Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: Forumbaas.
Ik wil een nieuwe Fb. 70 47.62%
Ik vind het goed zo. 37 25.17%
De oude Fb's moeten in ieder geval weg. 26 17.69%
Geen mening. 28 19.05%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 147. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2002, 19:20
Black Sugar
Black Sugar is offline
Eens even kijken hoe de meningen verdeeld zijn.
Oud 31-12-2002, 19:23
Firefly
Firefly is offline
Je hoeft niet weg hoor, van mij
Oud 31-12-2002, 19:24
Saartje*
Saartje* is offline
Aangezien ik hier niet vaak zit... heb ik ook liever geen mening over zaken waar ik maar de helft van af weet
Oud 31-12-2002, 19:24
attrib
attrib is offline
ik vind het goed zo Black Sugar.

Je doet het zover goed...
Niet dat je irri bent.. en ook geen mensen voor trekt zeg maar..
maar soms... zet je slotjes onnodig op topics!

die van de meetings bijv.
Laat dat groepje mensen verder discusseren over hun meetings, knuffels en dergelijke!

en okay gelijk hep je.. als het onderwerp begint over 'vissen' ofsowiets waarschuw dan eerst ff!

verder, je bent !
Oud 31-12-2002, 19:25
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Doe maar een nieuwe erbij.
Waarom zouden jullie weg moeten? Volgens mij posten mensen dat nu alleen maar, omdat ze willen spammen (en jullie ze op slot doen). Zou ik niet persoonlijk aantrekken
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:25
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik ben fan van jou hoor!
Oud 31-12-2002, 19:37
Verwijderd
neuh de oude hoeven nie weg, er zijn er alleen te weinig, of niet goed verdeeld..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:37
Verwijderd
Ninnoc doet het perfect...

Maar Black Sugar maakt er echt een zooitje van... Sorry meid...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Nieuwe fb er bij lijkt me wel handig ja,alleen vraag ik me af of er ook maar iemand is die die taak op zich wil nemen met het huidige forum
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 19:40
Ingemar
Ingemar is offline
(Leonoor)

Een derde fb is nooit weg.

Ik vind dat Ninnoc en ook Black Sugar goed werk doen, ze doen iig hun best (en dat zeg ik niet alleen omdat het collega's zijn, ook al zullen sommigen dat denken).
Oud 01-01-2003, 23:56
attrib
attrib is offline
en nu maar hopen dat het gehalte hier wat op een hoger niveau blijft dan wat het gister was...

welcome back lifestyle!
Oud 02-01-2003, 00:00
]{ing
]{ing is offline
wil je het echt weten?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:05
S
S is offline
Ja, ik vind dat er een nieuwe FB bij moet.

En ik denk dat RoSaLiNi is gebanned .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:05
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
S. alleen roos
want ik zag daarnet nog iemand op onzin posten. of het is in de tussentijd gebeurd natuurlijk

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:07
S
S is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
S. alleen roos
Dus heel de RoSaLiNi account ook maar even? Verdomme, dan ban je gelijk de account van Lianne, Ninh en mij erbij.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:19
Verwijderd
Had gisteren al gestemd, de bovenste twee.

Hoewel de tweede nu niet geheel meer klopt. :/

De huidige fb's hoeven iig niet weg, ze doen 't prima zo, maar er is gewoon te veel werk om het met z'n tweetjes aan te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:23
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Had gisteren al gestemd, de bovenste twee.

Hoewel de tweede nu niet geheel meer klopt. :/

De huidige fb's hoeven iig niet weg, ze doen 't prima zo, maar er is gewoon te veel werk om het met z'n tweetjes aan te kunnen.
Het probleem is dat Ninnoc niet o veel aanwezig kan ijn en het nogal tegenvalt met een nieuwe fb zoeken.
Oud 02-01-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Het probleem is dat Ninnoc niet o veel aanwezig kan ijn en het nogal tegenvalt met een nieuwe fb zoeken.
Mja, ik kan het me wel voorstellen, vooral met die irritante partijdigheid die er nu is.. :/ Ik stem nog altijd op Jewel. En stiekem nog steeds op Roos, ook al is ze geband. :/
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 08:24
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
én dat we dit keer nog wat langer zullen zoeken, omdat de laatste fb'ers van Lifestyle allemaal maar voor een nogal korte periode fb'er waren.
Oud 02-01-2003, 08:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
S. alleen roos
*mond valt open*

*staat voor de rest van de dag verbaasd aan de grond genageld*

Ik zal wel wat gemist hebben... En als roos gebanned is, is het logisch dat RoSiLiNi ook gebanned is... Jullie zijn nou niet echt afhankelijk van dat account aangezien jullie je eigen account hebben....
Oud 02-01-2003, 10:11
Pharmacon
Pharmacon is offline
ik vind het prima zo....

van mij hoeft er niemand bij, maar misschien dat jullie er anders over denken....ik hoef geen forum bij te houden
Oud 02-01-2003, 11:24
S
S is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
*mond valt open*

*staat voor de rest van de dag verbaasd aan de grond genageld*

Jullie zijn nou niet echt afhankelijk van dat account aangezien jullie je eigen account hebben....
Nee, maar het gaat om het idee. Tss.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:30
Verwijderd
Ninnoc en Black Sugar mogen zeker wel blijven, maar nog een extra forumbaas zou ook wel handig zijn soms
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:33
Verwijderd
Ik mis een vakje met "Er moet een FB bij".

Ik vind niet dat de huidige FB's het slecht doen (alhoewel BS duidelijk meer sluit en aanwezig is als Ninnoc, maar ik kan me vergissen, excuses).

Maar voor de zwaardere tijden is het wel handig denk ik als er nog een FB is..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:34
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Ik vind niet dat de huidige FB's het slecht doen (alhoewel BS duidelijk meer sluit en aanwezig is als Ninnoc, maar ik kan me vergissen, excuses).

deze mening deel ik
Oud 02-01-2003, 12:09
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Dat valt onder ik wil een nieuwe Fb. Daar eg je namelijk niet mee dat wij weg moeten.
Oud 02-01-2003, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Dat valt onder ik wil een nieuwe Fb. Daar eg je namelijk niet mee dat wij weg moeten.
ok, dan stem ik daarop
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:15
Roos
Roos is offline
Hey guys, ik ben niet geband hoor

Maar daar gaat het hier niet over, er loopt een topic op Feedback.

Er moet 1 nieuwe FB komen, en de huidige FB's hoeven natuurlijk niet weg. Ik vind ze best goed.
Oud 02-01-2003, 12:46
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik vind dat men iets sneller bans moet gaan vergeven helaas zo voorkom je denk gespam eerder dan met een nieuwe forumbaas
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:52
Verwijderd
Ik stem in ieder geval op 1 erbij, ik denk dat het toch te veel is voor 1/2, aangezien Ninnoc niet zo vaak online kan zijn. Verder vind ik het jullie over het algemeen best goed doen, dus van mij () mogen jullie blijven.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ik stem in ieder geval op 1 erbij, ik denk dat het toch te veel is voor 1/2, aangezien Ninnoc niet zo vaak online kan zijn. Verder vind ik het jullie over het algemeen best goed doen, dus van mij () mogen jullie blijven.

-qouten bespaart tijd-

Ohja

Dan stem ik -heel verassend- ook maar voor Jewel .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:29
S
S is offline
Ik heb ook gestemd voor een erbij. Ninnoc en BS doen goed hun best, maar wat extra hulp kunnen ze best af en toe gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:11
Slettelina *
Slettelina * is offline
ik kom hier nou niet echt vaak ofzo
maar van wat ik heb meegekregen vind ik het wel prima hier
Oud 02-01-2003, 14:46
Methuselah
Methuselah is offline
ik vind 't goed zo, jullie doen je best

dat sommige mensen de sfeer hier willen verpesten, daar kunnen jullie niets aan doen en ik vind dat jullie zo hard mogelijk proberen om die dingen te weren
Oud 02-01-2003, 14:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Roos schreef:
Hey guys, ik ben niet geband hoor
Rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo os!!!!!!!!!!! *gilt histerisch naar roos* *valt op d'r knieën* *paken roos d'r benen beet*

Laat me nooit meer zooooooooooooo alleen!!!

(ik ben een beetje vaag vandaag, ik probeer te vergeten dat ik binnen 4 dagen een verslag van 25 bladzijdes in elkaar moet vogelen en dat terwijl ik totaaaaaal niet weet van Managemant & Organisatie)
Oud 02-01-2003, 14:52
Verwijderd
Ik vind Roos nog steeds het meest geschikt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:00
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik vind Roos nog steeds het meest geschikt.
Ik niet, maar da's mijn mening
Oud 02-01-2003, 15:02
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik stel voor om ons nationale geweten in donkere dagen Willibrord Frequin als FB in te stellen... Dan zullen er pas nuttige topics komen

Ahum... (voor degenen die de rolleyes nie snappuh... )

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:04
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Ik stel voor om ons geweten in donkere dagen Willibrord Frequin als FB in te stellen... Dan zullen er pas nuttige topics komen

Ahum... (voor degenen die de rolleyes nie snappuh... )
Ik zeg ook niet wie wel FB moet worden, ik vind alleen Roos niet de beste mogelijkheid
Oud 02-01-2003, 15:08
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Ik zeg ook niet wie wel FB moet worden, ik vind alleen Roos niet de beste mogelijkheid
Hehehe, sorry, was ook niet echt op jouw quote bedoeld... zal hem effe weghalen...

Gaat op knieën en vraagt om vergiffenis...
Oud 02-01-2003, 15:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Hehehe, sorry, was ook niet echt op jouw quote bedoeld... zal hem effe weghalen...

Gaat op knieën en vraagt om vergiffenis...
*vergeeft uw zonde*
Oud 02-01-2003, 19:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik wil een nieuwe fb omdat ik wil stoppen, dit roep ik al sinds oktober ofzo maar helaas het zoeken van een nieuwe fb valt zwaar. (ook grotendeels mijn schuld) Nu hadden we eindelijk mensen benadert, hebben ze nee gezegd wegens tijdgebrek. (wat ik erg goede beslissing vind trouwens, als je geen tijd hebt moet je ook geen fb zijn)
ik hoop zo snel mogelijk een andere fb te kunnen neerzetten.

Verder wil ik ff zeggen dat ik vind dat BS het zeer goed heeft gedaan, vanaf september doet ze het praktisch in haar eentje en er zijn nogal wat leden die gewoon bezig zijn de boel te verzieken. Er kan niet verwacht worden van BS dat ze constant online is, dit zo ook geen probleem zijn als ze goede collegas had. SB doet volgens mij enorm haar best en ze heeft t niet makkelijk.
Ik vind het ook oneerlijk dat er over haar gezeurd wordt, neem mij dan, ik ben degene die er een potje van maakt. Ik ben degene die zeer weinig online kan zijn en ben een van de grote problemen in het vinden van nieuwe fb tot nu toe
Oud 02-01-2003, 19:09
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik wil een nieuwe fb omdat ik wil stoppen, dit roep ik al sinds oktober ofzo maar helaas het zoeken van een nieuwe fb valt zwaar. (ook grotendeels mijn schuld) Nu hadden we eindelijk mensen benadert, hebben ze nee gezegd wegens tijdgebrek. (wat ik erg goede beslissing vind trouwens, als je geen tijd hebt moet je ook geen fb zijn)
ik hoop zo snel mogelijk een andere fb te kunnen neerzetten.

Verder wil ik ff zeggen dat ik vind dat BS het zeer goed heeft gedaan, vanaf september doet ze het praktisch in haar eentje en er zijn nogal wat leden die gewoon bezig zijn de boel te verzieken. Er kan niet verwacht worden van BS dat ze constant online is, dit zo ook geen probleem zijn als ze goede collegas had. SB doet volgens mij enorm haar best en ze heeft t niet makkelijk.
Ik vind het ook oneerlijk dat er over haar gezeurd wordt, neem mij dan, ik ben degene die er een potje van maakt. Ik ben degene die zeer weinig online kan zijn en ben een van de grote problemen in het vinden van nieuwe fb tot nu toe
nou moet je 't ook niet te zeer overdramatiseren hé...

als iedereen zich aan de regels hield, dan was 1fb die regelmatig online is en jij erbij genoeg lijkt me... het is alleen omdat sommige trieste personen zich daar niet aan houden, dat het niet lukt...

tja...
Oud 02-01-2003, 19:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
als iedereen zich aan de regels hield, dan was 1fb die regelmatig online is en jij erbij genoeg lijkt me... het is alleen omdat sommige trieste personen zich daar niet aan houden, dat het niet lukt...

tja...
ik overdramatiseer (is dat een woord) niet, jij geeft hier precies de kortere versie van wat ik denk. Maar het is realiteit dat niet iedereen zich aan de regels houdt, je hebt ook van die mensen zonder sociaal leven die met oud&nieuw hun plezier halen uit het forum volzetten met troep. Zeker als het dan ook nog kwetsend is (discussie tussen cemslut en punkrockbastard) vind ik dat zeer laag.
Oud 02-01-2003, 19:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik overdramatiseer (is dat een woord) niet, jij geeft hier precies de kortere versie van wat ik denk. Maar het is realiteit dat niet iedereen zich aan de regels houdt, je hebt ook van die mensen zonder sociaal leven die met oud&nieuw hun plezier halen uit het forum volzetten met troep. Zeker als het dan ook nog kwetsend is (discussie tussen cemslut en punkrockbastard) vind ik dat zeer laag.
doe je wel want je neemt de schuld zo goed als volledig op jou. En dat vind ik niet nodig, want de ware schuldigen weten wel wie ze zijn, en als ze dat gaan lopen ontkennen zijn 't in mijn ogen sukkels die hier dan maar niet meer hoeven te komen.

Ik heb gesproken
Oud 03-01-2003, 21:24
rodina
rodina is offline
Ik vind het jammer dat Ninnoc weg gaat hoewel ik haar redenen begrijp.

Ik zou het wel op prijs stellen als Black Sugar weg zou gaan, omdat ik het vaak niet met je beleid eens bent, en je voor de vakantie weinig online was en het idee heb dat dat na de vakantie weer zo was. Bovendien heb ik het idee dat je er geen fuck aan vindt, en een fb moet wel een beetje gemotiveerd zijn.

Dus 2 nieuwe fb's.
Oud 04-01-2003, 17:06
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ik denk dat het wel goed is om er een nieuwe bij te krijgen!
Ik denk dat iemand die ik ken wel graag FB wil worden, tenminste een maand geleden had hij/zij het er nog over, verder zeg ik niks.
Oud 04-01-2003, 17:07
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef:
ik denk dat het wel goed is om er een nieuwe bij te krijgen!
Ik denk dat iemand die ik ken wel graag FB wil worden, tenminste een maand geleden had hij/zij het er nog over, verder zeg ik niks.
waarom heb ik een idee wie dat is....
Oud 04-01-2003, 17:10
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik denk ook dat het beter zou zijn er iig een nieuwe bij te zetten...
Oud 04-01-2003, 17:20
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
waarom heb ik een idee wie dat is....
waarom wil ik weten wie jij denkt dat het is
Reageren

Regels voor berichten