Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2014, 15:48
Miekje*
Miekje* is offline
Dit discussiepunt is zo subjectief als de tering, want iedereen ervaart vrijheid anders.
Oud 30-10-2014, 15:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat wel een extreem voorbeeld, kom óp zeg, doe even geen T_ID.
Waarom?
Oud 30-10-2014, 15:53
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Teeering
Oud 30-10-2014, 15:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bovendien ging het hier niet om vrijheid, maar om onafhankelijkheid, en dat laatste bestaat gewoon niet in absolute zin. Als je het begrip gebruikt, zul je het dus op een bepaalde manier moeten inperken. De trant die de argumentatie van de meesten hier volgt, is dat je bij het autorijden onafhankelijk bent van anderen, en dat is gewoon regelrechte onzin.
Oud 30-10-2014, 16:00
Verwijderd
Je snapt toch best wat er in deze context bedoeld wordt met onafhankelijkheid. For fucks sake. Laatmaar.
Oud 30-10-2014, 16:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ja hoor.
Oud 30-10-2014, 17:15
Qimm
Qimm is offline
Als je door irritant doen gelijk wil krijgen is dat wat mij betreft gelukt
Oud 30-10-2014, 17:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 30-10-2014, 17:27
Verwijderd
Citaat:

Met andere woorden; Loop niet zo te zeiken.
amen.
Oud 30-10-2014, 18:34
df
df is offline
Citaat:
Je blikveld is veel te beperkt
Oud 30-10-2014, 19:20
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Bovendien ging het hier niet om vrijheid, maar om onafhankelijkheid, en dat laatste bestaat gewoon niet in absolute zin. Als je het begrip gebruikt, zul je het dus op een bepaalde manier moeten inperken. De trant die de argumentatie van de meesten hier volgt, is dat je bij het autorijden onafhankelijk bent van anderen, en dat is gewoon regelrechte onzin.
Misschien moet je iets gaan doen met je leven, daar zou je van opbloeien.
Oud 30-10-2014, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Hij doet tog al watte! Ovur Duitsland lezen enzo!
Oud 30-10-2014, 19:48
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Hij doet tog al watte! Ovur Duitsland lezen enzo!
Ja maar dan blijft hij wel erg afhankelijk van het internet en de bibliotheek enzo.
Oud 30-10-2014, 20:20
df
df is offline
Citaat:
Rare opmerking. Er zijn zat mensen gelukkig met een simpel baantje en weinig geld. Hij zit volgens mij überhaupt niet eens in de put toch? Volgens mij is t meer vaak de verbazing van anderen over wat ie wel/niet doet dan onvrede van hemzelf
Oud 30-10-2014, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Rare opmerking. Er zijn zat mensen gelukkig met een simpel baantje en weinig geld. Hij zit volgens mij überhaupt niet eens in de put toch? Volgens mij is t meer vaak de verbazing van anderen over wat ie wel/niet doet dan onvrede van hemzelf
Huilebalk.
Oud 30-10-2014, 20:28
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Het was dan ook mijn verbazing wat mij bracht tot een goedbedoelde tip.
Oud 31-10-2014, 08:17
Verwijderd
Vanochtend nog eens op de fiets naar het werk gegaan. Bah, zo afhankelijk van andere mensen, ik voel me vies
Oud 31-10-2014, 09:09
Verwijderd
Dan had je die buttplug moeten verwijderen voor je op de fiets stapte.
Oud 31-10-2014, 12:14
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hahahaha

Citaat:
Dat dit van jou moet komen, DF
Oud 31-10-2014, 12:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Op dit forum ben ik ook zo afhankelijk van anderen. Ik ga denk ik in plaats daarvan maar berichtjes maken m.b.v. blaadjes in het bos.
Oud 31-10-2014, 14:00
Verwijderd
we hadden 6 dagen Airbnb achter elkaar, mensen zijn vanmorgen vertrokken, we zijn bijna klaar met schoonmaken want de volgende peepz staan zo weer voor de deur. Die blijven 2 dagen en dan hebben we er meteen die avond weer een voor 1 nachtje. Dan komen we thuis, hebben we 2 nachten onze zolder verhuurd en dan moeten we weer een nachtje weg. Monehhhhhh
Oud 31-10-2014, 14:03
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
we hadden 6 dagen Airbnb achter elkaar, mensen zijn vanmorgen vertrokken, we zijn bijna klaar met schoonmaken want de volgende peepz staan zo weer voor de deur. Die blijven 2 dagen en dan hebben we er meteen die avond weer een voor 1 nachtje. Dan komen we thuis, hebben we 2 nachten onze zolder verhuurd en dan moeten we weer een nachtje weg. Monehhhhhh
Wat vindt jouw zoontje daar eigenlijk van om telkens weg te moeten?
En waar ga je dan heen als je voor langere tijd of een nachtje weg moet?
Oud 31-10-2014, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zit echt een episch grote spin in de berging. Serieus, ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n kankergrote spin gezien in mijn leven. Ik dacht zelfs eerst 'nee joh, dat is geen spin, die zijn hier niet zo groot', maar joke's on me
Oud 31-10-2014, 15:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn buurman geappt dat hij een koekje krijgt als hij dat beest dood maakt, hij gaat er zo heen met zijn knuppel toch wel eens handig, die mannen.
Oud 31-10-2014, 15:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde er trouwens nog een foto van maken om te bewijzen dat ik echt niet overdrijf, maar het idee van een foto van dat beest geeft me de kriebels
Oud 31-10-2014, 15:24
Hazel
Hazel is offline
haha, ik voel de judgement gewoon van die vraag afdruipen
Oud 31-10-2014, 16:06
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
haha, ik voel de judgement gewoon van die vraag afdruipen
Van die van mij?
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik kan me voorstellen dat je dat super leuk vindt om telkens ergens anders te slapen, maar kan ook juist niet, eigen plekje enzo.
Oud 31-10-2014, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Wat vindt jouw zoontje daar eigenlijk van om telkens weg te moeten?
En waar ga je dan heen als je voor langere tijd of een nachtje weg moet?
Die vindt het minder dat hij langer moet reizen naar school maar hij heeft er ook direct profijt van, bijv dat we hem dure tennislessen kunnen aanbieden 2x per week en vaker dagjes weg kunnen. Oh, en dat ik timberlands kon betalen voor 'm die hij graag wou.
We slapen zelf in onze oude straat waar een soort hippiecommune zit, daar is een gemeenschappelijke logeerruimte die je kan huren voor een tientje per nacht. Hij heeft ook nog wat vriendjes daar in z'n oude wijk.

Citaat:
Er zit echt een episch grote spin in de berging. Serieus, ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n kankergrote spin gezien in mijn leven. Ik dacht zelfs eerst 'nee joh, dat is geen spin, die zijn hier niet zo groot', maar joke's on me
dat is je straf omdat je vroeger een nepspin in mijn bed legde.
Oud 31-10-2014, 18:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hij zat niet in mijn berging hoor, gewoon in de gang. En boehoe, dat heb ik geloof ik 1x gedaan ik was meer van de subtiele zeep op je tandenborstel-aanpak.
Oud 31-10-2014, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Hij zat niet in mijn berging hoor, gewoon in de gang. En boehoe, dat heb ik geloof ik 1x gedaan ik was meer van de subtiele zeep op je tandenborstel-aanpak.
Joop! was vele malen erger op je tandenborstel
Oud 31-10-2014, 19:18
Verwijderd
jeeezus, staat er ineens een horde kinderen voor m'n deur; 'snoep of je lefeee'. Nou, een oude plak cake kan je krijgen. Weet ik het dat mensen daar helemaal aan mee doen niks in huis.
Oud 31-10-2014, 19:20
Verwijderd
Nu sta ik vast te boek als een gierige tatta.
Oud 31-10-2014, 19:23
Verwijderd
Brave kijken!
Oud 31-10-2014, 19:24
Verwijderd
Er zijn hier nog nooit kinderen aan deur geweest voor snoep.
Oud 31-10-2014, 19:25
Verwijderd
Citaat:
jeeezus, staat er ineens een horde kinderen voor m'n deur; 'snoep of je lefeee'. Nou, een oude plak cake kan je krijgen. Weet ik het dat mensen daar helemaal aan mee doen niks in huis.
Citaat:
Nu sta ik vast te boek als een gierige tatta.
Als je in Nederland aanbelt bij iemand die geen lampje bij de deur heeft staan of whatever dan kun je ook verwachten dat mensen je niet verwachten!
Ik heb ooit zonder verwachtingen getrickortreat toen ik vijftien was (met Andijvie!). We kregen bokkepootjes, kauwgom en bier. Was heel leuk en avontuurlijk
Oud 31-10-2014, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Als je in Nederland aanbelt bij iemand die geen lampje bij de deur heeft staan of whatever dan kun je ook verwachten dat mensen je niet verwachten!
Ik heb ooit zonder verwachtingen getrickortreat toen ik vijftien was (met Andijvie!). We kregen bokkepootjes, kauwgom en bier. Was heel leuk en avontuurlijk
Oh ja
Oud 31-10-2014, 21:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waren ze verkleed?
Oud 31-10-2014, 21:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, in mijn opgroeidorp belden we gewoon overal aan en had iedereen wat.
Oud 31-10-2014, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, in mijn opgroeidorp belden we gewoon overal aan en had iedereen wat.
Met halloween? Wat vooruitstrevend van je opgroeidorp.
Oud 31-10-2014, 21:31
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Dat heb ik nog nooit gedaan, ook niet met Sint Maarten. Wij doen dat met Nieuwjaarsdag. 's ochtends (officieel als de kerkmis is afgelopen) langs de deuren en roepen; 'zaolig nejjoar!' Het hele dorp rond, ondertussen een keer je volle zak thuis afzetten en weer door!
Oud 31-10-2014, 22:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Joop! was vele malen erger op je tandenborstel

Citaat:
Ik was bij de buuf en daar kwamen ook kinderen aankloppen. Niet verkleed, dus de tyfus
Oud 01-11-2014, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Nou, een oude plak cake kan je krijgen.
Citaat:
Oud 01-11-2014, 10:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb zo'n zin in mijn concert vanavond! Nieuwe compositie met strijkorkest en mij als solist en de rest van het programma is zo mooi, categorie lievelingsmuziek (metamorphosen van Strauss enzo) en twee van mijn lieve lieve huisgenootjes spelen mee in het orkest en nog meer komen luisteren en daarna allemaal samen biertjes drinken en oh wat ben ik gelukkig

Mocht er iemand getuige willen zijn: Vanavond, 20:00u, Leeuwenberghkerk Utrecht. Gratis. Fizzle is de solist.
Oud 01-11-2014, 12:38
Verwijderd
Citaat:
het was trouwens 1 keer teveel.
Citaat:
hmmm die regel kende ik nog niet. Maar het is hier een portiekwoning dus dat hadden ze niet kunnen zien.
Citaat:
Ik heb zo'n zin in mijn concert vanavond! Nieuwe compositie met strijkorkest en mij als solist en de rest van het programma is zo mooi, categorie lievelingsmuziek (metamorphosen van Strauss enzo) en twee van mijn lieve lieve huisgenootjes spelen mee in het orkest en nog meer komen luisteren en daarna allemaal samen biertjes drinken en oh wat ben ik gelukkig

Mocht er iemand getuige willen zijn: Vanavond, 20:00u, Leeuwenberghkerk Utrecht. Gratis. Fizzle is de solist.
gaaf!! have fun
Oud 01-11-2014, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Noedelhap en ik komen als groupies.

Spoiler
Oud 01-11-2014, 17:35
Verwijderd
Hoi
Oud 01-11-2014, 17:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Met halloween? Wat vooruitstrevend van je opgroeidorp.
Nee nee, met Sint er Maarten.
Oud 01-11-2014, 17:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:

Op die locatie was trouwens ook het eerste oude muziek-concert waar ik naartoe ging.

Laatst gewijzigd op 01-11-2014 om 17:58.
Oud 01-11-2014, 17:55
Verwijderd
Citaat:

Veel plezier!
Oud 01-11-2014, 17:59
Verwijderd
fizzle waarom heb je hier geen facebook-event van gemaakt trouwens? Had me best leuk geleken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten