Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een huisgenoot die bedrijfskundebla studeert en die ik maar een beperkte tijd kan hebben. Over het algemeen vind ik 'zakenlui' erg vermoeiend en de meesten hebben IMO nogal een hoog kijk-mijgehalte. Brrrr. Verder zal het me een worst wezen welk opleidingsniveau iemand heeft, maar ik zie wel heel vaak dat MBO'ers eerder toe zijn aan fulltime werken en een gezin stichten dan mensen die aan de uni hebben gestudeerd. Maar dat is ook niet meer dan logisch, aangezien MBO'ers (veel) eerder klaar zijn met hun opleiding en eerder worden aangespoord stage te gaan lopen/te gaan werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oh grote wereldwijze axel en abs verlicht mij
![]() ![]() En abs neem dat soort opmerkingen van mij niet zo serieus/letterlijk joh ![]() Nu kermis en bier in Brussel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar kom ik nooit, maar ik vind Belgen op BKS ook wel eens vervelend. Anyway, nergens zo behulpzame en hartelijke mensen ontmoet als in Frankrijk. Iedere keer weer opnieuw dat ik er ben. |
![]() |
|
|