Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
we hadden 6 dagen Airbnb achter elkaar, mensen zijn vanmorgen vertrokken, we zijn bijna klaar met schoonmaken want de volgende peepz staan zo weer voor de deur. Die blijven 2 dagen en dan hebben we er meteen die avond weer een voor 1 nachtje. Dan komen we thuis, hebben we 2 nachten onze zolder verhuurd en dan moeten we weer een nachtje weg. Monehhhhhh
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En waar ga je dan heen als je voor langere tijd of een nachtje weg moet?
|
Er zit echt een episch grote spin in de berging. Serieus, ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n kankergrote spin gezien in mijn leven. Ik dacht zelfs eerst 'nee joh, dat is geen spin, die zijn hier niet zo groot', maar joke's on me
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
We slapen zelf in onze oude straat waar een soort hippiecommune zit, daar is een gemeenschappelijke logeerruimte die je kan huren voor een tientje per nacht. Hij heeft ook nog wat vriendjes daar in z'n oude wijk. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb ooit zonder verwachtingen getrickortreat toen ik vijftien was (met Andijvie!). We kregen bokkepootjes, kauwgom en bier. Was heel leuk en avontuurlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Dat heb ik nog nooit gedaan, ook niet met Sint Maarten. Wij doen dat met Nieuwjaarsdag. 's ochtends (officieel als de kerkmis is afgelopen) langs de deuren en roepen; 'zaolig nejjoar!' Het hele dorp rond, ondertussen een keer je volle zak thuis afzetten en weer door!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik heb zo'n zin in mijn concert vanavond! Nieuwe compositie met strijkorkest en mij als solist en de rest van het programma is zo mooi, categorie lievelingsmuziek (metamorphosen van Strauss enzo) en twee van mijn lieve lieve huisgenootjes spelen mee in het orkest en nog meer komen luisteren en daarna allemaal samen biertjes drinken en oh wat ben ik gelukkig
![]() Mocht er iemand getuige willen zijn: Vanavond, 20:00u, Leeuwenberghkerk Utrecht. Gratis. Fizzle is de solist. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op die locatie was trouwens ook het eerste oude muziek-concert waar ik naartoe ging.
Laatst gewijzigd op 01-11-2014 om 17:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|