![]() |
|
Uh nee. Misschien er wat wasmiddel op doen en dan meenemen onder de douche. Al denk ik wel dat het lastig opdroogt als het door en door nat is. Of je koopt een opblaasbeest. Die zijn makkelijk schoon te maken.
|
Koop gewoon iets wat ervoor bedoeld is.
|
![]() |
||
Citaat:
Wees tevreden met je handen die gratis zijn, of experimenteer veilig en hygiënisch. Je wilt niet bij de huisarts terecht komen en hem uit moeten leggen hoe je toch ineens aan die rare schimmel of andersoortige infectie komt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik wat jonger was reed ik ook soms tegen knuffeldieren. Ik vond dat heel lekker, ik was zelfs een aantal keer erdoor klaargekomen. Ik heb het uiteindelijk niet meer gedaan omdat mn moeder een vreemde vlek ontdekte op het beest waarmee ik het deed. Ze vroeg er verder niet naar, maar ben toch gestopt
|
![]() |
|
Je hebt 2 handen gebruik ze. Je kan ook je andere hand gebruiken, dat kan een ander gevoel geven. Maar ik zou niet een knuffelbeest gaan neuken. Ten eerste omdat het niet zo hygienisch is en ten tweede omdat ze er niet bepaalde voor bedoeld zijn.... Spaar anders wat zakgeld en koop een flashlight. Is hygienisch en geeft denk ik een stuk beter gevoel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Knuffels en ander speelgoed Verwijderd | 75 | 23-05-2005 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
knuffel sIly2 | 1 | 22-10-2004 20:14 | |
Liefde & Relatie |