Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mocht instromen als hogerejaars en heb nu een persoonlijk programma met vrijstelling van alle theorievakken. Mijn rooster bestaat hoofdzakelijk uit vakken van de richtingen illustratie en striptekenen, maar in de praktijk maakt dat niet zoveel uit omdat beide richtingen veel dezelfde dingen krijgen (waarneming, typografie, CS6, etc). Ik ben weer net pas thuis van 't atelier en moet nu nog meer huiswerk maken. Ik heb niet echt tijd voor iets anders dan tekenen. De werkdruk is moordend. Morgen weer les. <3 Laatst gewijzigd op 09-09-2014 om 21:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
Goeie dingen allemaal
![]() ![]() ![]()
|
Ik was gisteren in een restaurant dat zo sjiek is, dat er in de urinoirs i.p.v. een afbeelding van een vlieg een golfvlaggetje stond.
|
Verwijderd
|
Hoi Saaiers, wat voor spannende plannen hebben jullie dit weekend? Ik doe een poging tot huiswerk maken, maar het is nu 15u en ik heb nog geen flikker gedaan. Wel gaan hardlopen en ik heb de stoppen door laten slaan door kortsluiting in de droger, maar veel spannender dan dit wordt het dit weekend niet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga echt als een sneltrein, ik krijg er energie van. Elke dag veel school met 1 heel vervelend vak maar ook 2 superleuke vakken met leuke gastcolleges. Veel werk en veel inkomen, een aantal vaste klanten inmiddels en dat levert me zoveel geld op. Airbnbshit uitgezocht vandaag bij m'n boekhouder, uitgerekend op welke van ons 2 het beste de kosten bijgeschreven kunnen worden.
Living the good life ![]() ![]() |
![]() |
|
|