Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2014, 21:34
Verwijderd
Fascinerende beesten zijn het
Advertentie
Oud 19-11-2014, 21:34
Klovorhop
Klovorhop is offline
Oud 19-11-2014, 21:37
Verwijderd
Je weet wel.
Oud 19-11-2014, 21:37
Verwijderd
Omg, ik post een reactie op een post en terwijl ik het typ zijn er alweer twee reacties tussen gekomen. Lekker bezig saaierds.
Oud 19-11-2014, 21:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ja, het kan nog wel.
Oud 19-11-2014, 22:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hier zat laatst een groene specht in de boom voor mijn raam.
Oud 19-11-2014, 22:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Mooie vogels vind ik het.
Oud 19-11-2014, 23:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg once you see it..

Ik ga slapen, morgenochtend komt er iemand naar mijn kachel kijken!
Oud 19-11-2014, 23:48
bartje01
bartje01 is offline
gaat hij je opwarmen ipv de kachel?
Oud 20-11-2014, 00:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ben jij familie van BartjeNL?
Oud 20-11-2014, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Omg once you see it..

Ik ga slapen, morgenochtend komt er iemand naar mijn kachel kijken!
hoe mooi die is?
Oud 20-11-2014, 00:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
hoe mooi die is?
Heeft ze een mooie kachel dan?
Oud 20-11-2014, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Heeft ze een mooie kachel dan?
zzz
Oud 20-11-2014, 10:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 20-11-2014, 16:29
Verwijderd
er kan hier echt geen dag voorbij gaan of er ligt wel ergens kattenkots, kattenpis, of kattendrollen omdat een van onze debieltjes precies op de rand van de kattenbak schijt en dat eruit valt als ie uit de bak stapt.
Bah.
Oud 20-11-2014, 16:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
er kan hier echt geen dag voorbij gaan of er ligt wel ergens kattenkots, kattenpis, of kattendrollen omdat een van onze debieltjes precies op de rand van de kattenbak schijt en dat eruit valt als ie uit de bak stapt.
Bah.
Onze katten smeten eerst altijd de helft van de keien uit de bak. Nu hebben we gewoon kinderbadjes neergezet, werkt beter.
Oud 20-11-2014, 16:53
Verwijderd
Die van ons hebben regelmatig poep aan hun lange kont/poothaar zitten. Ook feest. Gelukkig schijten ze wel netjes binnen de bak.
Oud 20-11-2014, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Onze katten smeten eerst altijd de helft van de keien uit de bak. Nu hebben we gewoon kinderbadjes neergezet, werkt beter.
hoe moet ik dit voor me zien? De kattenbak staat in een kinderbadje of de kattenbak is vervangen door een kinderbadje?
Wij heb sinds vorig jaar een elektrische kattenbak, is echt een uitkomst en ben er heel blij mee. Alleen Koentje piest dus de hele tijd met zijn aars omhoog recht naar achter de hele keuken door (alles staat in de bak behalve zijn aars). Als ik het zie duw ik hem wel in de bak maar uit zichzelf zou hij het nooit doen. En hij schijt dus op het plateautje waar de kat in de bak stapt, als de bak dan gaat draaien (want dat doet ie) dan vliegen die drollen de hele keuken door. Soms loop je daar nietsvermoedend in een verse kattendrol dus
Citaat:
Die van ons hebben regelmatig poep aan hun lange kont/poothaar zitten. Ook feest. Gelukkig schijten ze wel netjes binnen de bak.
dat heeft onze pers ook soms, maar steeds minder nu hij geen kitten meer is. Gelukkig, want dat was echt walgelijk en iedere dag raak destijds. Hij ging dan met die vieze kakaars van 'm overal liggen dus er lagen toen regelmatig kaksporen in de vensterbanken enzo en op bed.

Dan denk ik soms echt, hebben andere mensen nou ook dat ze bijna elke dag wel iets grondig schoon te maken doordat de katten weer ergens uitwerpselen hebben achtergelaten of is dat alleen bij ons?
Oud 20-11-2014, 17:55
Verwijderd
Citaat:
dat heeft onze pers ook soms, maar steeds minder nu hij geen kitten meer is. Gelukkig, want dat was echt walgelijk en iedere dag raak destijds. Hij ging dan met die vieze kakaars van 'm overal liggen dus er lagen toen regelmatig kaksporen in de vensterbanken enzo en op bed.

Dan denk ik soms echt, hebben andere mensen nou ook dat ze bijna elke dag wel iets grondig schoon te maken doordat de katten weer ergens uitwerpselen hebben achtergelaten of is dat alleen bij ons?
Nee hoor Als ik 's ochtends uit bed kom, ruik ik vaak al of ze ergens poep hebben zitten of niet. We hebben daar babydoekjes voor gekocht, maar ik ga niet meer eindeloos met zo'n doekje zitten plukken. Deed ik in het begin nog wel, maar dan zit ik daar, met een beetje pech, de hele middag Nu gaan ze, als het met twee keer hannessen niet weg is, met hun kont onder de kraan. Geen gezeik en gewoon warm water erop. Ik heb de indruk dat ze dat minder stressvol vinden dan dat ik ze vast moet houden en elke keer haartjes eruit trek want de poep is vastgekoekt.
Oud 20-11-2014, 17:56
Verwijderd
Daarnaast zijn die van ons ook niet haatdragend, ook wel lekker. Als je ze net met een hand om de nek onder de kraan gedwongen hebt en ze zijn helemaal zeiknat, komen ze vijf minuten later weer bij je snorren en kopjes geven en aandacht vragen.
Oud 20-11-2014, 18:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
De kattenbak is vervangen door een kinderbadje.
Oud 20-11-2014, 18:02
Verwijderd
Onze fokkers hadden een kater die veel sproeide. Voor izjn castratie wilden ze eens proberen of zo'n luier werkte. Collegafokkers hadden daar supergoede ervaringen mee. Beest zo'n ding aangedaan en buiten in de kattenren neergezet. Hij keek eens heel boos naar binnen, ging zitten en begon te poepen. In zijn luier. Daarna ging hij op zijn poep zitten en draaide zijn kont eens goed in zijn eigen stront. Waren ze ook héél erg blij mee.
Oud 20-11-2014, 18:03
Verwijderd
Nooit meer zo'n luier gebruikt, uiteraard.
Oud 20-11-2014, 18:17
Verwijderd
Onze kat doet het gewoon altijd buiten. Vrijwel nooit last van poep ofzoiets. Het enige wat je niet moet doen is, spullen open op de tafel / keuken laten liggen zoals boter, want dat eet ze gewoon op..
Oud 20-11-2014, 20:49
Verwijderd
Wij hebben geen kattenbak meer, de kat gebruikte hem nooit. Ze gaat altijd naar buiten.
Oud 20-11-2014, 21:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:

kakaars maar dat is wel superkut.

een van onze katten was aan de race en hij wilde over ons bed lopen. man wilde dat om begrijpelijke redenen niet dus jaagt hem weg. kat schrikt zich dood en laat in zijn sprong van een bed af een natte sproeischeet
Oud 20-11-2014, 21:14
Klovorhop
Klovorhop is offline
verder heb ik de afgelopen weken grote hoeveelheden poep geschept. de katten hadden huisarrest ivm de verhuizing, en ze zijn te beroerd om hun drollen netjes te begraven in dat grit, die worden er gewoon bovenop gelegd. hallo stank.
Oud 21-11-2014, 08:33
Verwijderd
Oud 21-11-2014, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor Als ik 's ochtends uit bed kom, ruik ik vaak al of ze ergens poep hebben zitten of niet. We hebben daar babydoekjes voor gekocht, maar ik ga niet meer eindeloos met zo'n doekje zitten plukken. Deed ik in het begin nog wel, maar dan zit ik daar, met een beetje pech, de hele middag Nu gaan ze, als het met twee keer hannessen niet weg is, met hun kont onder de kraan. Geen gezeik en gewoon warm water erop. Ik heb de indruk dat ze dat minder stressvol vinden dan dat ik ze vast moet houden en elke keer haartjes eruit trek want de poep is vastgekoekt.
haha ja ik moet die langharige goornek van ons ook vaak wassen. Ik er iets gevallen, veeg ik dat op, loop ik weg om stoffer en blik te halen, kom ik terug, ligt hij in het vuil dat ik net heb opgeveegd echt altijd. Altijd. Was helemaal erg toen we aan het verbouwen waren. Gaat ie gewoon in een emmer met cement liggen en in houtsnippers die andere katten lopen daar met een grote boog omheen.

Citaat:
De kattenbak is vervangen door een kinderbadje.
gaat dat niet onwijs meuren? En neemt dat niet heel veel plek in?

Citaat:
kakaars maar dat is wel superkut.

een van onze katten was aan de race en hij wilde over ons bed lopen. man wilde dat om begrijpelijke redenen niet dus jaagt hem weg. kat schrikt zich dood en laat in zijn sprong van een bed af een natte sproeischeet
baaaah
Oud 21-11-2014, 13:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hoe mooi die is?
Ja

Nee, het is hier nooit zo warm en bij mijn buren (met hetzelfde huis) is het altijd tropisch warm. Dus nu moet er een nieuwe knop op, de warmtevoeler zit namelijk in de knop en omdat de vensterbank er zo dicht op zit, voelt het alsof het al heel warm is. De voeler moet dus op de grond komen. Wel ingewikkeld, want er kan niet zomaar een nieuwe knop op, moet weer afgevroren worden en een nieuwe kraan en weet ik veel. Maar ik hoef het zelf niet te betalen, dus doe maar
Oud 21-11-2014, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En zondag ga ik kattenspullen halen, want die monsters komen volgende week al
Oud 21-11-2014, 13:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Knop = thermostaat, neem ik aan.
Oud 21-11-2014, 14:30
Verwijderd
Waarom zou die knop een thermostaat moeten zijn?
Oud 21-11-2014, 15:39
WolterB
WolterB is offline
Omdat er tegenwoordig erg vaak met thermostatische radiatorknoppen gewerkt wordt
Oud 21-11-2014, 15:41
WolterB
WolterB is offline
Wel mooie dingen trouwens, wij passen ze ook geregeld toe bij projecten
Oud 21-11-2014, 15:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
gaat dat niet onwijs meuren? En neemt dat niet heel veel plek in?
Nee, valt mee. We hebben van die silicagel-kattenkorrels, die sterk geurabsorberend zijn. De badjes zijn ongeveer even groot als een kattenbak.
Oud 21-11-2014, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja. Alhoewel, ik weet niet of er een thermostaat in zit, ik heb blokverwarming. Maar er zit wel een warmtemeter (voeler) in de knop en die vangt dus warmte op die er niet is, althans, niet in de hele kamer. Onder de vensterbank is inderdaad warm genoeg
Oud 21-11-2014, 21:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
deze jurk <3 ruggen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg allen.jpg (58.6 KB, 5x gelezen)
Oud 21-11-2014, 21:01
Klovorhop
Klovorhop is offline
deze is nog beter <3333

Oud 21-11-2014, 21:51
Verwijderd
Citaat:
En zondag ga ik kattenspullen halen, want die monsters komen volgende week al
Welke monsters?
Citaat:
deze jurk <3 ruggen
Citaat:
deze is nog beter <3333

[afbeelding]
Ik denk bij dit soort jurken altijd "Maar als je dan bukt of gaat zitten dan heb je toch meteen zo'n bouwvakkersdecolleté?" maar vrijwel tegelijkertijd realiseer ik me dat de vrouwen die dit soort dingen dragen vast wel een stuk eleganter zijn dan ik en daar dus geen last van hebben
Maar ik ben het met je eens hoor, ruggen <3

WTF, hier wordt nu al vuurwerk afgestoken.
Oud 21-11-2014, 21:53
Verwijderd
Citaat:
deze is nog beter <3333

[afbeelding]
Zo jammer van haar kapsel+gezichtsuitdrukking.
Oud 21-11-2014, 21:54
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Zo jammer van haar kapsel+gezichtsuitdrukking.
Ze is aan het zingen, vandaar het vreemde hoofd
Oud 21-11-2014, 23:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Welke monsters?
Ik krijg supercutieputie kittens
Oud 22-11-2014, 01:07
Verwijderd
Feauteau!
Oud 22-11-2014, 01:14
Verwijderd
Wat gaaf Phoebe! Foto en vertelllll hoe oud en waar komen ze vandaan en hoe gaan ze heten en katers of poezen en en en en en en!
Oud 22-11-2014, 09:46
Verwijderd
Belangrijke vraag aan de audiologen en ehh iedereen die ook maar iets meer dan ik weet over geluid. :') Is de pitch berekenen van een interval hetzelfde als de f0 berekenen?
Oud 22-11-2014, 09:51
Verwijderd
Ik vind dit topic zo lief.
Oud 22-11-2014, 09:59
Verwijderd
Stop met soggen.
Oud 22-11-2014, 10:00
Verwijderd
Ohnee, ik wou nog douchen. Dan zit er niets anders op.
Oud 22-11-2014, 10:03
Verwijderd
Saai leven hier.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten