Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En Atheneum staat goed gespeld bij je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en verder is dit slechts jouw opvatting over de maatschappij (blijkbaar) Er zijn zat banen waarvoor een hoge vooropleiding vereist is, waarvoor je niet in een keurslijf hoeft... sorry hoor, maar ik vind dit erg kortzichtig
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar stel, je doet rechten & economie in je pak met kettingen en patches eraan. Dan wordt je daar al raar aangekeken (áls je al niet een waarschuwing krijgt). Een hoge functie lukt dus niet, maar meestal wordt de kleedstijl wel verandert naarmate iemand ouder wordt. Ik zie mijzelf in ieder geval over 15 jaar niet meer in Evisu lopen. Daar ging het om, blader maar terug naar de reactie van Nare Man. |
![]() |
||
Citaat:
![]() in dat geval moet je het ook zien als bedrijfskleding... vind ik dan ![]()
|
als je denkt dat je wat origineels hebt en dat dan opeens iedereen et heeft,,grr
![]() |
![]() |
|
Sorry ma de kledij van alto's zijn niet te... we (ik toch) zijn nog jong en we moeten nog niet gaan werken. Laat ons dan toch gewoon eens doen! Je bent maar 1 keer jong!! Ik vind zo van die meisjes die al op hele jonge leeftijd daar met hun hakjes en hele korte rokjes afkome dan véél erger!! Dat is in mijn ogen pas te! Je bent maar één maal jong!! Niet?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |