Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2015, 11:12
Verwijderd
'Ik had vanochtend een afspraak bij de huisarts en ik ben nog duizelig van de bloedtest dus ik kan vanmiddag niet komen'.

Gast.. ten eerste is het niet mijn probleem maar jouw probleem als je niet komt, ten tweede, duizelig van 4 ml bloed wat afgetapt wordt???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2015, 11:13
Miekje*
Miekje* is offline
Dat is wel heel zielig ja. Meisje zeker?
Oud 24-04-2015, 11:13
Macrador
Macrador is offline
Want alleen studenten maken kut smoesjes?
Oud 24-04-2015, 11:15
df
df is offline
"Als de werkgroepen niet verplicht waren hoefden we ook niet van die smoesjes te verzinnen" #probleemwijkenredenatie
Oud 24-04-2015, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel heel zielig ja. Meisje zeker?
Mja, maar ik heb ook genoeg kutsmoezen van jongens gehad hoor.

2 jaar geleden had ik 2 zwangere studentes in mijn groepen. Daar was het gewoon overduidelijk dat ze die zwangerschap te pas en te onpas gebruikten om dingen gedaan te krijgen en soepeler behandeld te worden, maarja best lastig om daar wat van te zeggen..
Met citaat reageren
df
df is offline
Citaat:
Want alleen studenten maken kut smoesjes?
Aparte conclusie. Het gaat in casu om studenten, daarom benoemt ze die, dat impliceert niet dat die de enige zijn die met kut smoesjes aankomen.
Verwijderd
Citaat:
"Als de werkgroepen niet verplicht waren hoefden we ook niet van die smoesjes te verzinnen" #probleemwijkenredenatie
Och ja, het is alleen verplicht als ze recht op een herkansing willen Dus dat wordt gewoon goed leren voor deze mevrouw.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 11:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Aparte conclusie. Het gaat in casu om studenten, daarom benoemt ze die, dat impliceert niet dat die de enige zijn die met kut smoesjes aankomen.
Alleen ik heb aparte conclusies?
Oud 24-04-2015, 11:21
df
df is offline
Citaat:
Alleen ik heb aparte conclusies?

Ik ga werken en bbqen doei!
Oud 24-04-2015, 11:36
EleventhHour
EleventhHour is offline
Ik ga ook altijd kapot van bloedtappen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 11:38
betercore
betercore is offline
Pils drinken na bloed doneren
Oud 24-04-2015, 12:11
Verwijderd
Maar bloed doneren is een halve liter he
Vooruit, misschien zijn er mensen die heeeel slecht tegen bloed zien kunnen, en dan voel je je misschien even duizelig. Maar deze werkgroep is pas om 15.00. Ze had de hele dag om bij te komen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 07:58
Mema
Mema is offline
Misschien had ze een bloedtest vanwege duizeligheid en was ze daarom duizelig!
Oud 25-04-2015, 08:10
Verwijderd
De tering, na 12 buisjes ben ik ook wel even duizelig maar kom op.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 10:25
df
df is offline
Ze hebben bij mij vorig jaar 10 buisjes afgenomen toen ik enorm brak was, dat was niet zo'n goed plan achteraf.
Oud 25-04-2015, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Het is geen aparte conclusie. Leer Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 11:33
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Het is geen aparte conclusie. Leer Nederlands.
Een fout maken betekent niet dat hij nooit Nederlands geleerd heeft. Iedereen die in Nederland naar school gaat krijgt daarin les. You know!
Oud 25-04-2015, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Een fout maken betekent niet dat hij nooit Nederlands geleerd heeft. Iedereen die in Nederland naar school gaat krijgt daarin les. You know!
Ik impliceer niet in de verste verte dat hij nog nooit Nederlands geleerd heeft, ik zeg dat hij Nederlands moet leren. Zelfde geldt bij deze voor jou. Begrijpend lezen is daar een belangrijk onderdeel van.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 11:36
Loezzel
Loezzel is offline
Bij dezen
Oud 25-04-2015, 11:37
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik impliceer niet in de verste verte dat hij nog nooit Nederlands geleerd heeft, ik zeg dat hij Nederlands moet leren. Zelfde geldt bij deze voor jou. Begrijpend lezen is daar een belangrijk onderdeel van.
Ik maak zelf wel uit wat ik leer hypocriete pummel!
Dat ligt niet aan mijn begrijpend lezen vaardigheden, dat ligt aan jouw gebrek om de boel correct te verwoorden!
Oud 25-04-2015, 11:38
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Bij dezen
Oud 25-04-2015, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Bij dezen
Sorry maar de naamvallen zijn afgeschaft. Dus ik doe er niet aan mee. Zelfs Onze Taal is er nogal ambigu over:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advie...-dezen-te-deze
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 19:05
ßuerp
ßuerp is offline
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 19:11
Axel11
Axel11 is offline
te alle tijden

:hip:
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 19:49
Verwijderd
Ooit ging ik bloed geven en bij het derde buisje ging ik van mijn stokje en de hele dag voelde ik me een vaatdoek dus als dat bij dat meisje ook zo ging kan ik het begrijpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2015, 21:41
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ooit ging ik bloed geven en bij het derde buisje ging ik van mijn stokje en de hele dag voelde ik me een vaatdoek dus als dat bij dat meisje ook zo ging kan ik het begrijpen!
Als ik 't goed begrijp uit 't verhaal van Kristaco is dat dat meisje iets van 3 ml moest afgeven voor n test.
Oud 25-04-2015, 21:41
Katertje
Katertje is offline
Wat een stuk minder is dan wanneer je bloed doneert!
Oud 25-04-2015, 21:45
Verwijderd
ja, maar ik kwam dus niet verder dan een kwart van het derde buisje dus dat was niet zoveel!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2015, 21:47
Katertje
Katertje is offline
Al verder dan een kwart van het tweede buisje!
Oud 28-04-2015, 13:04
Verwijderd
Ik heb weer een nieuwe, vreemdgaan van je (ex)vriend dient blijkbaar ook bij je werkgroepdocent gemeld te worden
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 13:05
Axel11
Axel11 is offline
Hahahaha
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 15:08
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik heb weer een nieuwe, vreemdgaan van je (ex)vriend dient blijkbaar ook bij je werkgroepdocent gemeld te worden
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 15:11
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Oud 28-04-2015, 15:18
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Mja, maar ik heb ook genoeg kutsmoezen van jongens gehad hoor.

2 jaar geleden had ik 2 zwangere studentes in mijn groepen. Daar was het gewoon overduidelijk dat ze die zwangerschap te pas en te onpas gebruikten om dingen gedaan te krijgen en soepeler behandeld te worden, maarja best lastig om daar wat van te zeggen..
Dit herken ik heeeeel erg. Schijtirritant is dat. Een paar jaar terug zat ik in een vrijwilligersgroepje dat filmavonden organiseerde in het theater. Zij was er alleen als ze zelf een inleiding moest geven (twee keer, en ze waren ook alle drie behoorlijk slecht), verder was het altijd zieligdoenerij of ze liet op den duur überhaupt niets meer horen. En als ze er was, was ze ook een emotioneel hormonenhoopje. "Ja, ik werd net uitscholden voor hoer, op de fiets. Dus ik ga na m'n inleiding echt gelijk naar huis hoor, want ik ben er helemaal kapot van "

Ugh.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 15:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit herken ik heeeeel erg. Schijtirritant is dat. Een paar jaar terug zat ik in een vrijwilligersgroepje dat filmavonden organiseerde in het theater. Zij was er alleen als ze zelf een inleiding moest geven (twee keer, en ze waren ook alle drie behoorlijk slecht), verder was het altijd zieligdoenerij of ze liet op den duur überhaupt niets meer horen. En als ze er was, was ze ook een emotioneel hormonenhoopje. "Ja, ik werd net uitscholden voor hoer, op de fiets. Dus ik ga na m'n inleiding echt gelijk naar huis hoor, want ik ben er helemaal kapot van "

Ugh.
Wat een hoer.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 16:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 16:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wat een hoer.
Juh
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 16:16
Verwijderd
Ik heb weer een nieuwe anekdote, ze moesten vandaag hun eerste groepsproject inleveren en één persoon heeft IN DE OPDRACHT uitgebreid beschreven hoe moeilijk hij/zij het allemaal vond en hoe vaak hij het verkeerd begrepen had en opnieuw moest beginnen en dat hij 15 (!!) minuten moest googlen!

Wat is het idee hierachter, dan krijg ik misschien extra punten voor de enorme moeite?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 16:21
Macrador
Macrador is offline
Wat voor studie doen ze? Verklaart het misschien.
Oud 30-04-2015, 16:21
Verwijderd
Ik zou strafpunten geven vanwege gewhine zonder plaats in een werkstukje.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Wat voor studie doen ze? Verklaart het misschien.
Tja, economie Maar ik wil deze mensen niet als representatief zien voor mijn vakgebied.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 16:25
df
df is offline
Een vriend van me studeert economie in Utrecht, zal eens aan m vragen of ie toevallig een lekkere werkgroepdocente heeft
Oud 30-04-2015, 19:13
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik heb weer een nieuwe anekdote, ze moesten vandaag hun eerste groepsproject inleveren en één persoon heeft IN DE OPDRACHT uitgebreid beschreven hoe moeilijk hij/zij het allemaal vond en hoe vaak hij het verkeerd begrepen had en opnieuw moest beginnen en dat hij 15 (!!) minuten moest googlen!

Wat is het idee hierachter, dan krijg ik misschien extra punten voor de enorme moeite?
Ik heb kook wel eens commentaar op tentamens geschreven.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2015, 19:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:

Wat heerlijk middelbareschool <3
Oud 06-05-2016, 01:52
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Maar bloed doneren is een halve liter he
Vooruit, misschien zijn er mensen die heeeel slecht tegen bloed zien kunnen, en dan voel je je misschien even duizelig. Maar deze werkgroep is pas om 15.00. Ze had de hele dag om bij te komen.
Bij mij gaat het niet om het zien van bloed, dat maakt me niets uit, maar ik moet echt gaan liggen bij bloedprikken, en zelfs dan wordt het heul licht in m'n hoofd.
Oud 06-05-2016, 10:56
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Bij mij gaat het niet om het zien van bloed, dat maakt me niets uit, maar ik moet echt gaan liggen bij bloedprikken, en zelfs dan wordt het heul licht in m'n hoofd.
Toen ik bloed ging doneren ging ik van mijn stokje na een vingerprik, niet echt iets voor mij dus.
Oud 06-05-2016, 11:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik ongesteld ben doe ik twee keer zo lang over naar huis fietsen (tegen een berg op) omdat ik zo slap ben. En daar verlies ik toch ook geen liters bloed.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2016, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Als ik ongesteld ben doe ik twee keer zo lang over naar huis fietsen (tegen een berg op) omdat ik zo slap ben. En daar verlies ik toch ook geen liters bloed.
Tja, dan nog is dat niet echt het probleem van je werkgroepdocent maar zal je daar zelf een oplossing voor moeten vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2016, 12:37
Verwijderd
Er ging woensdag toen ik bij de bloedbank was wel weer een meisje out, gelukkig zag ze het zelf aankomen dus werd ze opgevangen, maar die heeft echt de hele tijd dat ik aan het doneren was (plasma, dus alles bij elkaar duurt ongeveer een uur) op zo'n bed gelegen daar
Met citaat reageren
Oud 08-05-2016, 15:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wut, hebben ze alsnog afgenomen hoewel ze out ging?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten