Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2015, 10:01
pietjeneinstijn
pietjeneinstijn is offline
Als ik mijn vriendin vinger krijg ik naar 30 seconden ofzo al een lamme arm, wat kan ik hier aan doen?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 10:38
mathfreak
mathfreak is offline
Wissel het eens af, dus eerst een tijdje met de rechter- en dan met de linkerhand.
Oud 25-10-2015, 10:54
Axel11
Axel11 is offline
Handen/vingers afwisselen, wisselen in tempo, andere bewegingen maken, afwisselen met zoenen etc., andere lichaamshouding aannemen, meer oefenen/vaker vingeren.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 11:20
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je buikspieren en bekkenbodemspieren aanspannen/trainen. Daardoor kan je monnikskapspier beter ontspannen (dat is deze) waardoor de doorbloeding naar je arm beter wordt en je minder snel een lamme arm krijgt.

Andere houding kan ook helpen, meer rechtop.

En opbouwen, niet meteen heel hard willen gaan. Dertig seconden klinkt wel heel kort.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 13:00
Pluis
Pluis is offline
Dan doe je duidelijk iets raars met je hand. Je mag je vriendin best vragen om anders te gaan liggen, zodat jij er makkelijker bij kunt. Het helpt denk ik bijvoorbeeld als als je zorgt dat je je pols recht kunt houden.
Oud 28-10-2015, 19:04
Sanora
Sanora is offline
Op het uiteinde van een dunne aluminium stoelpoot gaan heen en weer glijden helpt voor mij. Houd de dop er wel op. Dit is een manier voor je vriendin waarmee ze zelf kan experimenteren hoe diep ze gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 20:52
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Op het uiteinde van een dunne aluminium stoelpoot gaan heen en weer glijden helpt voor mij. Houd de dop er wel op. Dit is een manier voor je vriendin waarmee ze zelf kan experimenteren hoe diep ze gaat.
Dat lijkt me niet heel verstandig.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 14:56
satopex
satopex is offline
je moet ervoor zorgen dat je vriendin ontspannen is en haar benen zo wijd mogelijk gespreid houd zodat je er makkelijk bij kan.je gaat er eerts met 1 vinger in en als ze goed nat is met 2 vingers.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 21:07
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
je moet ervoor zorgen dat je vriendin ontspannen is en haar benen zo wijd mogelijk gespreid houd zodat je er makkelijk bij kan.je gaat er eerts met 1 vinger in en als ze goed nat is met 2 vingers.
Je hoeft er niet (bij alle vrouwen) per se in.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 21:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hoeft er niet (bij alle vrouwen) per se in.
De meeste vrouwen reageren zelfs beter op stimulatie van (schaamlippen en) clitoris dan van penetratie
Oud 29-10-2015, 23:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Haar houding heeft geen invloed op jouw skills, en als je denkt dat hoeveelheid ingebrachte vingers 't belangrijkste is bij vingeren dan bezit je van die skills erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 23:33
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De meeste vrouwen reageren zelfs beter op stimulatie van (schaamlippen en) clitoris dan van penetratie
Ja, weet ik, maar goed, we weten niet of de vrouw van topicstarter tot "de meeste vrouwen" behoort. Vandaar dat ik meestal poog hiermee voorzichtig te zijn, ook al heb je helemaal gelijk hoor
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 06:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, weet ik, maar goed, we weten niet of de vrouw van topicstarter tot "de meeste vrouwen" behoort. Vandaar dat ik meestal poog hiermee voorzichtig te zijn, ook al heb je helemaal gelijk hoor
Ik heb er wel weer een gigantisch onleesbare zin van gemaakt
Oud 31-10-2015, 13:29
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Van sommige meisjes weet ik dat je best van hun clitje afblijft, niet omdat ze preuts of bang zijn, maar wel omdat het zo gevoelig is dat het snel pijnlijk wordt. Maar dan neem ik de grote schaamlippen tussen twee vingers en duw er ritmisch mee tegen hun clitje zodat die onrechtstreeks geprikkeld wordt.

Laatst gewijzigd op 31-10-2015 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2015, 15:49
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
dat is toch precies wat Eline zegt? 'Stimulatie van de clitoris'
Oud 31-10-2015, 19:21
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
dat is toch precies wat Eline zegt? 'Stimulatie van de clitoris'
Elin schreef "De meeste vrouwen reageren zelfs beter op stimulatie van (schaamlippen en) clitoris dan van penetratie ".

Ik schrijf over het feit dat sommige meisjes niet willen dat hun clitje wordt aangeraakt.
Oud 31-10-2015, 19:30
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Elin schreef "De meeste vrouwen reageren zelfs beter op stimulatie van (schaamlippen en) clitoris dan van penetratie ".

Ik schrijf over het feit dat sommige meisjes niet willen dat hun clitje wordt aangeraakt.
Je bedoelt dus dat je Elin3 (praktisch) aanvult en niet tegenspreekt, ik kan me voorstellen dat dat niet helemaal duidelijk was
Met citaat reageren
Oud 01-11-2015, 08:22
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:

ik heb zelf ook een clit Yannick....dus I know.
En wat Axel zegt.

Regels voor berichten