Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2014, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor al jullie tips! Ik ga inderdaad echt héél erg veel weggooien, ook meubels enzo. Ik krijg bijna een rolberoerte als ik eraan denk hoeveel ik nog moet doen, maar gelukkig ga ik pas over twee weken verhuizen en heb ik een week van tevoren vakantie.
die meubels kun je laten ophalen door de kringloop. Dan hoef je er zelf niet mee te sjouwen.
Advertentie
Oud 16-07-2014, 21:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Margot: ik heb niet alle tips doorgelezen, maar hier wat tips van mij. Begin op tijd. Gooi alles weg wat je niet gebruikt hebt in de laatste maanden en ook niet van plan bent te gaan gebruiken. Lees niet alles door wat je tegenkomt: dat duurt for ever, als je niet weet wat er in dat boekje of schrift staat, is het vast niet belangrijk. Haal meer dozen dan je nodig denkt te hebben, je hebt namelijk meer zooi dan je denkt. Gooi zoveel mogelijk bij elkaar in een doos wat bij elkaar hoort en wat voor jou logisch is. Zware dozen (boeken oid) niet te zwaar maken, maar de helft vullen met lichte spullen, zoals handdoeken of iets. Zoek leuke vrienden die je shit willen sjouwen en geef ze te eten daarna
Mocht je naar je nieuwe huis gaan om te klussen, neem alvast iets mee. Accepteer alle hulp, ook in schoonmaken zit meer werk dan je denkt. Koop een nieuwe wc bril als de woningbouw die er niet al heeft opgezet.

Dit zijn dingen die ik heb gedaan of juist niet heb gedaan met mijn verhuizing. Ik ben geen expert (verre van zelfs), maar ik ging van een kamertje van 12 m2 naar een tweekamerwoning en mijn berging staat VOL ik heb veel meer spullen dan ik dacht en ik kwam uit 1 kamertje.
Oud 16-07-2014, 22:14
Verwijderd
Voor boeken zijn wijndoosjes en kiwidoosjes ook ideaal, gewoon mee nemen van supermarkten, ze zijn stevig en de meeste fictie past goed in die doosjes en mensen kunnen er een, twee of drie tegelijk tillen afhankelijk van hoe sterk ze zijn.
Oud 17-07-2014, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik mis mijn lief terwijl ik die gisteren nog heb gezien Stom hoofd.
Nieuwe romantische interesse, Miek?
Oud 17-07-2014, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe romantische interesse, Miek?
(even Paranoide onder haar steen vandaan trekken hoor)

Para, Miekje doet het met Wolter!
Oud 17-07-2014, 22:37
Verwijderd
En veel ook
Oud 18-07-2014, 06:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En gelijk hebben ze
Oud 18-07-2014, 09:21
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens toch
Oud 18-07-2014, 09:46
Neko*
Neko* is offline
We zijn allemaal gewoon heel blij voor jullie! Niets mis mee, toch?
Oud 18-07-2014, 09:58
Miekje*
Miekje* is offline
Nee, maar ik ben het gewoon niet gewend, ofzo Elke keer als iemand zegt 'wat leuk, ik ben blij voor jullie' denk ik 'ahw' maar doe ik ook een beetje
Oud 18-07-2014, 11:14
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Margot: ik heb niet alle tips doorgelezen, maar hier wat tips van mij. Begin op tijd. Gooi alles weg wat je niet gebruikt hebt in de laatste maanden en ook niet van plan bent te gaan gebruiken. Lees niet alles door wat je tegenkomt: dat duurt for ever, als je niet weet wat er in dat boekje of schrift staat, is het vast niet belangrijk. Haal meer dozen dan je nodig denkt te hebben, je hebt namelijk meer zooi dan je denkt. Gooi zoveel mogelijk bij elkaar in een doos wat bij elkaar hoort en wat voor jou logisch is. Zware dozen (boeken oid) niet te zwaar maken, maar de helft vullen met lichte spullen, zoals handdoeken of iets. Zoek leuke vrienden die je shit willen sjouwen en geef ze te eten daarna
Mocht je naar je nieuwe huis gaan om te klussen, neem alvast iets mee. Accepteer alle hulp, ook in schoonmaken zit meer werk dan je denkt. Koop een nieuwe wc bril als de woningbouw die er niet al heeft opgezet.

Dit zijn dingen die ik heb gedaan of juist niet heb gedaan met mijn verhuizing. Ik ben geen expert (verre van zelfs), maar ik ging van een kamertje van 12 m2 naar een tweekamerwoning en mijn berging staat VOL ik heb veel meer spullen dan ik dacht en ik kwam uit 1 kamertje.
Dank je! Hopelijk kan ik je zus nog een keer zo ver krijgen dat ze Manita komt spelen bij me (uit Een Leven in Puin...)

Miekje: leuk voor je
Oud 18-07-2014, 11:27
Verwijderd
ooooh dat mens bedoel je ja dat kan ik.
Oud 18-07-2014, 11:28
Verwijderd
anne kan de rol van die blonde psycholoog wel op zich nemen.
Oud 18-07-2014, 13:24
Hazel
Hazel is offline
Gaan we dan een spiegel kapotmaken als symbool voor mijn verleden?
Oud 18-07-2014, 14:32
Verwijderd
ja, en op straat een lijn trekken met stoepkrijt waar je dan overheen moet stappen om het verleden achter je te laten en het heden in te stappen.

Daar is het nu tijd voor Margot
Oud 18-07-2014, 14:39
Verwijderd
Citaat:
(even Paranoide onder haar steen vandaan trekken hoor)

Para, Miekje doet het met Wolter!
Toe maar!
Oud 18-07-2014, 17:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, maar ik ben het gewoon niet gewend, ofzo Elke keer als iemand zegt 'wat leuk, ik ben blij voor jullie' denk ik 'ahw' maar doe ik ook een beetje
Voor de afwisseling zal ik dan maar even het volgende zeggen:

Eww.
Oud 18-07-2014, 17:54
Miekje*
Miekje* is offline
<3
Oud 18-07-2014, 21:15
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ja, en op straat een lijn trekken met stoepkrijt waar je dan overheen moet stappen om het verleden achter je te laten en het heden in te stappen.

Daar is het nu tijd voor Margot
Oud 18-07-2014, 21:50
Verwijderd
ik heb schoenen gekocht voor Sam. maat 40
Oud 18-07-2014, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ach joh, dat had ik ook op zijn leeftijd. Grootpoten ftw!
Oud 18-07-2014, 22:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en nu voel ik me teringschattig.'
Oud 19-07-2014, 08:08
Qimm
Qimm is offline
Beeld bij terinschattig svp!
Oud 19-07-2014, 16:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Beeld bij terinschattig svp!
Spoiler
Oud 19-07-2014, 16:08
Turk February
Turk February is offline
Mijn vooroordeel over dorpen dat al-tijd bevestigd wordt is weer bevestigd: ze kennen hier niet het principe dat als je met twintig dingen in de rij staat bij de supermarkt, en de persoon achter je heeft maar één ding, dat je die persoon dan voor laat gaan.
Oud 19-07-2014, 16:12
Verwijderd
Staat je goed Trimm
Oud 19-07-2014, 16:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn vooroordeel over dorpen dat al-tijd bevestigd wordt is weer bevestigd: ze kennen hier niet het principe dat als je met twintig dingen in de rij staat bij de supermarkt, en de persoon achter je heeft maar één ding, dat je die persoon dan voor laat gaan.
Heb je 't gevraagd, of merkten de anderen je niet op?
Bij m'n ouders in't dorp zijn ze volgens mij wel vriendelijk. Dom, maar vriendelijk.

Citaat:
Staat je goed Trimm
Oud 19-07-2014, 16:58
Verwijderd
Ik ben heel lang in de etos geweest want daar was airco. En alle douchegel was tweede gratis dus nu heb ik een berg douchegel.
Oud 19-07-2014, 17:01
Verwijderd
Ik vind het heel grappig dat dit de officiële leuze van Almelo is:

Terwijl dat gebaseerd is op dit stukje van Finkers:

Dus of Almelo heeft zelfspot, of het zijn döllen

Laatst gewijzigd op 19-07-2014 om 17:07.
Oud 19-07-2014, 17:47
Qimm
Qimm is offline
Leuk haar Trimm!

In Almelo is eigenlijk hemaal niet zo veel te doen, maar het klinkt lekker en vrijwel iedereen (iig in Almelo en omstreken) kent het. Bovendien is Finkers cool
Oud 19-07-2014, 19:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heb je 't gevraagd, of merkten de anderen je niet op?
Nee, ik ga dat soort dingen niet vragen. Het is ook niet heel belangrijk. Alleen opvallend dat ik in de stad altijd word voorgelaten, en in het dorp nooit.
Oud 20-07-2014, 09:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dan enk ik dat het uitmaakt welk dorp, ik word regelmatig voorgelaten en ik laat ook mensen voor
Oud 20-07-2014, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ga dat soort dingen niet vragen. Het is ook niet heel belangrijk. Alleen opvallend dat ik in de stad altijd word voorgelaten, en in het dorp nooit.
Ik heb er nog nooit zo bij stil gestaan. Ik ga er eens opletten.

Oh en ik ben ziek vanaf vrijdag al, nu gaat het wat beter, maar morgen ga ik op vakantie, ik hoop dat het allemaal goedkomt..
Oud 20-07-2014, 11:24
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dan enk ik dat het uitmaakt welk dorp, ik word regelmatig voorgelaten en ik laat ook mensen voor
Dit is ook mijn ervaring.
Oud 20-07-2014, 13:09
Verwijderd
Dorpelingen hebben nooit haast.
Oud 20-07-2014, 13:25
Neko*
Neko* is offline
Er worden hier zware dingen van zolder naar beneden gehaald. Het klinkt alsof het hele huis elk moment in elkaar kan zakken.
Oud 20-07-2014, 13:26
Neko*
Neko* is offline
En ook alsof ze van de trap flikkeren met hun beiden en de zware dingen bovenop hun vallen. Minus alle geschreeuw. Wat de enige reden is dat ik mijn hartslag nog een beetje onder controle kan houden.
Oud 20-07-2014, 16:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat denk ik ook. Dat ze me niet als dorpgenoot herkennen zal ook meespelen.
Oud 20-07-2014, 17:12
Qimm
Qimm is offline
Ah ja, de hechte kliek van een dorp...
Oud 20-07-2014, 17:53
Neko*
Neko* is offline
Nou iderdaad. Iemand die ik niet ken zal ik heus niet voorlaten. En zeker niet een die eruit ziet alsof hij hier niet vandaan komt.
Oud 20-07-2014, 18:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 20-07-2014, 19:43
Verwijderd
De auto is kapot. We moeten waarschijnlijk langer blijven
Oud 21-07-2014, 01:00
Verwijderd
Voorpagina's van afgelopen zaterdag.

Typisch contrast.
Oud 21-07-2014, 09:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
"aanslag niet zonder gevolgen" orly?
Oud 21-07-2014, 11:15
Verwijderd
ik kijk een oude Ik Vertrek. Een pand kopen in een verlaten dorp in Frankrijk van 3,5e ton wat je nog nooit gezien hebt, alleen op plaatjes Geen woord Frans spreken, het oude huis niet verkocht. En het pand wat ze hebben gekocht is gewoon een lekkend krot. Heerlijk programma
Oud 21-07-2014, 11:33
Verwijderd
"eh, quelle age...eeh.. houw alt is de tjaald? Das de tjaald sliep wis joe in eh, le chambre, de roem?'
Oud 21-07-2014, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Voorpagina's van afgelopen zaterdag.

[afbeelding]

Typisch contrast.
Ik las trouwens over die militair-achtige man met die knuffel dat die foto uit een filmpje komt waarin die man de fotograaf naar het gecrashte vliegtuig leidt en vertelt hoe vreselijk het allemaal is en dan de knuffel opraapt en iets zegt als "kijk toch eens wat mensen elkaar aandoen" (geen letterlijk citaat maar iets van die strekking) en de knuffel weer neerlegt.

En dan word je op de voorpagina van de telegraaf een moordenaar genoemd.
Oud 21-07-2014, 11:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik las trouwens over die militair-achtige man met die knuffel dat die foto uit een filmpje komt waarin die man de fotograaf naar het gecrashte vliegtuig leidt en vertelt hoe vreselijk het allemaal is en dan de knuffel opraapt en iets zegt als "kijk toch eens wat mensen elkaar aandoen" (geen letterlijk citaat maar iets van die strekking) en de knuffel weer neerlegt.

En dan word je op de voorpagina van de telegraaf een moordenaar genoemd.
Hmmm, maar dat is toch diezelfde man die op t journaal was en alle ovse-waarnemers weer wegstuurde met een tekst in de trant van 'ik wil geen geweld gebruiken, maar iedereen moet zich wel aan mijn regels houden'?
Oud 21-07-2014, 11:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Niet dat ik het van goede journalistiek vind getuigen om alle separatisten als moordenaars te bestempelen.
Oud 21-07-2014, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Niet dat ik het van goede journalistiek vind getuigen om alle separatisten als moordenaars te bestempelen.
'Er zijn ook goede'
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten