Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2014, 15:40
Verwijderd
ik doe gewoon altijd mijn dakine rugzak op m'n buik. Daar zit ook zo'n band aan die ik op m'n rug vastklik. Heb ze ook weleens in een schoudertas gedaan van stof en die heel hoog opgetrokken zodat ze echt tegen je tiet/buik zitten. Het is niet ideaal maar beter dan een mandje, logge dingen vind ik dat.
Advertentie
Oud 24-11-2014, 15:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
No offense, maar met jouw katten zou ik dat ook wel doen. 2 zijn te lui om eruit te klimmen en de ander is er te idioot voor maar deze zijn echt heul actief en ik vind het ook een beetje zielig om ze in het pikkedonker te doen.

Zit nu naar deze te kijken: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-e...reviousPage=lr
Dat is namelijk best bij mij in de buurt en niet zo achterlijk duur.
Oud 24-11-2014, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mandjes zijn trouwens inderdaad alleen handig voor in de auto, verder reteonhandig.
Oud 24-11-2014, 15:54
Verwijderd
nou denk maar niet dat mijn katten lekker chill gaan liggen hoor. Die vinden het ook kut. Alleen Koentje doet er niet moeilijk over.
Oud 24-11-2014, 15:55
Verwijderd
15 euro is toch fakking goedkoop? Ik geloof dat je niet helemaal overziet wat een kosten kittens met zich meebrengen
Oud 24-11-2014, 16:07
ßuerp
ßuerp is offline
ik hb zon iams inklapbaar doorschijnmandje (deels gaas)
Oud 24-11-2014, 16:08
ßuerp
ßuerp is offline
dit was geen aanbod trouwens
Oud 24-11-2014, 16:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, ik had ook wel verwacht dat Josie er niet moeilijk over zou doen

15 euro is best goedkoop ja, de goedkoopste die ik nieuw kon vinden, was een sporttasmodel voor 20nogwat. Zat alleen te twijfelen of ze er wel met z'n tweeën inpassen (nu wel, maar over een maand of 4). Then again, hoe ver is de dierenarts nou echt rijden.
Oud 24-11-2014, 16:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dit was geen aanbod trouwens
Schattig, maar we wonen ook niet echt meer bij elkaar in de buurt
Oud 24-11-2014, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Email verstuurd
Oud 24-11-2014, 17:44
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Schattig, maar we wonen ook niet echt meer bij elkaar in de buurt
waar woon je nudan
Oud 24-11-2014, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In DELLUUUUFFFF.

Vlakbij Pip
Oud 24-11-2014, 17:54
ßuerp
ßuerp is offline
Ah, je achtervolgt dr overal?
Oud 24-11-2014, 17:57
Verwijderd
nou ik zie d'r ongeveer even vaak als daarvoor like bijna nooit
Oud 24-11-2014, 17:58
ßuerp
ßuerp is offline
Hoe bevalt je huisje trouwens? Je woont er nu een jaar toch?
Oud 24-11-2014, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee hoor, we gingen zo rond dezelfde tijd verhuizen, want we hadden allebei geen tijd om elkaar te helpen Ik moest uit huis omdat het verkocht werd en ik niet in een piepklein kamertje wilde wonen bij een vriend van me en dit kwam precies op tijd.

We zien elkaar inderdaad net zo vaak maar heb wel eens een bui dat ik uit school kom, want dat zit toch on the road. Laatste tijd niet, want met airbnb weet ik nooit of ze er is.
Oud 24-11-2014, 19:12
aumgn
aumgn is offline
Zijn er nog forumers in het Haagje eigenlijk? Dan weet ik op wie ik moet letten op straat.
Oud 24-11-2014, 19:36
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Nee hoor, we gingen zo rond dezelfde tijd verhuizen, want we hadden allebei geen tijd om elkaar te helpen Ik moest uit huis omdat het verkocht werd en ik niet in een piepklein kamertje wilde wonen bij een vriend van me en dit kwam precies op tijd.

We zien elkaar inderdaad net zo vaak maar heb wel eens een bui dat ik uit school kom, want dat zit toch on the road. Laatste tijd niet, want met airbnb weet ik nooit of ze er is.
airbnb?

Citaat:
Zijn er nog forumers in het Haagje eigenlijk? Dan weet ik op wie ik moet letten op straat.
oui
Oud 24-11-2014, 20:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net de tas opgehaald, hij is kleiner dan ik dacht, maar dikke prima om ze de eerste paar keer mee te moeten slepen naar de dierenarts.
Oud 24-11-2014, 21:07
Verwijderd
Als je googlet op 'neutral man' krijg je foto's van allemaal mannen die er helemaal niet neutraal uitzien.
Oud 24-11-2014, 21:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je googlet op "latex" krijg je allemaal dingen die niks met tekstverwerken te maken hebben.
Oud 25-11-2014, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Hoe bevalt je huisje trouwens? Je woont er nu een jaar toch?
Helemaal top! Ik moet elke dag even zeggen 'wat een mooi huis hebben wij he', tot inmiddels rolleyes van m'n huisgenoot die het nou wel weet.
maar we airbnb'en ook volop ja, harken daarmee gemiddeld 1500 per maand mee op als sinds augustus. Kosten lopen zo hoog op hier, tja dan moet je wat.
En het ziet er naar uit dat we nu een tijdelijk woning hebben geregeld van feb t/m mei voor een goede prijs morgen gaan we ons definitieve antwoord geven.

Citaat:

ja dat was echt te toevallig idd. Terwijl jij me al die keren hebt geholpen en ik jou heus wel had geholpen als mijn huis niet tot aan het plafond in de dozen en andere bouwzooi en wc zonder deur had gezeten

En heel goed dat je daar rekening mee houdt. Laatst stond anne d'r moeder gewoon allemaal selfies te nemen voor ons huis (als in; vlak voor het raam) met de vraag waar we waren. Zat er ook airbnb in
Oud 25-11-2014, 07:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je mag me helpen als ik de volgende keer verhuis naar die andere provincie (laat het haar maar niet horen )

En ja, ik ben niet achterlijk natuurlijk. Volgens mij ben je meer weg dan thuis.
Wel weer een goed verhaal van haar moeder
Oud 25-11-2014, 09:10
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Moet je daar eigenlijk belasting over betalen over airbnb?

En pip, wil je uiteindelijk met airbnb stoppen? Want als je zo blij met je huisje bent wil je er natuurlijk het liefst zelf in wonen? Of zie ik dat verkeerd.
Oud 25-11-2014, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Als je googlet op 'neutral man' krijg je foto's van allemaal mannen die er helemaal niet neutraal uitzien.
Citaat:
Als je googlet op "latex" krijg je allemaal dingen die niks met tekstverwerken te maken hebben.
als je googlet op 'Amateur teen girl' krijg je allemaal dingen die niks met amateurdamesvoetbal voor tieners te maken hebben

Citaat:
Jep.
Oud 25-11-2014, 12:03
Verwijderd
Citaat:

En pip, wil je uiteindelijk met airbnb stoppen? Want als je zo blij met je huisje bent wil je er natuurlijk het liefst zelf in wonen? Of zie ik dat verkeerd.
ja, maar helaas heeft de belastingdienst ook geen flauw idee hoeveel, 3 keer gebeld en 3 keer een ander antwoord gekregen. Anne is nu een brief aan het opstellen die we gaan sturen zodat we zwart op wit antwoord hebben.

Ik wil er uiteraard het liefst zelf in wonen maar airbnb levert veel geld op wat ons huis ten goede zal komen (uitbouw, tuin kopen, verbouwing) maar ook ons dagelijks leven. Dat hebben we er voor over.
Oud 25-11-2014, 13:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoiiii, ik ben vet goed in verhuizen
Oud 25-11-2014, 13:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ben je net verhuisd Sanne?

Ik besteed altijd veel werk uit aan anderen als ik ga verhuizen De laatste keer riepen mijn ouders dan ook 'de komende vijf jaar mag je echt niet meer verhuizen hoor, we doen het niet meer!' Een keer was ik er zelf niet eens bij, mijn nieuwe huisgenootjes waren heel verbaasd en vonden dat ik dat maar sjiek geregeld had, niet wetende dat ik in het ziekenhuis lag Maar goed, nou begon mijn moeder een paar weken geleden ineens zelf erover of ik niet naar een aangepaste woning zou willen. Nou, nee! Ik ga er nog altijd van uit dat het wel weer goed komt. Mijn mamma is een doemdenker.
Oud 25-11-2014, 17:27
Verwijderd
Wanneer wordt Sarah ook forumbaas van DK?

Citaat:
Ja, ik las je topic. Lijkt me erg eng.

Ik heb om andersoortige redenen een tijdje gehad dat mijn taalgevoel opeens weg was, dus wie weet kunnen we over een jaar of twintig gezellig samen kwijlen in de wasknijperfabriek.
Ik kijk ernaar uit!

Mijn taalgevoel is wel weer zo'n beetje terug. Ik ben nog steeds een nutteloze zak stront verder, maar goed, dat is overkoombaar.
Oud 25-11-2014, 18:13
aumgn
aumgn is offline
Er komt af en toe iemand over mijn verdieping geskateboard. Ga lekker buitenspelen
Oud 25-11-2014, 20:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ben je net verhuisd Sanne?

Ik besteed altijd veel werk uit aan anderen als ik ga verhuizen De laatste keer riepen mijn ouders dan ook 'de komende vijf jaar mag je echt niet meer verhuizen hoor, we doen het niet meer!' Een keer was ik er zelf niet eens bij, mijn nieuwe huisgenootjes waren heel verbaasd en vonden dat ik dat maar sjiek geregeld had, niet wetende dat ik in het ziekenhuis lag Maar goed, nou begon mijn moeder een paar weken geleden ineens zelf erover of ik niet naar een aangepaste woning zou willen. Nou, nee! Ik ga er nog altijd van uit dat het wel weer goed komt. Mijn mamma is een doemdenker.
Nee ik verhuis zaterdag. Maar ik kwam erachter dat m'n week nogal vol is (morgen nog werken, donderdag naar zwolle, vrijdag naar Nijmegen, zaterdagochtend staat m'n vader + broertje & vrienden vroeg op de stoep ) en toen dacht ik ohneeeee komt nooit goed. Maar wel dus, ik ben vet georganiseerd te werk gegaan en nu ben ik al bijna klaar

Ik had een paar weken geleden al alles weggegooid wat niet mee mocht naar m'n nieuwe huis, dat scheelde wel. Gister dozen gehaald (moest gewoon werken gister) vandaag ingepakt, alle boekenkasten en kledingkast al uit elkaar. Heb alle kleren die ik vermoedelijk aan moet tot en met het weekend in een koffertje, waar ook nog ruimte voor make-up en andere dingen is die ik dagelijks gebruik zoals opladers en laptop, dus die kan ik gewoon meenemen als ik in Zwolle slaap en er makkelijk bij altijd enzo Dan heb ik nog een zooi kleren die ik misschien aan wil in m'n backpack zitten zodat ik er ook makkelijk bij kan en de andere kleding gewoon ingepakt in dozen. Dingen die naar de stort moeten staan links tegen een muur, de dingen die mee moeten rechts, en alleen m'n bed en bureau hoeven nog uit elkaar en ik hoef alleen nog dingen in te pakken die ik tot 't allerlaatst gebruik (zoals bijv. koffiezetapparaat en shampoo). Zelfs de keuken en de zolder heb ik al helemaal uitgemest en wat mee moet ingepakt. En ik vind dingen uit elkaar schroeven (in elkaar ook trouwens) zoooo leuk Had wel een beetje te weinig dozen, maar vanmiddag nog even wat bijgehaald en ik heb nu nog twee grote, dus ik kom precies uit. Ha

Enige nadeel is dat ik pas over 4 dagen verhuis en m'n huis nu al niet meer als thuis voelt maar ik ben er er de komende dagen toch niet zo veel. Vanavond nog een laatste keer voor m'n huisgenoot gekookt die nu onderweg is naar Schiphol en het afscheid is nu toch wel een beetje begonnen Wel gek.
Oud 25-11-2014, 21:19
Verwijderd
Georganiseerd bezig dus!
Oud 25-11-2014, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Wanneer wordt Sarah ook forumbaas van DK?
Ja zeg ik heb een beperkt aantal uren in een etmaal
Oud 25-11-2014, 21:37
Verwijderd
Klovorhop belde mij vanochtend en ik was echt best wel verbaasd maar vond het ook leuk. Zegt ze 'euh ja euh hmm, ik denk dat ik verkeerd verbonden ben' en dat vermoeden had ik zelf ook al toen ze belde maar ahwel. Maar nou komt het ZE MOEST DE KRAAMZORG HEBBEN En belde dus per ongeluk mij.
Oud 25-11-2014, 21:41
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik was even heel erg in de warrrrr
Oud 25-11-2014, 21:43
Klovorhop
Klovorhop is offline
Maar ik weet nu hoe het komt! Ik dacht het meest recente telefoonnummer in mijn call log te bellen, maar ondertussen had ik de 7 ingedrukt, dus eh. Nee, ik weet nog steeds niet hoe het kwam : superderp:
Oud 25-11-2014, 21:44
Verwijderd
Je maakt blijkbaar een goede indruk Deadlock!
Oud 25-11-2014, 21:46
Verwijderd
Maar waar heeft Klovorhop de kraamzorg voor nodig?
Oud 25-11-2014, 21:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar waar heeft Klovorhop de kraamzorg voor nodig?
Ik stond net op het punt hetzelfde te typen...
Oud 25-11-2014, 21:49
Lorelei
Lorelei is offline
Ik werd trouwens gisteren om m'n ID kaart gevraagd in de supermarkt voor een sixpackje. Ik mag al 11 jaar bier kopen
Oud 25-11-2014, 21:49
Klovorhop
Klovorhop is offline
Huhu ik dacht al dat ik deze keer nooit een officiele forum-coming out had gehad maar zwanger dus, al 29 weken
Oud 25-11-2014, 21:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Huhu ik dacht al dat ik deze keer nooit een officiele forum-coming out had gehad maar zwanger dus, al 29 weken
Dan ben je al 15 weken te laat met het ons vertellen!

Gefeliciteerd
Oud 25-11-2014, 22:03
Verwijderd
Gefeliciteerd Klaver! Wat leukkkkk

Ik word nog regelmatig om mijn ID gevraagd en mag toch ook al negen jaar alcohol kopen
Oud 25-11-2014, 22:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
De hoeveelste is dat?
Oud 25-11-2014, 22:07
Klovorhop
Klovorhop is offline
Merci, en de derde!
Oud 25-11-2014, 22:07
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goed geteld dus. Gefeliciteerd en succes ermee!
Oud 25-11-2014, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Oooh gefeliciteerd!!
Oud 25-11-2014, 22:30
Verwijderd
Gefeliciteerd, Klovor!
Oud 25-11-2014, 22:44
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Gefeliciteerd!
Oud 25-11-2014, 22:49
Miekje*
Miekje* is offline
Klover Gefeliciteerd!