| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Margot: ik heb niet alle tips doorgelezen, maar hier wat tips van mij. Begin op tijd. Gooi alles weg wat je niet gebruikt hebt in de laatste maanden en ook niet van plan bent te gaan gebruiken. Lees niet alles door wat je tegenkomt: dat duurt for ever, als je niet weet wat er in dat boekje of schrift staat, is het vast niet belangrijk. Haal meer dozen dan je nodig denkt te hebben, je hebt namelijk meer zooi dan je denkt. Gooi zoveel mogelijk bij elkaar in een doos wat bij elkaar hoort en wat voor jou logisch is. Zware dozen (boeken oid) niet te zwaar maken, maar de helft vullen met lichte spullen, zoals handdoeken of iets. Zoek leuke vrienden die je shit willen sjouwen en geef ze te eten daarna
![]() Mocht je naar je nieuwe huis gaan om te klussen, neem alvast iets mee. Accepteer alle hulp, ook in schoonmaken zit meer werk dan je denkt. Koop een nieuwe wc bril als de woningbouw die er niet al heeft opgezet. Dit zijn dingen die ik heb gedaan of juist niet heb gedaan met mijn verhuizing. Ik ben geen expert (verre van zelfs), maar ik ging van een kamertje van 12 m2 naar een tweekamerwoning en mijn berging staat VOL ik heb veel meer spullen dan ik dacht en ik kwam uit 1 kamertje.
|
|
||
|
Citaat:
(uit Een Leven in Puin...)Miekje: leuk voor je
|
|
||
|
Citaat:
Eww.
|
|
|
|
Mijn vooroordeel over dorpen dat al-tijd bevestigd wordt is weer bevestigd: ze kennen hier niet het principe dat als je met twintig dingen in de rij staat bij de supermarkt, en de persoon achter je heeft maar één ding, dat je die persoon dan voor laat gaan.
|
|
|||
|
Citaat:
Bij m'n ouders in't dorp zijn ze volgens mij wel vriendelijk. Dom, maar vriendelijk. Citaat:
|
|
|
|
Leuk haar Trimm!
In Almelo is eigenlijk hemaal niet zo veel te doen, maar het klinkt lekker en vrijwel iedereen (iig in Almelo en omstreken) kent het. Bovendien is Finkers cool
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en ik ben ziek vanaf vrijdag al, nu gaat het wat beter, maar morgen ga ik op vakantie, ik hoop dat het allemaal goedkomt.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
ik kijk een oude Ik Vertrek. Een pand kopen in een verlaten dorp in Frankrijk van 3,5e ton wat je nog nooit gezien hebt, alleen op plaatjes
![]() |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan word je op de voorpagina van de telegraaf een moordenaar genoemd. |
|
|
|
||