| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij heb sinds vorig jaar een elektrische kattenbak, is echt een uitkomst en ben er heel blij mee. Alleen Koentje piest dus de hele tijd met zijn aars omhoog recht naar achter de hele keuken door (alles staat in de bak behalve zijn aars). Als ik het zie duw ik hem wel in de bak maar uit zichzelf zou hij het nooit doen. En hij schijt dus op het plateautje waar de kat in de bak stapt, als de bak dan gaat draaien (want dat doet ie) dan vliegen die drollen de hele keuken door. Soms loop je daar nietsvermoedend in een verse kattendrol dus Citaat:
Dan denk ik soms echt, hebben andere mensen nou ook dat ze bijna elke dag wel iets grondig schoon te maken doordat de katten weer ergens uitwerpselen hebben achtergelaten of is dat alleen bij ons?
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik 's ochtends uit bed kom, ruik ik vaak al of ze ergens poep hebben zitten of niet. We hebben daar babydoekjes voor gekocht, maar ik ga niet meer eindeloos met zo'n doekje zitten plukken. Deed ik in het begin nog wel, maar dan zit ik daar, met een beetje pech, de hele middag Nu gaan ze, als het met twee keer hannessen niet weg is, met hun kont onder de kraan. Geen gezeik en gewoon warm water erop. Ik heb de indruk dat ze dat minder stressvol vinden dan dat ik ze vast moet houden en elke keer haartjes eruit trek want de poep is vastgekoekt.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Onze fokkers hadden een kater die veel sproeide. Voor izjn castratie wilden ze eens proberen of zo'n luier werkte. Collegafokkers hadden daar supergoede ervaringen mee. Beest zo'n ding aangedaan en buiten in de kattenren neergezet. Hij keek eens heel boos naar binnen, ging zitten en begon te poepen. In zijn luier. Daarna ging hij op zijn poep zitten en draaide zijn kont eens goed in zijn eigen stront. Waren ze ook héél erg blij mee.
|
|
|
||
|
Citaat:
maar dat is wel superkut.een van onze katten was aan de race en hij wilde over ons bed lopen. man wilde dat om begrijpelijke redenen niet dus jaagt hem weg. kat schrikt zich dood en laat in zijn sprong van een bed af een natte sproeischeet
|
|
|
|
verder heb ik de afgelopen weken grote hoeveelheden poep geschept. de katten hadden huisarrest ivm de verhuizing, en ze zijn te beroerd om hun drollen netjes te begraven in dat grit, die worden er gewoon bovenop gelegd. hallo stank.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
echt altijd. Altijd. Was helemaal erg toen we aan het verbouwen waren. Gaat ie gewoon in een emmer met cement liggen en in houtsnippers ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nee, het is hier nooit zo warm en bij mijn buren (met hetzelfde huis) is het altijd tropisch warm. Dus nu moet er een nieuwe knop op, de warmtevoeler zit namelijk in de knop en omdat de vensterbank er zo dicht op zit, voelt het alsof het al heel warm is. De voeler moet dus op de grond komen. Wel ingewikkeld, want er kan niet zomaar een nieuwe knop op, moet weer afgevroren worden en een nieuwe kraan en weet ik veel. Maar ik hoef het zelf niet te betalen, dus doe maar
|
|
|
|
Ja. Alhoewel, ik weet niet of er een thermostaat in zit, ik heb blokverwarming. Maar er zit wel een warmtemeter (voeler) in de knop en die vangt dus warmte op die er niet is, althans, niet in de hele kamer. Onder de vensterbank is inderdaad warm genoeg
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Welke monsters?Citaat:
Citaat:
Maar ik ben het met je eens hoor, ruggen <3 WTF, hier wordt nu al vuurwerk afgestoken. |
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind dit topic zo lief.
|
![]() |
|
|