| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik weet niet hoe konijnen zijn, maar ik had ook honderdduzend rattenfoto's omdat er van elke honderd foto's misschien eentje lukte. Of heb je zo veel gelukte foto's?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en als dat een sneer is naar mijn toekomstige (theoretische) bruiloft, dan moet je me toch echt eens beter leren kennen ![]() Ik ga slapen bitches, morgen nog 1x om half 6 wakker worden en dan is het godzijdank weer weekend
|
|
|
|
En Pip naamzoek: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1892049
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Anyway, morgenochtendvroeg ga ik naar BKS, dus dikke doei en bis maandag!
|
|
||
|
Citaat:
maar ik dacht, jij snapt dat vast! Soort van dan.En Trimm, sowieso wijn en bier door elkaar drinken, wat al geeft wijn na bier wel plezier. Zeggen ze.
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Rijksgecommitteerde klinkt als een functie uit het Derde Rijk.
![]() *Philip Bloemendal-stem*1 "Rijksführer2 Himmler decoreerde rijksgecommitteerde Röhm3 met de hoogst mogelijke onderscheiding, de koperen Siegfriedaars4, vanwege zijn tomeloze inzet in het bestrijden van ons aller vijand, de Bolsjewiek!" 1Bloemendal was Jood, zijn hele familie kwam om in Auschwitz en hij begon met presenteren na WOII. Mijn voorbeeld is dus niet alleen incorrect maar zelfs nogal cru. Maar toch past zijn stem het beste. 2Himmler's bijnaam was "Reichsheini" omdat hij 741924 functies bekleedde die allemaal met "Reichs" begonnen. 3Röhm en Himmler konden elkaar niet uitstaan. De beschreven situatie is erg onwaarschijnlijk. Tevens heeft Röhm nooit een Reichsfunctie bekleed. 4Onderscheiding bestond niet echt. (red.) Laatst gewijzigd op 20-06-2014 om 16:05. |
|
|
|
Verwijderd
|
Hier is een filmpje waarmee de overheid probeert om hoeren zo ver te krijgen dat ze zogenaamde mensenhandel melden.
:') |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zijn konijnen eigenlijk knuffelig?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk dat mijn konijnen 80% van de tijd binnen 10 centimeter van elkaar zitten. Door mensen worden de meeste konijnen wel graag geaaid, maar niet graag opgepakt.
|
|
![]() |
|
|