, die dit allemaal al wel snappen. Hoogst opmerkelijk. tenzij je lekker aan het trollen bent natuurlijk. Je hebt toch wel iemand ooit een bal zien ingooien, of de keeper een bal zien uittrappen?
Waarom heet het eigenlijk voetbal? En waarom voetbal?
Oud 16-06-2014, 21:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik de terminologie ken. 'Doeltrap' en 'ingooi' zijn geen woorden die duidelijk maar één mogelijke definitie hebben, en als ik ze ooit eerder gelezen heb, ben ik dat vergeten.

Zo opmerkelijk vind ik het niet. Er zijn ook heel veel mensen die slimmer zijn dan ik en niet weten hoe je een omelet bakt.
Oud 16-06-2014, 21:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat als je buiten het strafschopgebied scoort drie punten krijgt en een groene kaart.
Oud 16-06-2014, 21:11
Turk February
Turk February is offline
Godsamme, toon ik eens interesse, is het nog niet goed. Jullie zijn net mijn ouders.
Oud 16-06-2014, 21:16
Verwijderd
Ga dan gewoon kijken woensdag. Hartstikke leuk. Biertje derbie, paar tetten.
Oud 16-06-2014, 21:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ga dan gewoon kijken woensdag. Hartstikke leuk. Biertje derbie, paar tetten.
Nee. Ik ga wel de puntencompilatie kijken, mocht het weer zo'n geliefde wedstrijd worden. Maar anderhalf uur gaat me echt veel te ver.

Bovendien heb ik geen televisie, maar dat zul je ook wel weer pretentieus vinden.
Oud 16-06-2014, 21:18
Verwijderd
Citaat:

Bovendien heb ik geen televisie, maar dat zul je ook wel weer pretentieus vinden.
Mwa.

Tenzij je er essays over schrijft.
Oud 16-06-2014, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Het spel draait erom dat je met je voeten tegen een bal aanschopt? Snap je ook niet waarom handbal handbal heet ofzo?
Oud 16-06-2014, 21:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mwa.

Tenzij je er essays over schrijft.
Ik heb nog nooit een essay geschreven over het niet hebben van een televisie.
Oud 16-06-2014, 21:35
Verwijderd
Er staan op deze pagina heel veel woorden die ik saai vind.
Oud 16-06-2014, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Biertje derbie, paar tetten.
Deze niet.
Oud 16-06-2014, 21:45
Turk February
Turk February is offline
Para, weet jij wat een ingooi en een doeltrap zijn? Ben ik raar dat ik dat niet wist? Ik wil zo graag normaal zijn, maar ze helpen me niet.
Oud 16-06-2014, 21:48
Verwijderd
Hihi Turkie doet een beetje dertien.
Oud 16-06-2014, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Para, weet jij wat een ingooi en een doeltrap zijn? Ben ik raar dat ik dat niet wist? Ik wil zo graag normaal zijn, maar ze helpen me niet.
Zal ik het maar zeggen dan?

Ja, kerel, je bent bijzonder. Bravo. Morgen komt de dierentuin je ophalen en overmorgen komen we je bewonderen.
Oud 16-06-2014, 21:52
Verwijderd
Citaat:

Ik weet niet wat een ingooi en een doeltrap zijn. Ik denk dat het is met trappen en gooien.
Oud 16-06-2014, 21:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zal ik het maar zeggen dan?

Ja, kerel, je bent bijzonder. Bravo. Morgen komt de dierentuin je ophalen en overmorgen komen we je bewonderen.
Als ik serieus ben denken ze dat ik troll, en als ik overduidelijk een grapje maak denken ze dat ik serieus ben.
Oud 16-06-2014, 22:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat denken jullie dat ingooien betekent? 'In' en 'gooien' moet toch wel te raden zijn? Kennen jullie het begrip 'zijlijn'? En dat een bal 'uit het spel' kan zijn? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen met een beetje gezond verstand echt niet kunnen zien wat het betekent.

Kijk, doeltrap kan ik nog wel begrijp dat je dat verwart met 'schot op doel', maar ingooien, nee.
Oud 16-06-2014, 22:34
Verwijderd
Dat ia toch de bal in het veld gooien?
Oud 16-06-2014, 22:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat denken jullie dat ingooien betekent? 'In' en 'gooien' moet toch wel te raden zijn? Kennen jullie het begrip 'zijlijn'? En dat een bal 'uit het spel' kan zijn? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen met een beetje gezond verstand echt niet kunnen zien wat het betekent.
Ik zat eraan te denken in relatie met buitenspel, dus daarom gingen mijn gedachten niet naar het gooien van de bal vanaf de zijlijn - wat inderdaad de meest voor de hand liggende betekenis is. Maar de meest voor de hand liggende is niet altijd de juiste, bij sport. Bovendien wist ik niet dat spelers überhaupt de bal in het veld mogen gooien, op de keeper na.
Oud 16-06-2014, 22:49
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Het leukste aan voetbal vind ik dat het nogal veel los maakt bij mensen. Daarom vind ik dit topic ook heel leuk.

Ik ben net 5 dagen op minivakantie geweest en het was zo onvoorstelbaar fijn maar 5 dagen met 27 mensen op pad zijn maakt dat mijn huis nu heel leeg en stil is en ik heb heimwee en voel me alleen
Oud 16-06-2014, 22:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik was uiteraard een brave Nederlander en heb vol overgave aangemoedigd en de hele wedstrijd gekeken! In een pakje.

Met andere mensen in pakjes!

Ik had ook een leeuwenmuts:

Oud 16-06-2014, 22:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Het was heel leuk!
Oud 16-06-2014, 22:54
Turk February
Turk February is offline
Die muts.
Oud 16-06-2014, 22:54
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ja ik heb 'm mee naar huis genomen zodat ik 'm woensdag weer op kan
Oud 16-06-2014, 22:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En ik heb voor het eerst in 10 jaar weer paardgereden Het was heul leuk.
Oud 16-06-2014, 23:00
Verwijderd
Hebben jullie gemengde disputen? Geeft dat niet kk veel gezeik met onderling neuken en relaasies en uitmaken enzo?
Oud 16-06-2014, 23:01
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Zowel gemengd als ongemengd. Ik zou kkveel gezeik krijgen met alleen maar vrouwen, de tering wat een ellende lijkt me dat
Oud 16-06-2014, 23:05
Verwijderd
Ja true, dat probleem heb je bij mannen natuurlijk niet/veel minder.

Je bent toch wel de dispuutsslet he? Of hou je t (bewust) buiten je dispuut?
Oud 16-06-2014, 23:07
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
De afspraak is dat er in principe niet geregeld wordt. Gaat wel eens mis, maar dat geeft nooit gezeur. Twee mensen hebben een relatie met elkaar en er zijn twee exen, dat is 't wel zo'n beetje. Er is heus wel eens wat gezoend tussen mensen, maar dat heeft nooit gezeik gegeven, juist omdat mensen weten dat ze nog wel een tijdje met elkaar door moeten.
Oud 16-06-2014, 23:08
Verwijderd
Oud 16-06-2014, 23:10
Turk February
Turk February is offline
.sann, ik ga morgen naar Maleficent. Ik ben bang dat ik hem leuk ga vinden.
Oud 16-06-2014, 23:11
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben heel benieuwd. Ik denk dat je 'm vreselijk gaat vinden. Maar wel om andere redenen dan je normale disneyfilms vreselijk vindt.
Oud 16-06-2014, 23:12
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wel even laten horen wat je ervan vond!
Oud 16-06-2014, 23:12
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh We hebben twee relaties bedenk ik nu Maar het tweede stel zijn twee mannen, dus dat "probleem" zou je ook bij ongemengd zijn tegengekomen.
Oud 16-06-2014, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Oh We hebben twee relaties bedenk ik nu Maar het tweede stel zijn twee mannen, dus dat "probleem" zou je ook bij ongemengd zijn tegengekomen.

hier had pas een gast de verse ex (twee weken oid, hadden twee jaar gehad) van een ander geneukt. dat was de eerste keer echt gezeik in een mannelijke jaarclub volgens mij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten