Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gesprek middelbare school, normtaken, vakanties, docenten etc hebben we de afgelopen jaren vaak genoeg gehad en ik geloof dat we daarin altijd wel ongeveer op dezelfde lijn hebben gezeten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ontslagen? Die rechtszaak zou ik wel eens mee willen maken heel eerlijk gezegd. Als jij je benoeming voor onbetaalde tijd hebt en er is verder geen sprake van dossiervorming (en volgens mij heeft meer dan 60% van de scholen dossiervorming en de gesprekkencyclus niet goed op orde), dan heeft de onderwijsinstelling een groot probleem. Laatst gewijzigd op 07-07-2015 om 13:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat er precies onder "Over" en andere kopjes valt is een heet hangijzer en al sinds de invoering van het concept taakbeleid met jaarlijks vele conflicten tussen MR'en en directies en vakbonden. Het gebouw opruimen en aanverwante zaken kan prima door extern ingehuurd personeel afgehandeld worden, opruimen van je eigen klas gaat natuurlijk een stuk moeilijker maar als je dat normaal bijhoudt met je kinderen samen gedurende het jaar dan kan je daar nooit nog drie dagen me bezig zijn in de zomervakantie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zou het vol te houden zijn om een week lang 17h00-07h00 (ongeveer) te werken? Ik heb per ongeluk twee banen tijdens de vierdaagse en wil ze eigenlijk geen van beiden afzeggen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Of gewoon een weekje flink doorbuffelen. Als je ze allebei leuk genoeg vind om niet af te zeggen, dan komt t sowieso wel goed, en als het enkel om de ekkies doet, dan heb je ze vast hard nodig en zou ik het ook doen
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ontslagen als in: dan was ik na het eerste jaar al gewipt als in "we verlengen je contract niet". Nu kunnen ze dat niet meer zomaar doen inderdaad. Verder ben ik het eens met zo'n beetje alles wat je in deze post zegt hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()