|
|
Bekijk resultaten poll: Forumbaas. | |||
Ik wil een nieuwe Fb. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
70 | 47.62% |
Ik vind het goed zo. |
37 | 25.17% |
De oude Fb's moeten in ieder geval weg. |
26 | 17.69% |
Geen mening. |
28 | 19.05% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 147. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*staat voor de rest van de dag verbaasd aan de grond genageld* Ik zal wel wat gemist hebben... En als roos gebanned is, is het logisch dat RoSiLiNi ook gebanned is... Jullie zijn nou niet echt afhankelijk van dat account aangezien jullie je eigen account hebben....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
-qouten bespaart tijd- Ohja Dan stem ik -heel verassend- ook maar voor Jewel ![]() |
![]() |
|
ik vind 't goed zo, jullie doen je best
![]() dat sommige mensen de sfeer hier willen verpesten, daar kunnen jullie niets aan doen en ik vind dat jullie zo hard mogelijk proberen om die dingen te weren ![]()
||
Citaat:
Laat me nooit meer zooooooooooooo alleen!!! (ik ben een beetje vaag vandaag, ik probeer te vergeten dat ik binnen 4 dagen een verslag van 25 bladzijdes in elkaar moet vogelen en dat terwijl ik totaaaaaal niet weet van Managemant & Organisatie)
|
Ik stel voor om ons nationale geweten in donkere dagen Willibrord Frequin als FB in te stellen...
![]() ![]() Ahum... (voor degenen die de rolleyes nie snappuh... ![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 15:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gaat op knieën en vraagt om vergiffenis... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik wil een nieuwe fb omdat ik wil stoppen, dit roep ik al sinds oktober ofzo maar helaas het zoeken van een nieuwe fb valt zwaar. (ook grotendeels mijn schuld) Nu hadden we eindelijk mensen benadert, hebben ze nee gezegd wegens tijdgebrek. (wat ik erg goede beslissing vind trouwens, als je geen tijd hebt moet je ook geen fb zijn)
ik hoop zo snel mogelijk een andere fb te kunnen neerzetten. Verder wil ik ff zeggen dat ik vind dat BS het zeer goed heeft gedaan, vanaf september doet ze het praktisch in haar eentje en er zijn nogal wat leden die gewoon bezig zijn de boel te verzieken. Er kan niet verwacht worden van BS dat ze constant online is, dit zo ook geen probleem zijn als ze goede collegas had. SB doet volgens mij enorm haar best en ze heeft t niet makkelijk. Ik vind het ook oneerlijk dat er over haar gezeurd wordt, neem mij dan, ik ben degene die er een potje van maakt. Ik ben degene die zeer weinig online kan zijn en ben een van de grote problemen in het vinden van nieuwe fb tot nu toe
||
Citaat:
als iedereen zich aan de regels hield, dan was 1fb die regelmatig online is en jij erbij genoeg lijkt me... het is alleen omdat sommige trieste personen zich daar niet aan houden, dat het niet lukt... tja...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb gesproken ![]()
|
Ik vind het jammer dat Ninnoc weg gaat hoewel ik haar redenen begrijp.
Ik zou het wel op prijs stellen als Black Sugar weg zou gaan, omdat ik het vaak niet met je beleid eens bent, en je voor de vakantie weinig online was en het idee heb dat dat na de vakantie weer zo was. Bovendien heb ik het idee dat je er geen fuck aan vindt, en een fb moet wel een beetje gemotiveerd zijn. Dus 2 nieuwe fb's.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Beleidszaken |
over het gezeik over forumbazen op Lifestyle Al Murphy | 2 | 29-09-2005 21:56 | |
Beleidszaken |
Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle Teun | 150 | 24-10-2004 16:30 | |
Beleidszaken |
wanbeleid freakjuh of lifestyle Verwijderd | 21 | 04-08-2004 23:05 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 |