Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Het is onwenselijk dat stellen van hetzelfde geslacht kinderen mogen hebben/krijgen
Ja, mee eens 3 10.34%
Nee, niet mee eens: 2 mannen of 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen 25 86.21%
Alleen 2 mannen mogen samen kinderen hebben/krijgen 0 0%
Alleen 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen 0 0%
Anders, namelijk ... 1 3.45%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2015, 17:49
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Je zal maar twee vaders of twee moeders hebben
Dan word je getreiterd doordat je ouders iets doen wat gewoon niet acceptabel is. En daarnaast is het maar de vraag wat ze met hun "kind"doen want als ze al eventueel trouwen samen dan vinden ze al snel het 1 en ander goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2015, 17:58
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Het zorgt voor een ontwrichte maatschappij en is gewoon geen goed voorbeeld voor de maatschappij. Het moraal brengt het naar beneden en de discipline is dan ver zoek.
Hoe dan ook vind ik dat mensen van het zelfde geslacht niet samen een huwelijk behoren aan te gaan of relatie want dat is niet netjes en zorgt voor verloedering en immoreel gedrag.
Ik vind dan ook dat docenten op scholen dusdanig op kinderen moeten inpraten dat het niet normaal is ipv het te bevorderen!
Wat zorgt precies voor die ontwrichting dan?
In welk opzicht is het geen goed voorbeeld?
Op welke manier brengt het de moraal naar beneden?
Hoe schaadt het de discipline, en over welke discipline heb je het sowieso en waarom is dat belangrijk?
Wat is er niet netjes aan samen een huwelijk aangaan?
Leg eens uit hoe dat zogt voor verloedering en immoreel gedrag?

20 dogma's achter elkaar zetten maakt nog geen steekhoudende redenering. Zeg dan gewoon "Nee, want ik ben homofoob".
Oud 25-02-2015, 18:18
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Wat zorgt precies voor die ontwrichting dan?
In welk opzicht is het geen goed voorbeeld?
Op welke manier brengt het de moraal naar beneden?
Hoe schaadt het de discipline, en over welke discipline heb je het sowieso en waarom is dat belangrijk?
Wat is er niet netjes aan samen een huwelijk aangaan?
Leg eens uit hoe dat zogt voor verloedering en immoreel gedrag?

20 dogma's achter elkaar zetten maakt nog geen steekhoudende redenering. Zeg dan gewoon "Nee, want ik ben homofoob".
Als ik 2 mannen zie die zich beiden als vaders profileren en dus ouders worden genoemd dan zie ik het als een maatschappelijke schande en een kind kan er door de dupe worden doordat zijn klasgenoten er terecht een opmerking over gaan maken waardoor het kind mentale problemen krijgt.
Een huwelijk behoort te zijn tussen man en vrouw, niet tussen 2 dezelfde geslachten, of zoals in sommige landen tussen mens en dier, want in de USA komt het geregeld voor dat een vrouw met een hond trouwt, of met een slang etc.
Nu wil ik niet dieren vergelijken met mensen maar dergelijk gedrag moet je als maatschappij niet willen zien.
Normen en waarden zijn van belang in een land, zoals we een potloodventer niet accepteren of niet zomaar naakt lopen buiten moeten we blijven zorgen dat het moraal en de discipline een beetje op niveau blijven.
We kunnen gewoon niet ontkennen dat Nederland ten opzichte van de laatste 50 jaren gewoon achteruit is gegaan qua moraal, discipline etc
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:20
Macrador
Macrador is offline
Heb je ook redenen waarom jij vindt dat een huwelijk tussen man en vrouw moet zijn?
Oud 25-02-2015, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Remco, mensen zijn ook gewoon dieren.
Oud 25-02-2015, 18:22
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Heb je ook redenen waarom jij vindt dat een huwelijk tussen man en vrouw moet zijn?
Een huwelijk zie ik als een verbintenis waaruit op een natuurlijke manier een kind voortgebracht kan worden. Mocht een vrouw geen kinderen kunnen krijgen vind ik adopteren normaal.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:23
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Remco, mensen zijn ook gewoon dieren.
Mensen zijn mensen en dieren zijn dieren
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:23
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een huwelijk zie ik als een verbintenis waaruit op een natuurlijke manier een kind voortgebracht kan worden. Mocht een vrouw geen kinderen kunnen krijgen vind ik adopteren normaal.
Waarom vind je het dan niet normaal dat 2 mannen (die trouwen of niet en) die dus geen kinderen kunnen krijgen een kind adopteren.

Laatst gewijzigd op 25-02-2015 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mensen zijn mensen en dieren zijn dieren
Nee. Mensen zijn ook dieren. Ik houd het graag biologisch correct.
Oud 25-02-2015, 18:29
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Nee. Mensen zijn ook dieren. Ik houd het graag biologisch correct.
rare biologie dan
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:31
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Waarom vind je het dan niet normaal dat 2 mannen (die trouwen of niet en) die dus geen kinderen kunnen krijgen een kind adopteren.

Omdat ik een homo relatie al niet normaal vind. Man/man of vrouw vrouw.
Ik vind bv wanneer iemand 50 jaar is en een meisje van 13 jaar zwanger maakt ook niet normaal. Dus beiden vind ik niet normaal
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:31
Katertje
Katertje is offline
Ik heb nog geen enkel argument gezien waarom kinderen met ouders van hetzelfde geslacht per definitie kansarmer zijn of benadeeld zouden zijn ipv kinderen met ouders van verschillend geslacht.
Oud 25-02-2015, 18:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
rare biologie dan
Dat heet wetenschap. Misschien moet je je er eens in verdiepen
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Ik heb nog geen enkel argument gezien waarom kinderen met ouders van hetzelfde geslacht per definitie kansarmer zijn of benadeeld zouden zijn ipv kinderen met ouders van verschillend geslacht.
Je wilt het niet zien, dat is wat anders dan niet zien!
1 voorbeeld: kind op school word er gek op aangekeken en erdoor gepest
Met citaat reageren
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Omdat ik een homo relatie al niet normaal vind. Man/man of vrouw vrouw.
Ik vind bv wanneer iemand 50 jaar is en een meisje van 13 jaar zwanger maakt ook niet normaal. Dus beiden vind ik niet normaal
Waarom vind je dat niet normaal? Waarom zou het niet mogen omdat jij het niet normaal vindt?
Oud 25-02-2015, 18:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kan ik me ook wel voorstellen.

Maar zou je als kind van zulke ouders zelf heel fel anti-homo's kunnen worden? Of ben je juist blij met jouw mams en mams (of paps en paps) waardoor je homo-relaties prima acceptabel vindt?
Nou, je kunt natuurlijk best een gelijkgeslachtig (?) ouderpaar hebben met gigantisch bekrompen ideeën over de andere sekse, buitenlanders, hetero's of gelovigen. Dan ben je misschien niet antigay maar wel heel kut en als je toch al radicaal kut bent kun je best ook nog antigay worden trouwens in je puberteit
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:35
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Dat heet wetenschap. Misschien moet je je er eens in verdiepen
Dat is jouw wetenschap En misschien wat lappen tekst in een boekje maar ik zie een mens als mens en een dier als dier.
Maar als je zomaar alles lukraak geloofd als je op school wat leest en denkt te leren in een boekje dan ga je er zelf ook nog in geloven en denk je de waarheid in pacht te hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat denk jij gelukkig niet

Ik heb overigens 1 vader en 3 moeders en een schoonvader en -moeder en ik moet zeggen dat ik gigantisch verward ben. Seksueel en in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:36
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Waar baseer je op dat ik het niet wil zien?

Reactie op je voorbeeld: Een kind kan ook op zn schoenen of kleding worden aangekeken, of zijn huidskleur of zijn voorkeur voor met welk speeltje het kind het liefst speelt.
Oud 25-02-2015, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is jouw wetenschap En misschien wat lappen tekst in een boekje maar ik zie een mens als mens en een dier als dier.
Maar als je zomaar alles lukraak geloofd als je op school wat leest en denkt te leren in een boekje dan ga je er zelf ook nog in geloven en denk je de waarheid in pacht te hebben.
Nee, dat is de algemene wetenschap. En dat is niet gebaseerd op een verhaal in een boekje, het is de bijbel niet.
Oud 25-02-2015, 18:37
Katertje
Katertje is offline
Mijn punt, mogelijkheid tot gepest kunnen worden is geen argument.
Oud 25-02-2015, 18:39
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Ik moest hier stiekem om lachen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:40
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Mijn punt, mogelijkheid tot gepest kunnen worden is geen argument.
Ok, jij vindt het wel dood normaal ik heb mijn twijfels en zie het liever niet
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:41
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Eigenlijk geldt hetzelfde voor jou. Omdat jij de boekjes op school niet leest, ga je zelf in iets anders geloven en denk je dat je de waarheid in pacht hebt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan krijg jij lekker geen kinderen en doe je je ogen dicht
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:45
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Dat moet je lekker zelf weten, zo lang er geen anderen last van hebben (lees: homos, lesbiennes, die dus ook graag een kind willen opvoeden en dus met jouw kind wat volkomen homofoob is omdat papa het niet normaal vindt) Stel je kind komt in de klas met een merendeel aan kinderen van ouders met hetzelfde geslacht, wat dan? Pas jij je dan aan omdat je kind anders gepest wordt?
Oud 25-02-2015, 18:47
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Dat moet je lekker zelf weten, zo lang er geen anderen last van hebben (lees: homos, lesbiennes, die dus ook graag een kind willen opvoeden en dus met jouw kind wat volkomen homofoob is omdat papa het niet normaal vindt) Stel je kind komt in de klas met een merendeel aan kinderen van ouders met hetzelfde geslacht, wat dan? Pas jij je dan aan omdat je kind anders gepest wordt?
Dan weet je dat het einde nabij is wanneer het zover is
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:49
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Daaaag remco..
Oud 25-02-2015, 18:51
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Daaaag remco..
Ik zie liever een vrouw die zich laat knotten
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:51
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Remco stuurt zijn kinderen niet naar school, maar geeft ze thuisles. Want stel je voor dat ze in de wetenschap gaan geloven
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Marleen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 18:59
remco2015
remco2015 is offline
Ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet persee maar als ik een dame ontmoet die een kind al heeft dan wil ik wel bijdragen op een nette manier bij het opvoeden, maar niet met een doctrine dat het dood normaal is om op hetzelfde geslacht te vallen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, de wereld wordt er een beetje beter van aangezien kinderen van homostellen het over bijna alle fronten beter lijken te doen dan die van heterostellen. Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:55
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Nee hoor, de wereld wordt er een beetje beter van aangezien kinderen van homostellen het over bijna alle fronten beter lijken te doen dan die van heterostellen. Groetjes!
Op welke fronten dan? dat wil ik wel een graag weten al je bereid ben je uitlating te onderbouwen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:58
Verwijderd
Dat is in één link meer onderbouwing dan jij in je hele postgeschiedenis. Dat dat kán in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 19:59
Verwijderd
Oh en Australië is ook nog eens een stukje conservatiever dan Nederland trouwens.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 20:09
remco2015
remco2015 is offline
ik vind die argumenten vanuit die Spits verwijzing niks bijzonders en moeilijk meetbaar. Een feit is dat kinderen van homo stellen gewoon een groot risico lopen wanneer zij op school zitten. Maar als mensen het normaal vinden prima, ik zie het liever persoonlijk niet en dat mag ik vinden.
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat het binnen de Moslim cultuur normaal word gevonden. Toch een cultuur die groot aanwezig is in Nederland en die zeker weten wat fatsoen of moreel gedrag is.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 20:12
Verwijderd
Ja je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag of je achter hun principe van 8 jarige meisjes neuken staat? Liefst iemand die familie is?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 20:26
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Ja je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag of je achter hun principe van 8 jarige meisjes neuken staat? Liefst iemand die familie is?
Ik kan me niet voorstellen dat de Koran dat aanbeveelt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 20:59
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 22:41
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoe weet je dit? Ik ken zo'n kind heeeeeeeeeel erg goed, en die is nooit ermee gepest.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 22:55
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Hoe weet je dit? Ik ken zo'n kind heeeeeeeeeel erg goed, en die is nooit ermee gepest.

niet ieder kind natuurlijk, maar het kan zich natuurlijk voordoen terwijl het kind er niks aan kan doen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 23:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
niet ieder kind natuurlijk, maar het kan zich natuurlijk voordoen terwijl het kind er niks aan kan doen
Ik werd gepest omdat ik een stel eikels in m'n klas had zitten. Kinderen kunnen, wanneer ze dat willen, altijd wel een reden en slachtoffer vinden om te pesten.

Ik vind jouw argument dan ook niet zo'n sterk argument.
Oud 25-02-2015, 23:03
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Remco ik zou toch echt eerder iemand zoals jij pesten dan iemand die homoseksueel is.
Oud 25-02-2015, 23:05
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Remco ik zou toch echt eerder iemand zoals jij pesten dan iemand die homoseksueel is.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 23:13
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Ik werd gepest omdat ik een stel eikels in m'n klas had zitten. Kinderen kunnen, wanneer ze dat willen, altijd wel een reden en slachtoffer vinden om te pesten.

Ik vind jouw argument dan ook niet zo'n sterk argument.
Mag ik vragen waarom je werd gepest?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 23:14
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Dankje wel, ik voel me vereerd
Met citaat reageren
Oud 25-02-2015, 23:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik 2 mannen zie die zich beiden als vaders profileren en dus ouders worden genoemd dan zie ik het als een maatschappelijke schande
Dit is natuurlijk een (aparte) mening, en geen feit. Wat is daar zo schandelijk aan voor de maatschappij, behalve dat jij het niet zo leuk vindt?

Citaat:
Een kind kan er door de dupe worden doordat zijn klasgenoten er terecht een opmerking over gaan maken waardoor het kind mentale problemen krijgt.
Dit is een aanname, en je projecteert ook nog eens jouw mening op de zogenaamde pestende kinderen.

Citaat:
Een huwelijk behoort te zijn tussen man en vrouw, niet tussen 2 dezelfde geslachten
Volgens wie? Waarom moet dan?

Citaat:
Nu wil ik niet dieren vergelijken met mensen maar dergelijk gedrag moet je als maatschappij niet willen zien.
Wat is 'dergelijk gedrag'? Gedrag dat afwijkt? Afwijkt waarvan? Waarom wil je dat niet zien?

Citaat:
moeten we blijven zorgen dat het moraal en de discipline een beetje op niveau blijven.
Ik vrees dat je daar met al je uitsprakjen meer afbreuk aan doet dan er iets aan toevoegt.

Citaat:
Dus als je geen kinderen krijgt of adopteert is het geen huwelijk?
Oud 25-02-2015, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen waarom je werd gepest?
Omdat ze 1m30 is en 500KG weegt. Waarom is het belangrijk eigenlijk? Als een bank beroofd wordt dan ligt dat aan de bank ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten