Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
keej thnkx voor de tips denk dak het toch ga proberen.
maar een 5-snarige bas kopen... euh heb net een fender jazz bas gekocht en moet nog een nieuwe versterker ook dus dat gaat niet door. plectrums vind ik niks ik kan met mun vingers veel sneller spelen, en vind ik niet horen bij bas dan maar open vingers
|
jah al paar keer gehad als het vakantie is speel ik zovaak en lang achter elkaar. schaven ze eerst af en daarna vel eraf tsja eigenwijs om ff te stoppen heb steeds zoiets van ach joh niet aanstellen gaat wel over... maar is wel best pijnlijk
![]()
|
![]() |
Ow, dat bedoel je. Ja, dat lees ik wel eens vaker van mensen. Ik heb daar geen last van. Echt 0,0 (oke, vast 0,1) procent. Nu heb ik nog nooit meer dan 4 uur op een dag gespeelt, dat zou oko 't verschil kunnen zijn. Maar ik vraag me toch ag hoe jullie dat doen. Rammen jullie erop ofzo?
Of ligt 't eraan dat mijn snaren iets van 5(??) jaar oud zijn? |
![]() |
||
Citaat:
maar ik ga vragen om een demo en dan kijk ik wel of het iets is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Stimuleer dat kind toch om eindelijk eens in contact te komen met muziek
![]() Ik ben overgens bang dat je voor een death/thrash bandje iets te langzaam speelt met je vingers... Maargoed. Kijk of je iets kan vinden van Steve DiGiorgio, van Testament en Death. Een van de betere metal bassisten, en hij heeft wat baslessen geschreven die ik af en toe ben tegen gekomen.
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jah tuurlijk ligt het aan het genre, maar ik vind de bass bij punk bijvoorbeeld ook vrij onboeiend meestal... en de punkbands waarbij de bass dan weer wel vet is (living end ofzo) daar spelen ze zonder plectrum
![]()
|
thrash metal is goed te bassen
en je hebt er geen 5 snaar voor nodig ik heb gewoon een 4 en dan in D stemmen klinkt goed en is niet echt moeilijk, maar als je de muziek kut vind zou ik het niet gaan doen dan raak je er snel op uitgekeken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe koptelefoon TedEdFred | 10 | 27-02-2013 15:20 | |
Muziek |
Ik wil een gitaar. Tips? SanneBerk | 10 | 14-04-2012 11:49 | |
Muziek |
Loud from the South (o.a. Carcass) Carn | 30 | 03-09-2008 16:30 | |
Muziek |
Je favo basgitarist HypocrieteTeef | 212 | 16-12-2004 17:51 | |
Lifestyle |
Flirten met de andere lifestyle Pan Am | 77 | 08-09-2003 16:26 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |