Advertentie | |
|
![]() |
|
Met vingers gaat mij veel beter af, ik ben een enorme kluns met plectrum - moet nog veel oefenen
Maar met plectrum klinkt idd soms beter Maar dat hangt ook helemaal van het nummer af Bij de rustigere, funky nummers is vingers beter Bij snelle, punk nummers lijkt me plectrum beter
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik ben nu die solo van maxwell murder aant lere.. en die kan ik echt nie met plectrum spele.. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik speel veeeel liever met mn vingers. Ik vind het beter klinken, en lekkerder en makkelijker spelen. De enige reden dat ik toch vaak met een plectrum speel is omdat ik het op de een of andere manier simpelweg gewoon niet lang volhoud om met mn vingers te spelen, na een tijdje wordt het toch wel erg pijnlijk, en uiteindelijk KAN ik dan gewoon niet meer verder spelen.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik speel het liefst met vingers, ook punk alles eigenlijk, ik krijg pijn in me hand van dat eentonig gerammel met een plectrum. Ik speel bepaalde punk wel met een plectrum, het liefst een jetex 1.00,maar die hebben ze niet meer bij de plaatselijke gitaarhandel dus nu maar nieuwe met allemaal kleurtjes
![]() ![]() ![]() ps.is het plectrum of plektrum??
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen vinnik zelf nie ech nodig.. *had VTO spelling van nederlands goe gmaakt zonder der iets voor te doewn*.. *heeft geen zin op spellingsregels te lette alsut nie nodig is ![]() dat ik hier op in ga.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() -zegt de kenner- ![]()
||
Citaat:
Meesten niet nee, of je heet terry bozzio die compleet klassieke muziekstukken kan spelen met zn drumstel maar goed, drummen werkt ook veel anders, probeer maar eens 3 over 2 te spelen wat vet klinkt ![]() trouwens, beetje drummer stemt zn Toms wel netjes af op bepaalde tonen, zodat die overeenkomen met bvb de gitaarlijn tijdens een break of, of gewoon als ritme zelf (luister maar naar tool, danny carey heeft zn toms perfect afgestemd op gitaar), dus tonen gebruik je zeker wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
nieuwe snaren voor je bas little nemo | 94 | 12-07-2004 23:09 | |
Muziek |
Dick Dale en Los Banditos 25-03 melkweg cottoncandy | 11 | 06-04-2004 15:21 | |
Muziek |
is metal goed mee te bassen? bassgirl | 57 | 18-05-2003 15:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Tips over bas-aanslag Verwijderd | 20 | 30-12-2002 21:27 | |
Muziek |
Tap Bass Inf3sted Funk | 31 | 25-12-2002 14:12 |