Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2015, 07:15
zeehond23
zeehond23 is offline
gister hardgelopen, 7.5k, fucking zwaar! En vandaag weer facking last van mijn voet
Oud 08-09-2015, 07:42
Verwijderd
Citaat:
gister hardgelopen, 7.5k, fucking zwaar! En vandaag weer facking last van mijn voet
Rustig opbouwen weer joh! 7.5km is ver meteen!
Oud 09-09-2015, 15:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dankbaar dat ik op zo'n mooie nazomer dag niet hoefde te werken en lekker kon gaan roeien. Helaas was onze dubbeltwee ib onderhoud maar nu lekker geskifft, ging goed. Paar sprintjes geoefend. Misschien is mijn coach toch stiekem bezie voor te bereiden op een wedstrijd skiffen.
Oud 11-09-2015, 07:28
Verwijderd

Links rechts links rechts!
Oud 11-09-2015, 07:34
Elin3
Elin3 is offline
Gisteren met vriendinnen afgesproken om samen Evy te gaan doen. We hebben de data voor de komende weken al in onze agenda gezet, dus hopelijk werkt de groepsdruk als extra stok achter de deur

Goed voornemen nummer één: Investeren in een goede sportbeha. Al weet ik niet zo goed waar ik het beste kan zoeken, sportzaken hebben mijn maat volgens mij überhaupt niet...
Oud 11-09-2015, 07:36
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Gisteren met vriendinnen afgesproken om samen Evy te gaan doen. We hebben de data voor de komende weken al in onze agenda gezet, dus hopelijk werkt de groepsdruk als extra stok achter de deur

Goed voornemen nummer één: Investeren in een goede sportbeha. Al weet ik niet zo goed waar ik het beste kan zoeken, sportzaken hebben mijn maat volgens mij überhaupt niet...
Als je even een foto post kan ik je wel advies geven over welke bh je moet kopen
Oud 11-09-2015, 07:39
Verwijderd
Citaat:

Goede hardloop/sportzaken wel lijkt me? Shockabsorber gaat in ieder geval tot 90G.
BH winkels krijgen ook wel meer sportbh's in het assortiment.

Ik zou trouwens wel een beetje uitkijken met samen lopen in het begin, het kan heel motiverend werken maar als de één sneller is/sneller vooruitgaat dan de ander, kan het zijn dat je zelf teveel gaat forceren en daardoor alleen maar geblesseerd raakt of zo. Eigen tempo lopen is vaak een stuk fijner!
Oud 11-09-2015, 07:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goede hardloop/sportzaken wel lijkt me? Shockabsorber gaat in ieder geval tot 90G.
BH winkels krijgen ook wel meer sportbh's in het assortiment.

Ik zou trouwens wel een beetje uitkijken met samen lopen in het begin, het kan heel motiverend werken maar als de één sneller is/sneller vooruitgaat dan de ander, kan het zijn dat je zelf teveel gaat forceren en daardoor alleen maar geblesseerd raakt of zo. Eigen tempo lopen is vaak een stuk fijner!
Vanmiddag maar even een rondje centrum doen. Livera heeft sowieso Anita - dat merk staat volgens mij ook vrij goed bekend. Smalle omvang tot een bepaalde cup vind ik overigens relevanter dan dat ze gewoon hele grote beha's verkopen

We gaan gewoon kijken hoe het gaat. Volgens mij zitten we allemaal wel redelijk op hetzelfde niveau, en voorlopig willen we gewoon braaf Evy gaan volgen.
Oud 11-09-2015, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag maar even een rondje centrum doen. Livera heeft sowieso Anita - dat merk staat volgens mij ook vrij goed bekend. Smalle omvang tot een bepaalde cup vind ik overigens relevanter dan dat ze gewoon hele grote beha's verkopen

We gaan gewoon kijken hoe het gaat. Volgens mij zitten we allemaal wel redelijk op hetzelfde niveau, en voorlopig willen we gewoon braaf Evy gaan volgen.
Oh ja alles ertussenin hebben ze ook wel, in theorie dan, in de echte winkels moet je maar net geluk hebben. Online bestellen kan natuurlijk ook maar dan moet je wel zeker weten dat hij fijn zit.
Heb je ook goede schoenen? Dat is nog wel belangrijker dan een goede bh

En ook met Evy is het belangrijk dat je je eigen tempo loopt en niet dat van een ander.
Maar komt vast wel goed. Leuk dat jullie elkaar weten te motiveren in ieder geval!
Oud 11-09-2015, 10:21
Elin3
Elin3 is offline
Vanmiddag ga ik ook gelijk kijken voor betere schoenen. Heb een paar keer op Nike mid runner sneakers gelopen, maar die gaven echt niet genoeg steun.

Dank voor je tips en het meedenken!
Oud 14-09-2015, 09:59
Vlerkje
Vlerkje is offline
Jongens, het gaat gebeuren. Ik ga zo voor het eerst in weken tijd weer hardlopen!
Oud 14-09-2015, 10:12
Verwijderd
Zaterdag mijn langste duurloop gedaan, bijna 37 km. Fysiek ging het prima maar mentaal was het zwaar, vooral omdat ik erg liep te verdwalen op mijn route van Gouda naar Utrecht
Oud 14-09-2015, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Jongens, het gaat gebeuren. Ik ga zo voor het eerst in weken tijd weer hardlopen!
Weer ont-jetlagd?
Oud 14-09-2015, 11:32
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Weer ont-jetlagd?
Ja! De eerste nacht werd ik om 4 uur 's nachts wakker, de tweede nacht om 5 uur 's nachts en vanochtend gewoon om 8.30 uur.

Hardlopen daarentegen was geen succes.
Oud 14-09-2015, 11:34
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Zaterdag mijn langste duurloop gedaan, bijna 37 km. Fysiek ging het prima maar mentaal was het zwaar, vooral omdat ik erg liep te verdwalen op mijn route van Gouda naar Utrecht
Goed bezig! Wat is je volgende uitdaging?
Oud 14-09-2015, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig! Wat is je volgende uitdaging?
Kijken of al dit trainen tot een goede marathon leidt over een paar weken
En zondag a.s. nog een halve marathon maar dat staat in het teken daarvan dus weet niet of er een PR uitrolt..
Oud 15-09-2015, 08:15
Elin3
Elin3 is offline
Het hardlopen gisteren viel me echt reuze mee. Een vriendin had er wat meer moeite mee, maar die is dan ook astmatisch.

De moeder van de vriendinnen wil ineens ook mee gaan lopen en mijn huisgenootje ook
Oud 15-09-2015, 08:29
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Het hardlopen gisteren viel me echt reuze mee. Een vriendin had er wat meer moeite mee, maar die is dan ook astmatisch.

De moeder van de vriendinnen wil ineens ook mee gaan lopen en mijn huisgenootje ook
omg zo een hele groep vrouwen aan het hardlopen met evy. Gatverdamme
Oud 15-09-2015, 08:33
Verwijderd
Citaat:

Mooi dat het goed ging Hoe moet ik dat voor me zien, lopen jullie dan allemaal met oortjes in en precies tegelijk op play drukken? Of is er eentje die naar Evy luistert en het aan de rest doorgeeft?
Oud 15-09-2015, 08:36
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mooi dat het goed ging Hoe moet ik dat voor me zien, lopen jullie dan allemaal met oortjes in en precies tegelijk op play drukken? Of is er eentje die naar Evy luistert en het aan de rest doorgeeft?
We lopen allemaal met oortjes en proberen tegelijk te starten. Er zit soms een paar seconde verschil in maar er valt mee te werken

De muziek helpt wel voor m'n tempo dus dat vind ik fijner dan puur horen of ik moet lopen of wandelen.
Oud 15-09-2015, 08:40
Verwijderd
Oke, moet er wel grappig uit zien
Oud 15-09-2015, 08:41
zeehond23
zeehond23 is offline
is de muziek al eens ge-update eigenlijk?
Oud 15-09-2015, 08:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
is de muziek al eens ge-update eigenlijk?
Er is een 2006 en een 2011 serie. 2011 vind ik persoonlijk prettiger.
Oud 20-09-2015, 10:09
Verwijderd
Zo een wedstrijdje in Amersfoort, lekker rustig terwijl iedereen aan het file-lopen is op de dam tot dam loop
Oud 20-09-2015, 10:43
Elin3
Elin3 is offline
Hardlopen met Start to Run gaat verrassend goed, hopelijk blijft dat ook de komende weken zo
Oud 20-09-2015, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Zo een wedstrijdje in Amersfoort, lekker rustig terwijl iedereen aan het file-lopen is op de dam tot dam loop
Succes!
Oud 20-09-2015, 15:25
Verwijderd
Klein PR, helaas net niet gelukt om onder de 1.31 te komen door harde wind maar wel een derde plek, heujjj
Oud 20-09-2015, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hardlopen met Start to Run gaat verrassend goed, hopelijk blijft dat ook de komende weken zo
Mooi zo, hoeveel lessen al gedaan? Start2run is wat anders dan Evy toch, welke van de 2 doe je nu?
Oud 20-09-2015, 17:48
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mooi zo, hoeveel lessen al gedaan? Start2run is wat anders dan Evy toch, welke van de 2 doe je nu?
Start to Run = Evy, Het programma heet Start To Run en is van Evy, maar misschien is er ook nog wel een ander programma met dezelfde naam. We hebben vrijdag les drie gelopen, maar omdat één vriendin ziek was en daardoor lessen miste gaan we maandag nog een keer les 3 doen, zodat we allemaal weer bij zijn
Oud 20-09-2015, 19:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben vanmorgen een kilometer geoefend en roeiden er 5.36 over. Viel me mee maar mijn coach wilde onder de 5 minuten. Ik voelde me wel goed, lekker geroeid, pittig maar wel netjes. Mijn roeimaatje was alleen echt helemaal dood, zowat aan het hyperventileren en gewoon te ver op om nog uit te kunnen roeien of commando's te kunnen geven. Ze ziet de wedstrijd nu nog minder zitten.

Vanmiddag in Reeuwijk wezen kijken bij de wedstrijd van mijn vriend. Was leuk maar zuur dat je weer zelf niet roeit.
Oud 20-09-2015, 19:50
Elin3
Elin3 is offline
O, dan was je in de buurt Daantje!
Oud 20-09-2015, 21:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, klopt! Afslag langs zien komen idd. Wedstrijd was op de 's Gravenbroekse plas bij Reeuwijk brug. Mooi daar!
Oud 20-09-2015, 21:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, klopt! Afslag langs zien komen idd. Wedstrijd was op de 's Gravenbroekse plas bij Reeuwijk brug. Mooi daar!
Zeker, ik skate daar ook graag! Even uitwaaien en over t water kijken
Oud 21-09-2015, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik vorige week nog mijn duurloop gedaan, vanaf station Gouda naar Utrecht gelopen. Kwam inderdaad ook nog een paar roeibootjes tegen.
En hmm, balen van je roeimaatje. Is er niemand anders waarmee je een wedstrijd zou kunnen roeien?
Oud 21-09-2015, 07:54
zeehond23
zeehond23 is offline
vanavond voor het eerst in 1.5 week weer gymen!
Oud 21-09-2015, 09:13
Verwijderd
Lekker gymmen met hem, lekker gymmen met haar
Oud 21-09-2015, 11:26
zeehond23
zeehond23 is offline
oeoeoeoe lekker gymmen met elkaar 09060506, dat is een lekker nummertje
Oud 21-09-2015, 13:00
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Klein PR, helaas net niet gelukt om onder de 1.31 te komen door harde wind maar wel een derde plek, heujjj
Wat snel Onder de 1.31 (of 1.30? ) kom je vast nog wel! Ik heb je niet gezien, ik liep de 10 km (heeeel wat minder snel).. Zag net wel mooie foto's van je
Oud 21-09-2015, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Wat snel Onder de 1.31 (of 1.30? ) kom je vast nog wel! Ik heb je niet gezien, ik liep de 10 km (heeeel wat minder snel).. Zag net wel mooie foto's van je

Dankjewel! Dat gaat hopelijk nog een keer gebeuren inderdaad Ik vond de foto's zelf ook tof, heb ze ook besteld!
Zelf ook tevreden?
Oud 21-09-2015, 14:12
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Dankjewel! Dat gaat hopelijk nog een keer gebeuren inderdaad Ik vond de foto's zelf ook tof, heb ze ook besteld!
Zelf ook tevreden?
Groot gelijk

Mwah, niet met m'n tijd, maar wel met hoe het ging. Zonder pijntjes gelopen enzo, dat was al wel weer even geleden.. dus hopelijk komt een betere tijd ook wel weer! 1 november loop ik weer een 10 km, dan in Soesterberg (www.run4water.nl, misschien voor jou ook wel leuk?)
Oud 21-09-2015, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Groot gelijk

Mwah, niet met m'n tijd, maar wel met hoe het ging. Zonder pijntjes gelopen enzo, dat was al wel weer even geleden.. dus hopelijk komt een betere tijd ook wel weer! 1 november loop ik weer een 10 km, dan in Soesterberg (www.run4water.nl, misschien voor jou ook wel leuk?)
Nah, na mijn marathon doe ik waarschijnlijk nog 8km in Amsterdam de week erna, mocht ik geen pijntjes hebben, maar dan gewoon rustig aan, en dan even een maandje geen wedstrijden Kost wel even wat hersteltijd zo'n trainingsperiode en dan zo'n afstand.
Oud 21-09-2015, 15:59
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Nah, na mijn marathon doe ik waarschijnlijk nog 8km in Amsterdam de week erna, mocht ik geen pijntjes hebben, maar dan gewoon rustig aan, en dan even een maandje geen wedstrijden Kost wel even wat hersteltijd zo'n trainingsperiode en dan zo'n afstand.
Uhuh ja dat kan ik me voorstellen. 8 km de week erna vind ik al dapper!
Oud 21-09-2015, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Uhuh ja dat kan ik me voorstellen. 8 km de week erna vind ik al dapper!
Ja dat is ook nog een gek plan, zeker omdat ik de avond ervoor mijn verjaardag vier Maar k had het startnummer gewonnen. Dus als ik geen pijntjes heb of zo ga ik gewoon lopen, al gaat het een kwartier langzamer dan ik normaal zou kunnen maakt het ook niet uit, maak ik er gewoon een funrun van
Oud 22-09-2015, 07:05
zeehond23
zeehond23 is offline
het was awesomesauce
Oud 22-09-2015, 09:50
Verwijderd

Jeeeej nieuwe patta's!
Oud 22-09-2015, 10:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
[afbeelding]

Jeeeej nieuwe patta's!
Oud 22-09-2015, 12:16
zeehond23
zeehond23 is offline
schoenen op tafel, say hallo to armoede!
Oud 23-09-2015, 10:06
Verwijderd
Ze liepen heerlijk! Spiertjes nog wel een beetje beurs van de halve marathon en vooral de sportmassage van maandag, maar ging toch wel weer prima. Ik vind het alleen echt niet leuk dat het nu 's avonds donker is
Oud 23-09-2015, 10:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb eindelijk mijn sport gevonden. Niet hardlopen maar ik wandel elke dag 10-15km - niet recreatief maar omdat ik geen geld heb voor het ov - en ik voel me dr wel heel fit Door
Oud 23-09-2015, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eindelijk mijn sport gevonden. Niet hardlopen maar ik wandel elke dag 10-15km - niet recreatief maar omdat ik geen geld heb voor het ov - en ik voel me dr wel heel fit Door
Elke keer als ik ergens naar toe wandel besef ik ook weer dat ik dat vaker moet doen, het maakt echt je hoofd leeg en er zijn geen snelheidsdoelen of zo.. Heel fijn!
Alleen het kost zoveel tijd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten