Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb jij de bril al uitgeprobeerd? |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
||
Citaat:
En nope, maar heb wat 'industrievriendjes' die er mee van down hebben.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als er al euvels zijn zit het hem er vooral in dat hij niet over een bril gedragen kan worden,er zijn wel lenzen voor verzienden en bijzienden bijgeleverd maar dat is ook wel behelpen. En er gaan aardig wat testritjes over heen voordat je niet meer duizelig wordt nadat je hem afzet. Diehard gamers vinden het vast niet erg om een paar seconden duizelig te zijn maar ik vond het wel freaky ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Gelukkig kom je niet met open deuren
![]()
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat ik lees van gebruikers is het voornamelijk gewenning, maar een fatsoenlijke framerate / fijnere resolutie helpen dat proces omdat het het visuele deel een stuk minder belastend maakt. De illusie wordt niet per definitie 'echter', maar wel minder vermoeiend. De hevigheid van (VR) motion sickness verschilt natuurlijk, genoeg mensen die er zo goed als geen last van hebben. Maar goed, de doelgroep is vooralsnog ook gamers, die zijn ook wel wat gewend.
Er zal nog heel lang (misschien wel altijd) een dispariteit zijn tussen de visuele en vestibulaire stimuli (en voor sommige mensen zal deze niet te overbruggen zijn, zoals er nu al mensen zijn die al ziek worden van een 3d-spelletje). Laat niet weg dat de enkele grote verbeteringen op het visuele vlak plaats kunnen vinden. Maar wat ik volgens mij al eerder zei, ik denk dat het over een jaar of 2 wel best aardig zal zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Laatst gewijzigd op 17-11-2013 om 20:13. |
![]() |
|
http://www.theverge.com/2013/12/18/5...eality-headset
http://www.engadget.com/2013/12/18/avegant-glyph/ ![]()
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
|
Sony komt ook met een VR-headset, eerste instantie alleen voor de PS4. Schijnt beter te werken dan de laatste Rift
![]() ![]() ![]()
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
|
Mark Zuckerberg is following up his Whatsapp buy with another big acquisition: virtual reality company Oculus VR for $2 billion in stock and cash. In a post on Facebook, Zuckerberg talks at length about how Facebook plans to make Oculus a platform for "completely new kinds of experiences," and gaming is only the first one. Examples he suggests include sitting courtside at a big game, studying in a classroom with other students virtually or getting a face to face doctor consultation from anywhere. The idea that virtual reality may be the next big thing gained more credibility last week when Sony showed off a prototype VR headset for developers, Project Morpheus. That also means Oculus is suddenly staring down a massive competitor -- with others likely on the way -- and now it has the resources of the social network to rely on. The original Oculus Rift Kickstarter was less than two years ago, and ever since founder Palmer Luckey has been publicly pushing it as technology for the masses. The Oculus team has its own statement, promising that "Facebook understands the potential for VR" and gives it the best shot to change the world. There will be conference call to discuss the announcement in 15 minutes, and we should hear from those directly involved why the same site that hosts your coworker's farming sim is the best possible home for the future of virtual reality.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
||
Citaat:
"A promising startup getting snapped up by an aggressive corporation early in its lifetime is usually very beneficial financially for the founders and a pretty big detriment to the original vision of the product or service. Facebook is an advertising company, specifically they're in the business of selling targeted user data to their advertising partners. How that business model distorts the vision for Oculus VR gaming that had so many excited is the reason for the knee jerk negativity." + http://www.reddit.com/r/oculus/comme..._of_vr/cgbucep
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
|
|