| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
No offense, maar met jouw katten zou ik dat ook wel doen. 2 zijn te lui om eruit te klimmen en de ander is er te idioot voor
maar deze zijn echt heul actief en ik vind het ook een beetje zielig om ze in het pikkedonker te doen.Zit nu naar deze te kijken: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-e...reviousPage=lr Dat is namelijk best bij mij in de buurt en niet zo achterlijk duur.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
maar we airbnb'en ook volop ja, harken daarmee gemiddeld 1500 per maand mee op als sinds augustus. Kosten lopen zo hoog op hier, tja dan moet je wat. En het ziet er naar uit dat we nu een tijdelijk woning hebben geregeld van feb t/m mei voor een goede prijs morgen gaan we ons definitieve antwoord geven.Citaat:
![]() En heel goed dat je daar rekening mee houdt. Laatst stond anne d'r moeder gewoon allemaal selfies te nemen voor ons huis (als in; vlak voor het raam) met de vraag waar we waren. Zat er ook airbnb in
|
||
|
|
|
|
Je mag me helpen als ik de volgende keer verhuis naar die andere provincie (laat het haar maar niet horen
) ![]() En ja, ik ben niet achterlijk natuurlijk. Volgens mij ben je meer weg dan thuis. Wel weer een goed verhaal van haar moeder
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil er uiteraard het liefst zelf in wonen maar airbnb levert veel geld op wat ons huis ten goede zal komen (uitbouw, tuin kopen, verbouwing) maar ook ons dagelijks leven. Dat hebben we er voor over. |
|
|
|
|
|
Ben je net verhuisd Sanne?
Ik besteed altijd veel werk uit aan anderen als ik ga verhuizen De laatste keer riepen mijn ouders dan ook 'de komende vijf jaar mag je echt niet meer verhuizen hoor, we doen het niet meer!' Een keer was ik er zelf niet eens bij, mijn nieuwe huisgenootjes waren heel verbaasd en vonden dat ik dat maar sjiek geregeld had, niet wetende dat ik in het ziekenhuis lag Maar goed, nou begon mijn moeder een paar weken geleden ineens zelf erover of ik niet naar een aangepaste woning zou willen. Nou, nee! Ik ga er nog altijd van uit dat het wel weer goed komt. Mijn mamma is een doemdenker.
|
|
||
Verwijderd
|
Wanneer wordt Sarah ook forumbaas van DK?
Citaat:
Mijn taalgevoel is wel weer zo'n beetje terug. Ik ben nog steeds een nutteloze zak stront verder, maar goed, dat is overkoombaar. |
|
|
|
||
|
Citaat:
) en toen dacht ik ohneeeee komt nooit goed. Maar wel dus, ik ben vet georganiseerd te werk gegaan en nu ben ik al bijna klaar Ik had een paar weken geleden al alles weggegooid wat niet mee mocht naar m'n nieuwe huis, dat scheelde wel. Gister dozen gehaald (moest gewoon werken gister) vandaag ingepakt, alle boekenkasten en kledingkast al uit elkaar. Heb alle kleren die ik vermoedelijk aan moet tot en met het weekend in een koffertje, waar ook nog ruimte voor make-up en andere dingen is die ik dagelijks gebruik zoals opladers en laptop, dus die kan ik gewoon meenemen als ik in Zwolle slaap en er makkelijk bij altijd enzo Had wel een beetje te weinig dozen, maar vanmiddag nog even wat bijgehaald en ik heb nu nog twee grote, dus ik kom precies uit. Ha Enige nadeel is dat ik pas over 4 dagen verhuis en m'n huis nu al niet meer als thuis voelt maar ik ben er er de komende dagen toch niet zo veel. Vanavond nog een laatste keer voor m'n huisgenoot gekookt die nu onderweg is naar Schiphol en het afscheid is nu toch wel een beetje begonnen ![]() Wel gek.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Klovorhop belde mij vanochtend en ik was echt best wel verbaasd maar vond het ook leuk. Zegt ze 'euh ja euh hmm, ik denk dat ik verkeerd verbonden ben' en dat vermoeden had ik zelf ook al toen ze belde maar ahwel. Maar nou komt het ZE MOEST DE KRAAMZORG HEBBEN
En belde dus per ongeluk mij.
|
![]() |
|
|