|
|
Bekijk resultaten poll: Het is onwenselijk dat stellen van hetzelfde geslacht kinderen mogen hebben/krijgen | |||
Ja, mee eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 10.34% |
Nee, niet mee eens: 2 mannen of 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen |
25 | 86.21% |
Alleen 2 mannen mogen samen kinderen hebben/krijgen |
0 | 0% |
Alleen 2 vrouwen mogen samen kinderen hebben/krijgen |
0 | 0% |
Anders, namelijk ... |
1 | 3.45% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een huwelijk behoort te zijn tussen man en vrouw, niet tussen 2 dezelfde geslachten, of zoals in sommige landen tussen mens en dier, want in de USA komt het geregeld voor dat een vrouw met een hond trouwt, of met een slang etc. Nu wil ik niet dieren vergelijken met mensen maar dergelijk gedrag moet je als maatschappij niet willen zien. Normen en waarden zijn van belang in een land, zoals we een potloodventer niet accepteren of niet zomaar naakt lopen buiten moeten we blijven zorgen dat het moraal en de discipline een beetje op niveau blijven. We kunnen gewoon niet ontkennen dat Nederland ten opzichte van de laatste 50 jaren gewoon achteruit is gegaan qua moraal, discipline etc |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-02-2015 om 18:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat ik een homo relatie al niet normaal vind. Man/man of vrouw vrouw. Ik vind bv wanneer iemand 50 jaar is en een meisje van 13 jaar zwanger maakt ook niet normaal. Dus beiden vind ik niet normaal ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog geen enkel argument gezien waarom kinderen met ouders van hetzelfde geslacht per definitie kansarmer zijn of benadeeld zouden zijn ipv kinderen met ouders van verschillend geslacht.
||
![]() |
Citaat:
1 voorbeeld: kind op school word er gek op aangekeken en erdoor gepest |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als je zomaar alles lukraak geloofd als je op school wat leest en denkt te leren in een boekje dan ga je er zelf ook nog in geloven en denk je de waarheid in pacht te hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Reactie op je voorbeeld: Een kind kan ook op zn schoenen of kleding worden aangekeken, of zijn huidskleur of zijn voorkeur voor met welk speeltje het kind het liefst speelt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind die argumenten vanuit die Spits verwijzing niks bijzonders en moeilijk meetbaar. Een feit is dat kinderen van homo stellen gewoon een groot risico lopen wanneer zij op school zitten. Maar als mensen het normaal vinden prima, ik zie het liever persoonlijk niet en dat mag ik vinden.
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat het binnen de Moslim cultuur normaal word gevonden. Toch een cultuur die groot aanwezig is in Nederland en die zeker weten wat fatsoen of moreel gedrag is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind jouw argument dan ook niet zo'n sterk argument.
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|