Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2014, 22:34
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Diezerpoort is gewoon binnenstad
Advertentie
Oud 08-09-2014, 22:35
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Had je trouwens gezien dat de Lin Singh afgefikt is vannacht?
Nee maar ik weet ook niet waar dat is.
Oud 08-09-2014, 22:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik ben net thuis. Nu ga ik huiswerk maken. Morgen moet ik weer om 7:20 van huis. Ik denk dat dit studiejaar het einde gaat zijn van mijn forumcarrière, dus als iemand nog dringende bekentenissen heeft zou ik er enige vaart achter zetten.
Oud 08-09-2014, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Nee maar ik weet ook niet waar dat is.
Tegenover dat studentenkot waar ik een keer op de WC heb gekotst in de Thomas A. Kempisstraat
Oud 08-09-2014, 23:21
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb echt de hardste buren-treiter-muziek aangezet. Van Miley Cyrus tot Children of Bodom, Justin Bieber tot Deftones.
Waarom? Je buurjongen was toch een beetje verliefd op je?
Oud 09-09-2014, 06:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ach ja, laatst twijfelde een klasgenoot of Balkenende nou wel of niet onze huidige MP was.

Deze zei, nadat ik opmerkte dat hij vanaf volgend jaar mocht stemmen en dat hij zich er misschien in kon verdiepen, enthousiast dat hij op pvv ging stemmen. Kan je ook niet veel van verwachten.
Citaat:
Waarom? Je buurjongen was toch een beetje verliefd op je?
Omdat het kan. En nee. Ik weet niet wat voor informatie mijn zus jouw allemaal zit te voeren, maar dat is niet waar. Plus, ik had het over mijn buurman. Die naast me woont
Oud 09-09-2014, 07:36
Miekje*
Miekje* is offline
Paranoïde naamzoek, welke studie ben je begonnen?

Hier ook weer de eerste studiedag, ik ben benieuwd naar hoe mijn keuzevakken gaan zijn. Twee dit blok, drukke boel.
Oud 09-09-2014, 07:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Deze zei, nadat ik opmerkte dat hij vanaf volgend jaar mocht stemmen en dat hij zich er misschien in kon verdiepen, enthousiast dat hij op pvv ging stemmen. Kan je ook niet veel van verwachten.

Omdat het kan. En nee. Ik weet niet wat voor informatie mijn zus jouw allemaal zit te voeren, maar dat is niet waar. Plus, ik had het over mijn buurman. Die naast me woont
Haha, dat heb ik niet van je zus hoor. Je postte zelf ook heel vaak over hem
Oud 09-09-2014, 10:59
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi! Ik heb een mastertitel, een promotieplek, een nieuwe kamer en een bril. Hoe is 't met jullie?
Oud 09-09-2014, 11:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb ook een mastertitel, een promotieplek, een nieuwe kamer en een bril.
Oud 09-09-2014, 11:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb ook een mastertitel, een promotieplek, een nieuwe kamer en een bril.
Match made in heaven. Trouwen?
Oud 09-09-2014, 11:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Misschien een andere keer.
Oud 09-09-2014, 11:10
Lorelei
Lorelei is offline
Ook goed. Ik doe niet zo moeilijk.

Ben jij niet inmiddels bijna klaar met je promotie trouwens? (/zou moeten zijn)
Oud 09-09-2014, 11:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Heb er nu drie jaar op zitten. Promoties duren hier doorgaans ruim vier jaar. Ik zit redelijk op schema qua papers.
Oud 09-09-2014, 11:28
Lorelei
Lorelei is offline
Ah, ok, ik had gedacht dat je al meer dan drie jaar bezig zou zijn. Fijn dat het goed gaat qua papers. Hebben ze daar ongeveer dezelfde regels/eisen als in Nederland of is het heel anders?
Oud 09-09-2014, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Ik heb een mastertitel, een promotieplek, een nieuwe kamer en een bril. Hoe is 't met jullie?
Gefeliciteerd!
Oud 09-09-2014, 12:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ah, ok, ik had gedacht dat je al meer dan drie jaar bezig zou zijn. Fijn dat het goed gaat qua papers. Hebben ze daar ongeveer dezelfde regels/eisen als in Nederland of is het heel anders?
Geen idee wat de eisen in Nederland zijn, hier is het idee dat je minimaal vier papers hebt (evt. als co-auteur). Ik heb er nu drie als eerste auteur. Ze zijn wel iets soepeler met de duur, ze doen er doorgaans niet moeilijk over als je een paar maanden extra nodig hebt om je thesis af te maken.
Oud 09-09-2014, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Misschien een andere keer.
Oud 09-09-2014, 19:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Haha, dat heb ik niet van je zus hoor. Je postte zelf ook heel vaak over hem
Maar niet dat hij verliefd op me is
Oud 09-09-2014, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Paranoïde naamzoek, welke studie ben je begonnen?
Geen studie. Eén jaar kunstacademie. Dat kost 13.000,- per jaar omdat ik al een bachelordiploma heb.

Ik mocht instromen als hogerejaars en heb nu een persoonlijk programma met vrijstelling van alle theorievakken. Mijn rooster bestaat hoofdzakelijk uit vakken van de richtingen illustratie en striptekenen, maar in de praktijk maakt dat niet zoveel uit omdat beide richtingen veel dezelfde dingen krijgen (waarneming, typografie, CS6, etc).

Ik ben weer net pas thuis van 't atelier en moet nu nog meer huiswerk maken. Ik heb niet echt tijd voor iets anders dan tekenen. De werkdruk is moordend.

Morgen weer les. <3

Laatst gewijzigd op 09-09-2014 om 21:04.
Oud 09-09-2014, 21:05
df
df is offline
Is 13.000 euro voor een jaar kunstacademie überhaupt de investering waard puur financieel gezien?
Oud 09-09-2014, 21:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Maar niet dat hij verliefd op me is
Nee, maar dat viel uit je posts wel op te maken.
Oud 09-09-2014, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Is 13.000 euro voor een jaar kunstacademie überhaupt de investering waard puur financieel gezien?
Ja.
Oud 09-09-2014, 21:07
df
df is offline
Citaat:
Ja.
Oud 09-09-2014, 21:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Citaat:
Ja.
Oud 09-09-2014, 22:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, maar dat viel uit je posts wel op te maken.
Serieus? Dan heb ik vast niet over zijn laatste gedragingen gepost, want ik kan nergens uit opmaken dat hij ook maar een beetje gevoelens voor mij heeft.
Oud 09-09-2014, 22:29
df
df is offline
Citaat:
Kan het me zo moeilijk voorstellen maar t zal
Oud 10-09-2014, 09:40
Hazel
Hazel is offline
Moest vooral lachen omdat je niet eens doorvraagt
Oud 10-09-2014, 11:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Geen studie. Eén jaar kunstacademie. Dat kost 13.000,- per jaar omdat ik al een bachelordiploma heb.

Ik mocht instromen als hogerejaars en heb nu een persoonlijk programma met vrijstelling van alle theorievakken. Mijn rooster bestaat hoofdzakelijk uit vakken van de richtingen illustratie en striptekenen, maar in de praktijk maakt dat niet zoveel uit omdat beide richtingen veel dezelfde dingen krijgen (waarneming, typografie, CS6, etc).

Ik ben weer net pas thuis van 't atelier en moet nu nog meer huiswerk maken. Ik heb niet echt tijd voor iets anders dan tekenen. De werkdruk is moordend.

Morgen weer les. <3
Oh, wat tof!
Oud 10-09-2014, 14:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goeie dingen allemaal Ik kon helaas nog niet beginnen dit jaar, maar ik heb wel allemaal studiemateriaal te leen van iemand die de opleiding al heeft afgerond en ze gaat ook dingen met me doornemen enzo En ik had bedacht dat ik over een half jaartje ook alvast wat vrijwilligerswerk kan gaan doen in de richting van mijn opleiding als ik me dan weer fit voel. Dan voelt het allemaal niet als weer een verloren jaar
Oud 11-09-2014, 08:39
Turk February
Turk February is offline
Ik was gisteren in een restaurant dat zo sjiek is, dat er in de urinoirs i.p.v. een afbeelding van een vlieg een golfvlaggetje stond.
Oud 11-09-2014, 10:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik was gisteren in een restaurant dat zo sjiek is, dat er in de urinoirs i.p.v. een afbeelding van een vlieg een golfvlaggetje stond.
Oud 11-09-2014, 20:34
Verwijderd
Van 9:00 tot 21:00 op de academie Nu zit ik in de trein. Was ik maar nooit naar de universiteit gegaan, dan had ik dit gewoon zeven jaar lang kunnen doen.
Oud 13-09-2014, 13:05
Verwijderd
Boe
Oud 13-09-2014, 14:05
Verwijderd
Hoi Saaiers, wat voor spannende plannen hebben jullie dit weekend? Ik doe een poging tot huiswerk maken, maar het is nu 15u en ik heb nog geen flikker gedaan. Wel gaan hardlopen en ik heb de stoppen door laten slaan door kortsluiting in de droger, maar veel spannender dan dit wordt het dit weekend niet
Oud 13-09-2014, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo douchen en daarna naar mijn lief
Oud 13-09-2014, 14:25
Verwijderd
vanmorgen bij de boekhouder, zometeen klasgenoot kutproject maken, tussendoor cadeau voor mijn jong gekocht, vanavond naar margot tenenbaum. morgen walibi met mijn jong en daarna traktaties maken. druuuuuuk dus.
Oud 13-09-2014, 14:33
Klovorhop
Klovorhop is offline
Hier staat er ontzettend achterstallig schoonmaakwerk op het programma en een verjaardag morgen!
Oud 13-09-2014, 14:37
Verwijderd
Vandaag huiswerk maken; 33 pagina's rekenen, opdrachten voor sova en slb. Vanavond een film kijken of een boek lezen.
Morgen eventueel huiswerk afmaken en weer beginnen met het volgende seizoen stijldansen.
Oud 13-09-2014, 17:43
df
df is offline
Sova?
Oud 13-09-2014, 18:54
Verwijderd
Joh
Oud 13-09-2014, 19:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahah ik stapte eerst op de verkeerde trein en miste toen de trein die terug ging :') zit nu (met Starbucks, want fuck you) op de volgende te wachten.
Oud 13-09-2014, 19:25
df
df is offline
Citaat:
Joh
Wat is sova?
Oud 13-09-2014, 19:36
WolterB
WolterB is offline
Sociale vaardigheden gok ik zo
Oud 13-09-2014, 20:32
Hazel
Hazel is offline
Wat is er fuck you aan Starbucks?
Oud 13-09-2014, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Sociale vaardigheden gok ik zo
Ja en er komt veel mensenleer in voor. Heel interessant vak
Oud 13-09-2014, 23:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is er fuck you aan Starbucks?
Niks, ik had een fuck you, ik zit er toch momentje. Starbucks ftw.
Oud 13-09-2014, 23:56
Verwijderd
Sinds wij een fatsoenlijk koffie apparaat hebben ben ik zeer kritisch geworden naar wat voor koffie ik drink. Ooit was er een tijd dat ik senseo kwalificeerde als 'prima koffie'
Oud 14-09-2014, 00:16
Verwijderd
Ik ga echt als een sneltrein, ik krijg er energie van. Elke dag veel school met 1 heel vervelend vak maar ook 2 superleuke vakken met leuke gastcolleges. Veel werk en veel inkomen, een aantal vaste klanten inmiddels en dat levert me zoveel geld op. Airbnbshit uitgezocht vandaag bij m'n boekhouder, uitgerekend op welke van ons 2 het beste de kosten bijgeschreven kunnen worden.
Living the good life
Oud 14-09-2014, 15:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goed bezig Pip! Ik vind het echt tof om te zien (lezen) hoe goed het nu gaat, echt petje af hoe je alles op de rit hebt gekregen

Regels voor berichten